時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9845


1#
發表於 13-3-30 21:52 |只看該作者
由1997 至今,有超過一百萬大陸人移殖左來香港,中央要佢地由上中下層包抄本港人,上至財金職位,中層港漂碩士生,基層既來港一家團聚。所以我敢肯定,香港只有政府愈來愈大陸化,洗黑錢,包庇高官政要愈來愈多,而教育方面,教師都會係呢班港漂來教你個小朋友,話你知黨親這過你呀媽,網上亦都愈來愈多道德塔利班說你不是,小小對抗也叫不該!所以出面想維護本港核心思想既朋友,雖然心有不甘,漂亮的東方之珠落入野人手中,係呢個時勢移得民就移民啦。因為香港真的沒有得救了!




禁止訪問

積分: 93097


2#
發表於 13-3-30 22:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9845


3#
發表於 13-3-30 22:35 |只看該作者

回覆:awah112 的帖子

雙Fly 係另一個災難。算啦,我頭先search 移民呢個keywords, 點知全部都係大陸網站,乜吾係強國咩? 點解咁多移民外國資料,連日本都話你知點樣可以有居住權!實在太專業!有d 仲話吾洗stay 都可以搞移民!




水晶宮

積分: 55644


4#
發表於 13-3-30 22:50 |只看該作者

回覆:香港無得救了

人口流動頻繁,當下全世界如此…




少奶奶的身份,丫頭的命...


男爵府

積分: 9845


5#
發表於 13-3-30 23:07 |只看該作者

回覆:54heima 的帖子

但係佢地來得太快,加上現在每年千萬單一國家既自由行,迫爆香港,導致消化不良



點評

nammo  agree h.k too small settle million immgt, where to find place  build public house? when to stop 150?  發表於 13-3-31 00:39


禁止訪問

積分: 1781


6#
發表於 13-3-30 23:19 |只看該作者

回覆:香港無得救了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55644


7#
發表於 13-3-30 23:20 |只看該作者

引用:但係佢地來得太快,加上現在每年千萬單一國

原帖由 Enoshma 於 13-03-30 發表
但係佢地來得太快,加上現在每年千萬單一國家既自由行,迫爆香港,導致消化不良



...
明嘅,好以新加坡甘,過去十年內人口已經增長了25%,但政府還說要在現在500萬人口的基礎上再增至690萬,搞到向來一等順民的新加坡人也遊行…



少奶奶的身份,丫頭的命...


禁止訪問

積分: 93097


8#
發表於 13-3-30 23:25 |只看該作者

回覆:香港無得救了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9845


9#
發表於 13-3-30 23:28 |只看該作者

引用:如果個個人都只係坐响度日日話香港就死,咁

原帖由 PrincessCarrie 於 13-03-30 發表
如果個個人都只係坐响度日日話香港就死,咁就算無大陸人都死得
人就始終會有一死,不過依家果隻叫死心。




男爵府

積分: 9845


10#
發表於 13-3-30 23:29 |只看該作者

引用:D香港人咪又係大陸偷渡過黎,睇下係早上岸

原帖由 awah112 於 13-03-30 發表
D香港人咪又係大陸偷渡過黎,睇下係早上岸定遲上岸啫
元朗有好多原居民架。




禁止訪問

積分: 1781


11#
發表於 13-3-30 23:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PrincessCarrie+於+13-03-30+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9845


12#
發表於 13-3-30 23:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Enoshma+於+13-03-30+發表但

原帖由 54heima 於 13-03-30 發表
明嘅,好以新加坡甘,過去十年內人口已經增長了25%,但政府還說要在現在500萬人口的基礎上再增至690萬,搞到 ...
新政府都可以有權放咩人去佢度,但香港由97至今每日百五單程係無得出聲,所以新加坡人比較幸福。




水晶宮

積分: 55644


13#
發表於 13-3-30 23:36 |只看該作者

回覆:香港無得救了

但有個好現實問題,社會要發展就需要生產力,坦白講解決生產力問題就係靠人口,香港同新加坡同樣面對人口老齡化問題,政府需要早做打算…怎樣打算怎樣平𧗾唔識俾意見,唔啱聽嘅當我亂up



少奶奶的身份,丫頭的命...


水晶宮

積分: 55644


14#
發表於 13-3-30 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+54heima+於+13-03-30+發表明

原帖由 Enoshma 於 13-03-30 發表
新政府都可以有權放咩人去佢度,但香港由97至今每日百五單程係無得出聲,所以新加坡人比較幸福。



...
其實半斤八兩



少奶奶的身份,丫頭的命...


男爵府

積分: 9845


15#
發表於 13-3-30 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Enoshma+於+13-03-30+發表人

原帖由 PrincessCarrie 於 13-03-30 發表
老一輩咩一樣係移民嚟?點解下下要死心?成日睇死香港會好過咩?每一個時代都有變遷,我們要做的是做好自己 ...
病毒性質單純,只要找對了方法就可以打過。相反人心難測,本來香港人活得幾好,點解到依家要盼望將來有好日子過?




男爵府

積分: 9845


16#
發表於 13-3-30 23:42 |只看該作者

引用:但有個好現實問題,社會要發展就需要生產力

原帖由 54heima 於 13-03-30 發表
但有個好現實問題,社會要發展就需要生產力,坦白講解決生產力問題就係靠人口,香港同新加坡同樣面對人口老 ...
全世界都有呢個問題。但係我見外國老人家都有份收銀過日晨,香港做收銀都好似打緊仗咁。




禁止訪問

積分: 1781


17#
發表於 13-3-30 23:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PrincessCarrie+於+13-03-30+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1781


18#
發表於 13-3-30 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+54heima+於+13-03-30+發表但

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9845


19#
發表於 13-3-31 00:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Enoshma+於+13-03-30+發表全

原帖由 PrincessCarrie 於 13-03-30 發表
原來係你睇野單純,見人外國老人仲要做都叫好日子?
人地做野係過日晨咋,你以為搵食咩。




禁止訪問

積分: 1781


20#
發表於 13-3-31 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PrincessCarrie+於+13-03-30+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo