自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 11902


1#
發表於 13-10-12 23:02 |只看該作者
越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇野講。我like自己一個。想全部場合不出席。不過咁做就等於同c6玩完。為左d囝唯有忍耐




子爵府

積分: 12944


2#
發表於 13-10-12 23:16 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

男家的活動我也不享受和投入,但,和c6的關係才是主菜,絕不會因為他的家人,而後悔和c6結婚,反正不是同住,就算怎樣不咬弦,也是幾個小時的「苦難」,只要和c6相愛,他尊重我的感受,會嘗試了解,也沒有勉強,為他,一齊又有何難




珍珠宮

積分: 33669


3#
發表於 13-10-12 23:17 |只看該作者
又唔係十冤九仇去下冇緊要喇
唔好要老公難做
家庭和諧好鐘要既

點評

peggytangchu    發表於 13-10-13 18:18
丫雅    發表於 13-10-13 15:03
wcpcelia  好同意  發表於 13-10-13 14:55
katekatema  同意  發表於 13-10-13 02:37


水晶宮

積分: 52845


4#
發表於 13-10-12 23:21 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

無錯,大家唔啱傾咁當陪c6應酬囉,無必要因為其他人而影響夫妻感情



大宅

積分: 1869


5#
發表於 13-10-12 23:26 |只看該作者
其實呢啲就係溶入老公既生活,結得婚你就要預左ga la , 幾難捱都係幾個鐘啫,又唔係要你幾日幾夜唔訓咁陪住佢地


大宅

積分: 3070

BK Milk勳章


6#
發表於 13-10-12 23:31 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

我同男家直頭絕交,冇問題喎,就係連幾小時都忍唔到,做乜咁辛苦自己,又唔係靠e班人

點評

ononchung  除非你老公都支持,否則,有無諗過你老公  發表於 13-10-12 23:39


男爵府

積分: 8103


7#
發表於 13-10-12 23:33 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

我自己都唔鍾意,但想深一層,老公咁响中間,唔應該令佢難做,老公都會明白!關係會更好呢!


禁止訪問

積分: 15337


8#
發表於 13-10-12 23:33 |只看該作者

引用:又唔係十冤九仇去下冇緊要喇唔好要老公難做

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78964


9#
發表於 13-10-12 23:47 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

通常專心打機



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


男爵府

積分: 8563


10#
發表於 13-10-12 23:51 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

嘻…都係扮下野忍一陣姐!冇話題我就笑下,自己食下野算,又唔係同住,見一陣無謂要老公難做,又破壞大家關係!


侯爵府

積分: 22984


11#
發表於 13-10-12 23:53 |只看該作者

引用:我同男家直頭絕交,冇問題喎,就係連幾小時

原帖由 Sherryyim 於 13-10-12 發表
我同男家直頭絕交,冇問題喎,就係連幾小時都忍唔到,做乜咁辛苦自己,又唔係靠e班人

...
Yeah me 2!!!
我同c6屋企人已擺到明唔妥,以後可以不見!我勁開心


子爵府

積分: 10008


12#
發表於 13-10-12 23:58 |只看該作者
系樓主其他POST見到同C6既關係都吾多好喔
今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


男爵府

積分: 7060


13#
發表於 13-10-13 00:05 |只看該作者

引用:越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇

原帖由 KATRINE 於 13-10-12 發表
越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇野講。我like自己一個。想全部場合不出席。不過咁做就等於同c6玩 ...
逆地而處,你老公出席女家活動嗰時點表現?



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/11/12/2013><img border=0 width=650 height=120 src='http://www.pregnology.com/preggoticker120/777777/000000/My%20pregnancy/11/12/2013.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


伯爵府

積分: 15925


14#
發表於 13-10-13 00:20 |只看該作者

回覆:KATRINE 的帖子

我同男家既人完全唔夾,佢地講既話題我冇興趣,不過我樂意出席佢地既聚會,幾個鐘冇所謂,同埋我老公好識做,佢會全程陪住我,一時同佢d 親戚傾,一時又同我傾下,而且我又有同兩個囡玩下,幾個鐘好快過!


公爵府

積分: 25384


15#
發表於 13-10-13 00:29 |只看該作者

引用:越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇

原帖由 KATRINE 於 13-10-12 發表
越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇野講。我like自己一個。想全部場合不出席。不過咁做就等於同c6玩 ...
見到唔好出聲


翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


16#
發表於 13-10-13 00:56 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

我唔係你,唔會明你有幾唔鐘意男家嘅人,但你咁講得,一定係超唔鐘意。因為我都曾經歷過,唔鐘意就係唔鐘意,對多一秒都唔想


男爵府

積分: 8140


17#
發表於 13-10-13 00:57 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

我咩活動都唔洗去,睇心情


子爵府

積分: 11575


18#
發表於 13-10-13 01:05 |只看該作者

回覆:KATRINE 的帖子

佢地做過啲咩你咁唔鍾意佢地?




男爵府

積分: 9316


19#
發表於 13-10-13 01:10 |只看該作者

回覆:KATRINE 的帖子

係咪覺得人地睇少妳呀?

冷血嘅人唔好回覆我


子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 13-10-13 01:18 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

要堅持!不可因其他人影響自己的婚姻




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo