自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 112006


1#
發表於 12-4-7 11:28 |只看該作者
請問你哋屋企支地拖棍 (我講係可以換拖頭個種) .......... 個頭係用 螺絲釘上 定抑或就咁 扭上去 ?

如果係就咁 扭上去 ........會唔會 拖幾拖個頭好容易鬆?



唔該先


珍珠宮

積分: 38883


2#
發表於 12-4-7 11:36 |只看該作者

引用:請問你哋屋企支地拖棍 (我講係可以換拖頭個

原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表
請問你哋屋企支地拖棍 (我講係可以換拖頭個種) .......... 個頭係用 螺絲釘上 定抑或就咁 扭上去 ?

如果 ...
我用打橫海棉果種,用耐左每次收縮脱水時會成條甩出來




子爵府

積分: 10560


3#
發表於 12-4-7 11:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bing-jing+於+12-04-07+發表

原帖由 jarjane 於 12-04-07 發表
我用打橫海棉果種,用耐左每次收縮脱水時會成條甩出來
成條棉條咁甩出泥




水晶宮

積分: 56409


4#
發表於 12-4-7 11:39 |只看該作者

引用:請問你哋屋企支地拖棍+(我講係可以換拖頭個

原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表
請問你哋屋企支地拖棍 (我講係可以換拖頭個種) .......... 個頭係用 螺絲釘上 定抑或就咁 扭上去 ?

如果 ...
就咁扭上去。所以我係水桶扭乾時係順時針扭




我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 12-4-7 11:41 |只看該作者
而家應該少咗人用妳呢款架....
邊拖邊掉毛...又吸唔到毛髮.....

拖完又周屋水....

轉款啦.....


子爵府

積分: 13627

玩具勳章 睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-4-7 11:42 |只看該作者

回覆:想問 ~~ 地拖頭

3m紫色棉 個隻我覺得好好用喎




翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


7#
發表於 12-4-7 11:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bing-jing+於+12-04-07+發表

原帖由 jarjane 於 12-04-07 發表
我用打橫海棉果種,用耐左每次收縮脱水時會成條甩出來
所以禾刀打左企入冷宮



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


8#
發表於 12-4-7 11:47 |只看該作者

想問 ~~ 地拖頭

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 112006


9#
發表於 12-4-7 11:59 |只看該作者
jarjane 發表於 12-4-7 11:36
我用打橫海棉果種,用耐左每次收縮 脱水 時會成條甩出來

收到


珊瑚宮

積分: 112006


10#
發表於 12-4-7 12:00 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-4-7 11:39
就咁扭上去。所以我係水桶扭乾時係順時針扭

係喎 ......有道理


珊瑚宮

積分: 112006


11#
發表於 12-4-7 12:01 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-4-7 11:41
而家應該少咗人用妳呢款架....
邊拖邊掉毛...又吸唔到毛髮.....
拖完又周屋水....

mouth: 我都好覺係


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-4-7 12:01 |只看該作者
我茅手呢d傳統形地拖
我對手唔係好夠力扭乾架
變咗成日拖完個地會濕到好似水浸咁
我用海棉嗰d喎
又吸到塵...又方便
同埋要換時淨換條棉條就攪惦啦
快靚正


珍珠宮

積分: 42493

2018復活節勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-4-7 12:03 |只看該作者

回覆:想問 ~~ 地拖頭

禾用粉紅色嗰隻,係扭上去!ok 喎,都唔會拖拖下地甩頭!
myphoto.jpg




珊瑚宮

積分: 112006


14#
發表於 12-4-7 12:06 |只看該作者
daisykkqq 發表於 12-4-7 11:42
3m紫色棉 個隻我覺得好好用喎
係咪好似咁架?我屋企有喎

............咁咪要配過枝棍?




珊瑚宮

積分: 112006


15#
發表於 12-4-7 12:08 |只看該作者
kristentam 發表於 12-4-7 12:03
禾用粉紅色嗰隻,係扭上去!ok 喎,都唔會拖拖下地甩頭!

呢款好 sharp ..........愛泥拖地真係唔捨得

點評

kristentam  巧巧用架⋯對住佢⋯拖地時都 sharp 醒啲!仲有,禾唔怕扭唔乾!  發表於 12-4-7 12:13


珊瑚宮

積分: 112006


16#
發表於 12-4-7 12:09 |只看該作者
亞貴 發表於 12-4-7 12:01
我茅手呢d傳統形地拖
我對手唔係好夠力扭乾架
變咗成日拖完個地會濕到好似水浸咁

即係 #2 講個款?

你哋响冰度買架?


寶石宮

積分: 262530

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


17#
發表於 12-4-7 12:15 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-4-7 12:06
係咪好似咁架?我屋企有喎

............咁咪要配過枝棍?

係要配埋支棍, 微力達自己有支棍, 第二個牌子fit唔入嘅. 因我用緊.


珊瑚宮

積分: 112006


18#
發表於 12-4-7 12:17 |只看該作者
lily-of-valley 發表於 12-4-7 12:15
係要配埋支棍, 微力達自己有支棍, 第二個牌子fit唔入嘅. 因我用緊.

收到 .........係好用呀何

點評

lily-of-valley  好用, 吸水, 但幾貴, 三+幾蚊個. 我唔比工人用嘅, 因2week就爛晒.  發表於 12-4-7 12:27


珍珠宮

積分: 38883


19#
發表於 12-4-7 12:20 |只看該作者

引用:Quote:亞貴 發表於 12-4-7 12:01 我茅手呢d

原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表
即係 #2 講個款?

你哋响冰度買架?
永安
3M紫色(大)




水晶宮

積分: 56409


20#
發表於 12-4-7 12:23 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+12-4-7+11:39+

原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表
係喎 ......有道理
買個呢啲啦,用腳踩整乾。我舊水桶剛爛左個扭乾個格,就淘呢個,仲未到,但係吉吉島睇維力達示範好似幾好咁。
myphoto.jpg



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo