想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 531


1#
發表於 11-10-10 11:13 |只看該作者
放完胎之後果幾日應該有適量郁動還是應該訓多D床呢?


大宅

積分: 3938


2#
發表於 11-10-10 11:43 |只看該作者

引用:放完胎之後果幾日應該有適量郁動還是應該訓

原帖由 Creamie 於 11-10-10 發表
放完胎之後果幾日應該有適量郁動還是應該訓多D床呢?
我自己放完胎,訓咗3-4日,之後有間中慢慢郁吓,行路行慢啲!最緊要放鬆心情!




男爵府

積分: 7674


3#
發表於 11-10-10 15:00 |只看該作者
訓多d


大宅

積分: 2447


4#
發表於 11-10-10 22:16 |只看該作者

回覆:Creamie 的帖子

我訓足10日





別墅

積分: 531


5#
發表於 11-10-11 15:16 |只看該作者
原來要訓多D...
咁味要請假? 仲要蹣住阿媽添.


複式洋房

積分: 176


6#
發表於 11-10-12 14:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Creamie+於+11-10-10+發表放

原帖由 海南雞飯 於 11-10-10 發表
我自己放完胎,訓咗3-4日,之後有間中慢慢郁吓,行路行慢啲!最緊要放鬆心情!



...
我琴日放左胎,醫生話最多放兩日假俾我,其實訓係度bingo機會係唔係真係大d,有冇jm分享下,醫生知唔知架,她覺得就算自然怀孕都不需要休息咁多日,但我地呢種唔係自然受孕嘛!我諗要再睇其他醫生攞病假!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo