跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6371

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投


1#
發表於 13-7-2 21:04 |只看該作者
我囝十一月出世, 依家十九個月, 報左5間幼兒园都唔收, 點算?


大宅

積分: 1242


2#
發表於 13-7-7 14:36 |只看該作者

回覆:yitaihop 的帖子

我都末揾到,又唔想佢噤細個搭校車,真係搵唔到返住play group 先,我囡囡坐唔定,唔肯開囗講野,識講好少嘢




大宅

積分: 3493


3#
發表於 13-7-7 18:13 |只看該作者

回覆:yitaihop 的帖子

我只有村校收左




別墅

積分: 951


4#
發表於 13-7-8 18:31 |只看該作者
我都係呀~有間仲叫我比佢遲一年先上N1


禁止訪問

積分: 358


5#
發表於 13-7-9 18:34 |只看該作者

回覆:有幼兒園收未?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 48


6#
發表於 13-7-10 09:06 |只看該作者

回覆:有幼兒園收未?

我仔仔都未有得番,好多學校話要足兩歲先有interview.




男爵府

積分: 6371

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投


7#
發表於 13-7-18 13:17 |只看該作者
龜仔 發表於 13-7-10 09:06
我仔仔都未有得番,好多學校話要足兩歲先有interview.
真係唔知點算, 好驚無得得讀N班, 因為唔想個仔全日對住奶奶


公爵府

積分: 28946

2018復活節勳章


8#
發表於 13-7-18 17:26 |只看該作者

回覆:有幼兒園收未

有呀,12月插班


大宅

積分: 4619


9#
發表於 13-7-18 23:09 |只看該作者

引用:我囝十一月出世,+依家十九個月,+報左5間幼

原帖由 yitaihop 於 13-07-02 發表
我囝十一月出世, 依家十九個月, 報左5間幼兒园都唔收, 點算?
上年11月已有N1收了




複式洋房

積分: 458


10#
發表於 13-7-23 11:10 |只看該作者
有冇得入n班, 我覺得要睇邊區...
我大角咀區, 報o左四間都只有一間有得in...
都打定輸數, 準備下年入k1...
我係囡囡嘅爸爸


大宅

積分: 1284


11#
發表於 13-7-24 00:19 |只看該作者

回覆:yitaihop 的帖子

報左好多間,得一間in收左12月pm插班,(明X intˊl) 但唔打算番,想讀遲一年做大仔


大宅

積分: 4619


12#
發表於 13-7-30 00:36 |只看該作者

引用:有冇得入n班,+我覺得要睇邊區...我大角咀區

原帖由 raysuen01 於 13-07-23 發表
有冇得入n班, 我覺得要睇邊區...
我大角咀區, 報o左四間都只有一間有得in...
都打定輸數, 準備下年入k1... ...
其實邊區都係咁,區區競爭都好激烈




禁止訪問

積分: 2128


13#
發表於 13-7-30 00:48 |只看該作者

引用:報左好多間,得一間in收左12月pm插班,(明X

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1284


14#
發表於 13-7-30 09:22 |只看該作者

回覆:cckkyy 的帖子

雖然多龍仔,但始終我地係大B, 優勝好多,而且會讀得舒服d


大宅

積分: 4619


15#
發表於 13-7-30 17:23 |只看該作者

引用:雖然多龍仔,但始終我地係大B,+優勝好多,

原帖由 mingemna 於 13-07-30 發表
雖然多龍仔,但始終我地係大B, 優勝好多,而且會讀得舒服d
但上到小學左右就會差唔多level,除非本身好叻。龍年太多人,到上小學,中學,大學都爭死




別墅

積分: 565


16#
發表於 13-8-1 03:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mingemna+於+13-07-30+發表雖

原帖由 mandada 於 13-07-30 發表
但上到小學左右就會差唔多level,除非本身好叻。龍年太多人,到上小學,中學,大學都爭死



...
我都係甘諗,因為小朋友上左小學都無差距,一諗到如果小朋友要同龍B競爭!我就暈,因為實在太多了!所以滿一歲我就幫佢報收超细B幼兒園。好彩有二間都收佢!十一月二號入學啦!


大宅

積分: 4414


17#
發表於 13-8-6 22:56 |只看該作者

回覆:有幼兒園收未

今年9月返學囉,誤打誤撞俾我搵到間有歲半班既,之後可以直升上去到k3,煩少好多野。


男爵府

積分: 6371

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投


18#
發表於 13-8-12 13:34 |只看該作者
Sammyan 發表於 13-8-6 22:56
今年9月返學囉,誤打誤撞俾我搵到間有歲半班既,之後可以直升上去到k3,煩少好多野。

...

你就好啦, 我諗住足兩歲再問


大宅

積分: 1004

BK Milk勳章


19#
發表於 13-8-21 16:31 |只看該作者
回覆 mandada 的帖子

根據統計, 2011年出生率比2012年要高, 不過無論2011定2012年, 都係高出生率, 都係好多人爭 :<


大宅

積分: 2173

陪月勳章


20#
發表於 13-8-21 18:48 |只看該作者

回覆:yitaihop 的帖子

未有,間間都無回覆!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo