網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1224


1#
發表於 11-10-15 15:52 |只看該作者
請問有冇人知道優速快遞上門收件要唔收附加費/幾錢?

寄回廣洲收幾錢?thanks!


珍珠宮

積分: 32255


2#
發表於 11-10-15 16:16 |只看該作者
送邊度住宅?最好打上去問~因為同一區唔同地點都會一道要,一道唔使


子爵府

積分: 14830


3#
發表於 11-10-15 22:12 |只看該作者


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


4#
發表於 11-10-15 22:54 |只看該作者
優速快遞上門收件...
你係咪住宅呀? 我試過打電話去查詢, 佢知道我唔係大客戶, 個電話女人超無禮貌話要200蚊喎~擺明老作搶錢...服務好差...
唔知你今次查詢有冇又遇到佢


大宅

積分: 1224


5#
發表於 11-10-15 23:45 |只看該作者
你好 我今日其實自己都有打過去問架.....
因今日咁岩係內地有貨送黎比我, 係優速快遞
我就問速遞員可唔可以幫我收埋件寄回上內地
佢話佢地唔係收件,比左個電話我打
打到去, 一個好後生既女仔聽
話呢到係倉, 我地唔清楚, 你打去2XXXXXXX問啦
咁我又打去佢比我個電話啦喎
又問佢上門收件收幾多附加費
點知個女仔話:都話呢到係倉囉 (但我電話一定係照佢比我果個跟住打)
仲比佢CUT左線


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


6#
發表於 11-10-16 14:38 |只看該作者
回覆 manching1027 的帖子

係..我上次又係被人CUT線收場....再打多次睇下係咪第2個人會聽電話~又係CUT左我線~~

個人修養問題...!!


小小題外話: 聞說哩間公司個老闆在大陸, 香港哩邊冇王管, D員工夠膽直接CUT你線, 擺明倒公司米都唔驚囉


男爵府

積分: 7574


7#
發表於 11-10-16 21:47 |只看該作者
你地點樣直接用優速快遞 架,我係用深圳集運,集運用優速,送上屋企不特只,重好有禮貌架!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo