懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1303


1#
發表於 12-6-10 20:53 |只看該作者
因地貧而流產,你地點揀?


子爵府

積分: 11392


2#
發表於 12-6-10 21:00 |只看該作者

回覆:地貧夫婦自然定人工好?

ivf可避免流產之苦,但就要付出金錢(政府約6-7萬),亦要受打針之苦。




大宅

積分: 1303


3#
發表於 12-6-10 21:06 |只看該作者
過程係點?有冇人可分享下?成功率高ma?


子爵府

積分: 11392


4#
發表於 12-6-10 21:18 |只看該作者

引用:過程係點?有冇人可分享下?成功率高ma?

原帖由 chenmanmanman 於 12-06-10 發表
過程係點?有冇人可分享下?成功率高ma?
你可以去想生BB版,有jm都係地貧做ivf。但聽講排政府要差唔多3年先有得做。





禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 12-6-10 21:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1303


6#
發表於 12-6-10 21:24 |只看該作者
我想避免bb有重型地貧,所以諗緊 ivf加pgd ,不過想問下多d意見同經驗!thx!


公爵府

積分: 29363

BK Milk勳章


7#
發表於 12-6-10 22:00 |只看該作者
呢d都係睇機率.就算自然同人工都一樣..
我自己都有地貧好彩老公冇..所以bb都冇事..
你流產都係意外唔關係唔係地貧事..自己小心d就得..


大宅

積分: 1303


8#
發表於 12-6-10 22:15 |只看該作者
就係因為check 到bb有重型地貧而做人工流產,所以想知人工的成功率高唔高,亦醫生同護士叫我自然試會好d!

點評

LoveSleepChu  好sad得知你中左1/4重地貧而要做人流,  發表於 12-6-14 21:38

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo