想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7737


1#
發表於 11-9-30 13:44 |只看該作者
你地排卵後身體有乜野變化? 我就間唔鐘會腰痛+肚有d脹+頭痛!




子爵府

積分: 10557


2#
發表於 11-9-30 13:56 |只看該作者

9/25附近排卵既jm入黎傾傾

我就除左頭兩日有谷經同埋胸痛外,而家咩感覺都冇。
不過就日日好眼訓囉。
係呢,你體溫高唔高呀?我日日都係36.6-36.8咋,唉



堅持到底, 就是勝利!


男爵府

積分: 7737


3#
發表於 11-9-30 14:28 |只看該作者

9/25附近排卵既jm入黎傾傾

其實我一向都冇量體溫,不過呢兩日成日都覺得個人好熱,特別係夜晚,好想時間快d過, 因為經常心思思想check棒棒




子爵府

積分: 10557


4#
發表於 11-9-30 14:34 |只看該作者

回覆 回覆:irisang2007的帖子

我都想快些知道結果呀,因為我上個月真係好勤力,搞左16次,最尾果次仲係去澳門旅行做既…真係好想知成績係點囉



點評

ddaa  WA~你C6又陪你玩既!? 我C6 睬我都傻  發表於 11-10-1 17:47

堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10557


5#
發表於 11-9-30 14:36 |只看該作者

9/25附近排卵既jm入黎傾傾

仲有我係24號排卵,今日係day35



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 2142


6#
發表於 11-9-30 14:56 |只看該作者
我都係24/25號排,係有啲扯痛,但我上個CYCLE都有,唔知關唔關中藥事。


大宅

積分: 2142


7#
發表於 11-9-30 14:57 |只看該作者
wastewater 發表於 11-9-30 14:34
我都想快些知道結果呀,因為我上個月真係好勤力,搞左16次,最尾果次仲係去澳門旅行做既…真係好想知成績係 ...

嘩,你真係好勤力喎。
16次,係我一年嘅記錄啦。


大宅

積分: 2142


8#
發表於 11-9-30 14:59 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-9-30 14:28
其實我一向都冇量體溫,不過呢兩日成日都覺得個人好熱,特別係夜晚,好想時間快d過, 因為經常心思思想check棒 ...

我都好想時間快D過,成日覺得最難過嘅時間係排卵後嘅日子.


大宅

積分: 2142


9#
發表於 11-9-30 15:00 |只看該作者
wastewater 發表於 11-9-30 13:56
我就除左頭兩日有谷經同埋胸痛外,而家咩感覺都冇。
不過就日日好眼訓囉。
係呢,你體溫高唔高呀?我日日都 ...

你有36.8咁高溫,我呢個CYCLE仲未見到,今日都仲係36.67。


大宅

積分: 1507


10#
發表於 11-9-30 15:08 |只看該作者

回覆:9/25附近排卵既jm入黎傾傾

我23 check 到哈哈笑,應該都係差不多24/25 排卵。
呢幾日都覺得好熱啊!唔知係唔係心理作用啊!




大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


11#
發表於 11-9-30 15:14 |只看該作者
回覆 wastewater 的帖子

攪左16次好野, 希望你中啦


大宅

積分: 2142


12#
發表於 11-9-30 15:18 |只看該作者
pui_yan 發表於 11-9-30 15:08
我23 check 到哈哈笑,應該都係差不多24/25 排卵。
呢幾日都覺得好熱啊!唔知係唔係心理作用啊!



...

有無量體溫呀?


男爵府

積分: 7737


13#
發表於 11-9-30 15:22 |只看該作者

引用:我都想快些知道結果呀,因為我上個月真係好

原帖由 wastewater 於 11-09-30 發表
我都想快些知道結果呀,因為我上個月真係好勤力,搞左16次,最尾果次仲係去澳門旅行做既…真係好想知成績係 ...
我今個月都好勤力,所以都好有期望,希望齊齊中




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-9-30 15:22 |只看該作者

回覆:9/25附近排卵既jm入黎傾傾

到!我25或26排!小腹有拉扯及俾針拮的感覺,但應該係荷爾蒙變化引致,因為對上兩個月都有,排卵前都有少少。





男爵府

積分: 7737


15#
發表於 11-9-30 15:26 |只看該作者

引用:我都係24/25號排,係有啲扯痛,但我上個CYC

原帖由 小幸兒 於 11-09-30 發表
我都係24/25號排,係有啲扯痛,但我上個CYCLE都有,唔知關唔關中藥事。
我係上個cycle先開始食中藥, 唔知係唔係因為咁,令到今次遲左排卵




男爵府

積分: 7737


16#
發表於 11-9-30 15:32 |只看該作者

引用:我23 check 到哈哈笑,應該都係差不多24/2

原帖由 pui_yan 於 11-09-30 發表
我23 check 到哈哈笑,應該都係差不多24/25 排卵。
呢幾日都覺得好熱啊!唔知係唔係心理作用啊!



...
我又係23號check到有哈哈笑呀,而家真係度日如年




子爵府

積分: 10557


17#
發表於 11-9-30 15:40 |只看該作者

回覆 回覆:小幸兒的帖子

但我見其他JM話Bingo前有最少37度喎



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10557


18#
發表於 11-9-30 15:46 |只看該作者

回覆 回覆:HCBABY的帖子

最怕搞得多都唔中,就大獲喇。



堅持到底, 就是勝利!


禁止訪問

積分: 806


19#
發表於 11-9-30 15:50 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10557


20#
發表於 11-9-30 15:54 |只看該作者

回覆 回覆:kityusi的帖子

係呀,不過我一時6點幾,一時7點幾…因為我都幾時醒就幾時量mouth:



堅持到底, 就是勝利!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo