跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 26406

畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 13-11-21 13:50 |只看該作者
我明明分開報左兩間安基司, 大埔正校同粉嶺. 但唔知點解只收到正校寄黎話粉嶺收左我小朋友, 但無再講正校點. 我見大埔正校已出左信, 我未收到.
寄失左? 定係間學校只會出一個offer?
我打去學校, 兩間今日都無人聽.

心急, 所以想係到問下有無人同時報兩間, 兩間都分別有結果?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo