醫護健康

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1286


1#
發表於 5 天前 |只看該作者
呢排鼻敏感又發作,每朝起床就眼痕鼻痕、狂打乞嗤,出街戴住口罩都勁打乞嗤流鼻水,上網搵到佳力天鼻敏感藥話無睡意,想問有冇人食過?係咪食左真係唔眼瞓?快唔快見效?


男爵府

積分: 5870


2#
發表於 5 天前 |只看該作者
回覆 mami27062018 的帖子

我食過佳力天鼻敏感藥, 功效一般. 你可考慮: 治敏速, 無睡意, 我覺得功效幾好.


大宅

積分: 1139


3#
發表於 5 天前 |只看該作者
呢排天氣忽晴忽雨,見身邊好多人都鼻敏感發作


大宅

積分: 1509


4#
發表於 4 天前 |只看該作者
鼻敏感真係好辛苦,食咩藥都無用,連噴鼻都無效果,仲係成日打乞嗤同流鼻水


男爵府

積分: 5589


5#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

我都食過佳力天覺得有效喎,隻眼同個鼻都無咁痕,一樣係無睡意


大宅

積分: 1286


6#
發表於 3 天前 |只看該作者
asumas 發表於 26-6-22 20:18
呢排天氣忽晴忽雨,見身邊好多人都鼻敏感發作

鼻敏感一發作就即刻黎料,好辛苦


大宅

積分: 1286


7#
發表於 3 天前 |只看該作者
chunggirl 發表於 26-6-23 09:31
鼻敏感真係好辛苦,食咩藥都無用,連噴鼻都無效果,仲係成日打乞嗤同流鼻水

我都試過唔同藥,次次食完勁眼瞓,完全集中唔到精神做野


大宅

積分: 1286


8#
發表於 3 天前 |只看該作者
bearbear_521 發表於 26-6-23 17:09
我都食過佳力天覺得有效喎,隻眼同個鼻都無咁痕,一樣係無睡意

一日要食幾次?


大宅

積分: 1166


9#
發表於 3 天前 |只看該作者
試過藥房推薦既藥俾小朋友食,結果返學完全集中唔到,個人呆下呆下,止鼻敏效果又唔太 work


伯爵府

積分: 17680


10#
發表於 3 天前 |只看該作者
mami27062018 發表於 26-6-22 11:53
呢排鼻敏感又發作,每朝起床就眼痕鼻痕、狂打乞嗤,出街戴住口罩都勁打乞嗤流鼻水,上網搵到佳力天鼻敏感藥 ...
治敏速啦


有效又快


男爵府

積分: 5589


11#
發表於 前天 11:39 |只看該作者
mami27062018 發表於 26-6-24 10:51
一日要食幾次?

每日一次,每次一片,我通常返工前食已經可以頂足一日,唔眼瞓又快起效


男爵府

積分: 5589


12#
發表於 前天 11:46 |只看該作者
bqwromi 發表於 26-6-24 15:30
試過藥房推薦既藥俾小朋友食,結果返學完全集中唔到,個人呆下呆下,止鼻敏效果又唔太 work ...

佳力天6歲以上已經可以食,你可以畀佢試下


洋房

積分: 68


13#
發表於 前天 12:46 |只看該作者
佳力天同治敏速,兩隻都ok有效既鼻敏藥,見到邊隻就買邊隻


大宅

積分: 1473


14#
發表於 前天 15:42 |只看該作者
bearbear_521 發表於 26-6-25 11:39
每日一次,每次一片,我通常返工前食已經可以頂足一日,唔眼瞓又快起效
...

其實眼瞓唔係好d咩?代表隻藥勁d?


男爵府

積分: 5589


15#
發表於 昨天 11:27 |只看該作者
3msCo 發表於 26-6-25 15:42
其實眼瞓唔係好d咩?代表隻藥勁d?

唔關事,眼唔眼瞓係睇成分,唔代表功效,第一代抗組織胺副作用比較多,容易令人瞌眼瞓,仲會口乾眼乾同容易便秘,佳力天係 Loratadine,屬於第二代抗組織胺,有研究話比起其他成分,食完既眼瞓程度明顯減少


大宅

積分: 1473


16#
發表於 昨天 17:29 |只看該作者
bearbear_521 發表於 26-6-26 11:27
唔關事,眼唔眼瞓係睇成分,唔代表功效,第一代抗組織胺副作用比較多,容易令人瞌眼瞓,仲會口乾眼乾同容 ...

thx


珍珠宮

積分: 46398


17#
發表於 昨天 17:59 |只看該作者
Telfast 唔眼瞓
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


大宅

積分: 1083


18#
發表於 9 小時前 |只看該作者
我都想知,C6又係有鼻敏感

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo