想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6940


1#
發表於 11-9-27 12:15 |只看該作者
各位姊妹,想問下有沒有人是量體溫後bingo 架? 我之前睇左一本書,佢話排卵期的日子,會比M時的體溫低0.2-0.3左右,之後就會升高。

我早兩三個月開始量,但係我沒有一日是低0.2-0.3度,我會不會是沒有排卵?
M時體溫 36.4-36.6度
Day 16-17開始升至 36.7-36.9,直到下一次M再降體溫,不過一直沒有一天是特別低。

我一向M好準,又冇特別痛,但一年都冇消息,其他會不會是因為我冇排卵?




大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-27 12:54 |只看該作者

回覆:量體溫

如果一年都未有,去睇婦科先,順便排生育科醫生,因為等好耐!




大宅

積分: 2956


3#
發表於 11-9-27 13:04 |只看該作者
但如果冇排卵,體溫又好似唔會升o家喎....
[url=http://www.pregnology.com][/url]


男爵府

積分: 6940


4#
發表於 11-9-27 14:12 |只看該作者

回覆:量體溫

我都諗住去睇不育科,依家search. 緊邊個好!





禁止訪問

積分: 7068


5#
發表於 11-9-27 15:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15695


6#
發表於 11-9-27 15:23 |只看該作者
排卵前唔一定急跌架
以我自己為例
排卵前:36.06->36.2->36.27->36.71(排卵)
有高溫keep 到14日就ok啦
呢次我bingo左, 但后尾小x左咋


伯爵府

積分: 15695


7#
發表於 11-9-27 15:23 |只看該作者
回覆 無飯主婦3 的帖子

排卵前唔一定急跌架
以我自己為例
排卵前:36.06->36.2->36.27->36.71(排卵)
有高溫keep 到14日就ok啦
呢次我bingo左, 但后尾小x左咋


禁止訪問

積分: 5376


8#
發表於 11-9-27 16:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6940


9#
發表於 11-9-27 16:07 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

咁都安心d!其實我m好準,基本上只係一兩天出入,所以升高溫的曰子與預計排卵期好近!不過一直未bingo ,又有特別低溫,才怕自己冇排卵!




男爵府

積分: 6940


10#
發表於 11-9-27 16:09 |只看該作者

回覆:rabdotrab 的帖子

但又有人話家計會測試的不足,浪費時間,所以都未知去邊度好。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo