立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 112006
珍珠宮
積分: 38883
原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表 請問你哋屋企支地拖棍 (我講係可以換拖頭個種) .......... 個頭係用 螺絲釘上 定抑或就咁 扭上去 ? 如果 ...
子爵府
積分: 10560
原帖由 jarjane 於 12-04-07 發表 我用打橫海棉果種,用耐左每次收縮脱水時會成條甩出來
水晶宮
積分: 56409
積分: 50566
積分: 13627
翡翠宮
積分: 90279
禁止訪問
積分: 56391
jarjane 發表於 12-4-7 11:36 我用打橫海棉果種,用耐左每次收縮 脱水 時會成條甩出來
jenniecatcat 發表於 12-4-7 11:39 就咁扭上去。所以我係水桶扭乾時係順時針扭
tammy2008 發表於 12-4-7 11:41 而家應該少咗人用妳呢款架.... 邊拖邊掉毛...又吸唔到毛髮..... 拖完又周屋水....
積分: 66136
積分: 42493
daisykkqq 發表於 12-4-7 11:42 3m紫色棉 個隻我覺得好好用喎
kristentam 發表於 12-4-7 12:03 禾用粉紅色嗰隻,係扭上去!ok 喎,都唔會拖拖下地甩頭!
亞貴 發表於 12-4-7 12:01 我茅手呢d傳統形地拖 我對手唔係好夠力扭乾架 變咗成日拖完個地會濕到好似水浸咁
寶石宮
積分: 262530
bing-jing 發表於 12-4-7 12:06 係咪好似咁架?我屋企有喎 ............咁咪要配過枝棍?
lily-of-valley 發表於 12-4-7 12:15 係要配埋支棍, 微力達自己有支棍, 第二個牌子fit唔入嘅. 因我用緊.
原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表 即係 #2 講個款? 你哋响冰度買架?
原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表 係喎 ......有道理
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy