想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 886


1#
發表於 11-10-16 22:13 |只看該作者
超級輕微有條幼直線,係咪有左??
myphoto.jpg




別墅

積分: 886


2#
發表於 11-10-16 22:15 |只看該作者

回覆:Plz help!咁樣唔係有左麻?

請幫我看看,thanks!
myphoto.jpg




大宅

積分: 3062


3#
發表於 11-10-16 22:15 |只看該作者
你就好啦, 好羨慕


男爵府

積分: 7601


4#
發表於 11-10-16 22:18 |只看該作者

回覆:樂樂mami 的帖子

有機ar!





男爵府

積分: 5681


5#
發表於 11-10-16 22:20 |只看該作者
原來好多人都check到咁樣..
我都係check到咁樣牙!!!
不過我就覺得自己吾係有左..
我覺得可能係m前d荷爾蒙影響到個result..
因為我1直都有谷m feel..尋日胸痛..
今日仲柯埋m前軟身既便便..
所以我覺得自己吾係bingo..
但係都要等多2-3日先會揭曉牙!!!
希望m小姐吾好黎搵我啦 =]


大宅

積分: 3940


6#
發表於 11-10-16 22:24 |只看該作者

引用:超級輕微有條幼直線,係咪有左??+ +

原帖由 樂樂mami 於 11-10-16 發表
超級輕微有條幼直線,係咪有左??
我見係好淺嘅線,有淺線係有機會!過多2-3日試吓!睇吓有無深到!如果有去睇醫生呀!祝早孕!




大宅

積分: 3062


7#
發表於 11-10-16 22:28 |只看該作者
回覆 CICI_PANG 的帖子

有線即係有架啦,CLEARBLUE喎!

我上次有左都係一樣有胸痛的, 好似平時M到咁架!


別墅

積分: 886


8#
發表於 11-10-16 22:36 |只看該作者

回覆:Plz help!咁樣唔係有左麻?

但係我有少少血流,m遲左4日,下腹隱隱作痛,係黎m嗰d~~~




別墅

積分: 886


9#
發表於 11-10-16 22:59 |只看該作者

回覆:CICI_PANG 的帖子

個張紙冇話打橫深色打直好淺色係有左,好灰!




別墅

積分: 886


10#
發表於 11-10-16 23:01 |只看該作者

引用:原來好多人都check到咁樣..我都係check到咁

原帖由 CICI_PANG 於 11-10-16 發表
原來好多人都check到咁樣..
我都係check到咁樣牙!!!
不過我就覺得自己吾係有左..
個張紙冇話打橫深色打直好淺色係有左,好灰!




大宅

積分: 2630


11#
發表於 11-10-17 11:33 |只看該作者
有機會中架!等多2日再驗啦!加油!


男爵府

積分: 5681


12#
發表於 11-10-17 11:39 |只看該作者
樂樂mami 發表於 11-10-16 23:01
個張紙冇話打橫深色打直好淺色係有左,好灰!

係啦!! 所以我打定輸數先..
所以真係中既當BONUS xddd
應該都吾中多..因為超m痛!!


別墅

積分: 886


13#
發表於 11-10-17 11:44 |只看該作者

引用:Quote:樂樂mami+發表於+11-10-16+23:01+個

原帖由 CICI_PANG 於 11-10-17 發表
係啦!! 所以我打定輸數先..
所以真係中既當BONUS xddd
應該都吾中多..因為超m痛!! ...
Cici, 我今個cycle又fail la, 之前一直keep 住37.1左右,今早即跌到36.8下cycle我要努力了~

PS:你好靚女吖



點評

小懵  我今日都系體溫低左0.3,估計夜少少會黎M喇 唯有下個cycle再努力  發表於 11-10-17 12:33


大宅

積分: 1192


14#
發表於 11-10-18 12:52 |只看該作者

回覆:樂樂mami 的帖子

心掛掛十五十六的話,貴少少去買電子果隻啦!會出埋幾多week的!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo