想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3297


1#
發表於 11-10-4 12:52 |只看該作者
食左排卵藥E生話應該Day 13-15 排。今曰Day 16 今朝起身發現内褲有一滴血



好想做媽媽...~!~


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-10-4 12:55 |只看該作者
我今個cycle都第一次出現, 但只是一個黃昏
由於呢個問題, 我已serach了好耐, 而結果:
只要不超過3日, 而又唔係個個月都有, 係無問題的, 如果多過3日, 有可能是有癗的問題, 需要睇醫生

在中醫角度, 始終出血都唔係好, 可以調理,
但在西方角度反而是好事, 而且代表了生育強, 又可以用最天然簡單的方法, 明確地知道何時排卵。
你可以在yahoo用"Ovulation Spotting" serach, 就可以睇到西方點睇排卵血, 其中一條link : http://www.justmommies.com/articles/ovulation-spotting.shtml

而所謂排卵血都是一些自然現象,只要你肯定果d血, 真係排卵血的話~

排卵血出現, 代表當天至兩日內排卵, 我今次有排卵血, 剛好又配合了我的分泌, 紅d及體溫, 時間上的確全部吻合!!
在我出排卵血當日, 同時出現小拉絲, 兩日後, 出現多分泌及長拉絲, 同時間紅d深色開始變淺, 體溫亦下跌了


大宅

積分: 3297


3#
發表於 11-10-4 14:03 |只看該作者

回覆 回覆:rosaki的帖子

我唔肯定係排卵血,因為係排卵後的。分泌係前几曰出現,而clearblue 係前曰朝早出現左。今天的温度亦跌左0.2度,血是尋晚流出但不多只有一滴.



好想做媽媽...~!~


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-10-4 14:07 |只看該作者
WM58321 發表於 11-10-4 14:03
我唔肯定係排卵血,因為係排卵後的。分泌係前几曰出現,而clearblue 係前曰朝早出現左。今天的温度亦跌左0. ...
你可能DAY16或以後排, 醫生只估計你大約DAY13-15, 唔係一定, 實則要靠分泌, 體溫同排卵試紙作準~



大宅

積分: 1238


5#
發表於 11-10-4 15:20 |只看該作者

回覆:rosaki 的帖子

多謝你的分享!我今個cycle, 第一次有血!我仲以為自己有事!宜家放心喇!




禁止訪問

積分: 8


6#
發表於 11-10-4 15:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 186


7#
發表於 11-10-4 17:52 |只看該作者

回覆:排卵期間會有血的嗎?

我上星期第一次有排卵血,可惜冇bingo!




大宅

積分: 3297


8#
發表於 11-10-6 09:51 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

依幾用無用測試紙, 但感覺到 仲有少少分泌 所以 尋晚都有 DODO. 你講得 o岩... 我可能 尋晚先 排卵 (DAY-17) 因為今朝溫度跌到 35.86度.
好想做媽媽...~!~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo