0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 541


1#
發表於 26-6-9 11:52 |只看該作者
打算餵人奶,但驚自己休息唔夠難上奶,又擔心d奶質量唔好,bb唔夠營養,平時飲食有咩要注意?點樣可以容易上奶同埋d奶夠營養?每日飲魚湯?


大宅

積分: 1187


2#
發表於 26-6-9 12:56 |只看該作者
生完之後最緊要休息,唔好俾咁大壓力自己,心情愉快就自然有奶,加油


子爵府

積分: 14207


3#
發表於 26-6-9 15:48 |只看該作者
何解會擔心奶質量不好,何以量度?首先一定要心情好,太多憂慮直接影響奶量。夠休息當然也重要,坐月時全人奶反而少工夫,寶寶一睡你就偷時間休息。飲食就個個人都不一樣,我自己飲魚湯幫助不太,反而食薑醋奶量會多。


別墅

積分: 652


4#
發表於 26-6-9 17:04 |只看該作者
飲食清淡d,少油少鹽,同埋均衡飲食,休息夠真係最緊要,唔使太緊張


別墅

積分: 622


5#
發表於 26-6-9 20:56 |只看該作者
CheungKeeKee 發表於 26-6-9 15:48
何解會擔心奶質量不好,何以量度?首先一定要心情好,太多憂慮直接影響奶量。夠休息當然也重要,坐月時全人 ...

薑醋要清晒惡露先得,我之前衰為食,差少少就完既時候忍唔住食左一次,點知又流鮮血


大宅

積分: 1064


6#
發表於 26-6-10 09:54 |只看該作者
未上奶就唔好飲魚湯住呀,上得太快但乳腺未通會好辛苦,初頭會好快谷奶,好容易會塞


別墅

積分: 867


7#
發表於 26-6-10 11:26 |只看該作者
想快d上奶,最有效既方法都係埋身餵


別墅

積分: 541


8#
發表於 26-6-11 10:45 |只看該作者
waiwai29 發表於 26-6-9 12:56
生完之後最緊要休息,唔好俾咁大壓力自己,心情愉快就自然有奶,加油

多謝鼓勵,第一胎真係好多野擔心


別墅

積分: 541


9#
發表於 26-6-11 10:48 |只看該作者
super_mother 發表於 26-6-10 09:54
未上奶就唔好飲魚湯住呀,上得太快但乳腺未通會好辛苦,初頭會好快谷奶,好容易會塞
...

原來係咁架?咁平時仲有無d咩唔好食?


別墅

積分: 541


10#
發表於 26-6-11 10:54 |只看該作者
aimfortheace 發表於 26-6-10 11:26
想快d上奶,最有效既方法都係埋身餵

健康院姑娘都係咁講,希望到時bb俾埋身


別墅

積分: 867


11#
發表於 26-6-11 13:56 |只看該作者
mycrybaby 發表於 26-6-11 10:54
健康院姑娘都係咁講,希望到時bb俾埋身
阿女初初都唔埋身,慢慢識啜就肯埋身啦


洋房

積分: 31


12#
發表於 26-6-11 17:50 |只看該作者
上奶飲多d水同湯水就得,唔洗特別戒口,我自己乜都食,bb都好健康


大宅

積分: 1064


13#
發表於 26-6-12 09:56 |只看該作者
mycrybaby 發表於 26-6-11 10:48
原來係咁架?咁平時仲有無d咩唔好食?

雞酒要煮耐啲,要餵完奶先好食,食完後超過兩個鐘先好再餵奶,另外豬潤、乳鴿會收奶嘅就避開吓

仲有初初上奶唔好食花膠,易塞奶搞到乳腺炎


大宅

積分: 1187


14#
發表於 26-6-12 11:17 |只看該作者
mycrybaby 發表於 26-6-11 10:48
原來係咁架?咁平時仲有無d咩唔好食?
冇咩係絕對唔食得既,就算唔小心食左一兩啖收奶野,之後餵返密d就追得返,唔使太緊張


別墅

積分: 624


15#
發表於 26-6-12 16:32 |只看該作者
放鬆心情,如果餵唔到咪餵奶粉


大宅

積分: 1605


16#
發表於 26-6-15 09:56 |只看該作者
餵人奶真係超消耗體力,日日夜夜咁泵奶餵奶,真係好攰,所以我自己都有食補充品,唔止為bb,媽媽自己都要補


別墅

積分: 541


17#
發表於 26-6-15 11:40 |只看該作者
craftman 發表於 26-6-15 09:56
餵人奶真係超消耗體力,日日夜夜咁泵奶餵奶,真係好攰,所以我自己都有食補充品,唔止為bb,媽媽自己都要補 ...

真係有需要食supplement?食坐月餐唔夠?


大宅

積分: 1605


18#
發表於 26-6-15 16:03 |只看該作者
mycrybaby 發表於 26-6-15 11:40
真係有需要食supplement?食坐月餐唔夠?

我覺得要,雖然坐月餐餐有湯有餸,但好多時都係偏油膩,食物既營養有時可能都唔夠均衡


大宅

積分: 1308


19#
發表於 26-6-16 11:02 |只看該作者
mycrybaby 發表於 26-6-15 11:40
真係有需要食supplement?食坐月餐唔夠?

我就係例子,第一胎冇食,成日好攰好冇精神,第二胎食愛樂維,佢有出母乳及產後媽媽配方,覺得個人明顯精神好過上胎


大宅

積分: 1187


20#
發表於 26-6-16 16:00 |只看該作者
mycrybaby 發表於 26-6-15 11:40
真係有需要食supplement?食坐月餐唔夠?
睇個人需要,媽媽未必餐餐吸收到咁全面,食supplement幫自己補返底子,個b食人奶又吸到營養

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo