想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 637


1#
發表於 11-9-30 01:11 |只看該作者
平時M 到前兩個星期實會胸脹 同痛
今個月無

9/1 Day 1
9/12, 14, 15, 17, 21 咁上下do do.. 都唔記得mark

9/16 到有半日流啡色既野好似m咁
不過半日就無

跟住18 19 有蛋白咁既絲

無理由箸床先黎排卵?

等唔切用萬0 驗左2次都無

今日個肚有點唔知點 唔想係m 痛 但又好似

今日個日成日都好乾咁 好想今飲野

究竟我係咪失敗左?



點評

ddaa  萬0牌好差嫁, 你用紅D CHECK LA  發表於 11-10-2 12:21


別墅

積分: 637


2#
發表於 11-9-30 01:18 |只看該作者

回覆:Day 29 中

我仲想問有左既第一個月會唔會有m come 既感覺?




男爵府

積分: 9100


3#
發表於 11-9-30 01:22 |只看該作者
9/16可能你係排卵血,排卵前後幾天都會較多分泌,或過多2天再驗,感覺好難作準


別墅

積分: 637


4#
發表於 11-9-30 01:26 |只看該作者

回覆:Day 29 中

我想問 係咪見到蛋白分泌do do 就ok?





男爵府

積分: 9100


5#
發表於 11-9-30 01:31 |只看該作者
一般係,如週期準的話也可配合


別墅

積分: 637


6#
發表於 11-9-30 01:33 |只看該作者

回覆:Day 29 中

咁我今個月應失敗
家下仲有腳酸 m come 感覺




男爵府

積分: 9100


7#
發表於 11-9-30 01:41 |只看該作者
未必,一日未來m都有機會


別墅

積分: 637


8#
發表於 11-10-2 10:51 |只看該作者

引用:未必,一日未來m都有機會+

原帖由 gkk 於 11-09-30 發表
未必,一日未來m都有機會
C b 都用埋都設無
我都好想佢話我有




別墅

積分: 637


9#
發表於 11-10-2 10:52 |只看該作者

回覆:Azsxdcfv 的帖子

但m 死唔肯黎




男爵府

積分: 6137


10#
發表於 11-10-2 11:20 |只看該作者

回覆:Azsxdcfv 的帖子

最討厭係咁唔中又唔來




別墅

積分: 822


11#
發表於 11-10-2 16:17 |只看該作者
我都覺得係, 有時寧靜佢唔中就Day 29到好過, 唔好畀我太多幻想
強媽咪


別墅

積分: 637


12#
發表於 11-10-4 09:14 |只看該作者

回覆:zoe0214 的帖子

仲未肯黎 day 34 啦




男爵府

積分: 5940


13#
發表於 11-10-4 09:23 |只看該作者
Azsxdcfv 發表於 11-10-4 09:14
仲未肯黎 day 34 啦
仲有我陪住你....same day 34

點評

Peanutqbi  仲有我, Day 35啦....  發表於 11-10-4 13:40


別墅

積分: 637


14#
發表於 11-10-4 12:39 |只看該作者

引用:Quote:Azsxdcfv+發表於+11-10-4+09:14+仲未

原帖由 cc_ivy 於 11-10-04 發表
仲有我陪住你....same day 34
希望c b 係錯既
希望你都有bb





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo