夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


洋房

積分: 40


1#
發表於 昨天 05:09 |只看該作者
同另一半直無結婚,原因對方完全無提
後來一齊耐,都無乜所謂,因為自己都唔覺有幾重要。
可惜依家我自己開始怨,因為感覺好累
自己頂曬9成家務,同教育小朋友,仲要返工賺錢。
基本上家庭開支係佢6成,我4成。
屋係工作場所,返工係工作場所。。
反觀返爸爸家瞓到死豬甘
另一半返工,放工,瞓覺。。工作關係經常2日1夜,3日2夜。。

另一半對我而然已經係互相分擔家庭
但係自己開始無能量,完全唔知點。
可能你哋會話同另一半傾,但係佢返來就瞓,瞓醒覺就準備出門。。。
放假又會瞓遲,大家坐低食餐飯

呢種模式,自己好累,不論體力同情緒
唔知有冇人明?
現階段經濟情況難以分開生活,加上有小朋友有狗。
但自己好似一直做緊識賺錢既保母。。。
有時候能力好低都真係會好想講句粗口自己真係好撚慘!


伯爵府

積分: 17264

馬年勳章


2#
發表於 昨天 06:31 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 26-6-24 07:21 編輯
Walilylau 發表於 26-6-24 05:09
同另一半直無結婚,原因對方完全無提
後來一齊耐,都無乜所謂,因為自己都唔覺有幾重要。
可惜依家我自己開 ...

咁攰仲要養狗

每個愛的昇華,大家都要傾愛夠不夠昇華,包括結婚,生孩子,生第二個及更多的照料者。但。。。

咁如果他在工作和休息以外, 都是以你為首位, 也應該是值得維持既.


伯爵府

積分: 17264

馬年勳章


3#
發表於 昨天 07:08 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 26-6-24 07:13 編輯
Walilylau 發表於 26-6-24 05:09
同另一半直無結婚,原因對方完全無提
後來一齊耐,都無乜所謂,因為自己都唔覺有幾重要。
可惜依家我自己開 ...

結婚是有法律的責任, 亦能在關鍵的時候承繼對方財產的保障. 當然也是離婚的成本.

不結婚不代表對方不愛你, 但就在保障上不夠承擔.

所以我完全不同意什麼結了都可以離婚的話.


洋房

積分: 40


4#
發表於 昨天 14:46 |只看該作者
PTMCYS 發表於 26-6-24 07:08
結婚是有法律的責任, 亦能在關鍵的時候承繼對方財產的保障. 當然也是離婚的成本.

不結婚不代表對方不愛你 ...

你說中了,維持,呢兩個字。。
佢以佢自己為主,我為自己信錯佢承擔後果
佢自己生意失敗,打工還
我就不論家庭同錢都要顧
分開不可能,原因係因為財困
衰啲講,錢幫佢借埋,又要自己還,小朋友又有湊。佢起碼湊到下。。唔係唔夠錢請人湊

結婚跟本唔會再諗,再諗只會覺得呢個男人幾仆街,算盡自己
好累,累到瞓唔到,反工佢返工就算,錢還債生活。。我都係甘,再要做照顧者。




寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 昨天 17:42 |只看該作者
Walilylau 發表於 26-6-24 05:09
同另一半直無結婚,原因對方完全無提
後來一齊耐,都無乜所謂,因為自己都唔覺有幾重要。
可惜依家我自己開 ...

好似我啲姑S咁

生左個小朋友冇結婚
另一半唔係冇提
係講咗唔肯,因為之前都結過婚

唔知佢哋而家係想點
淨係聽到佢哋成日都嘈或者成日都講好想離婚
不要從別人的嘴裡去認識我


洋房

積分: 40


6#
發表於 昨天 20:58 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 26-6-24 17:42
好似我啲姑S咁

生左個小朋友冇結婚

我呢邊無講出口,因為出口,債務所有野就要重新分配! 小朋友又要分配。
雙方都無辦法獨立湊小朋友。

所以依家係互相維持運作。。。
當然我既債就係信佢,所以借出來俾佢。。。

結果自己又要工作家務,指導小朋友學習,累到透。。。
佢就選擇性幫一下
感覺自己好似一個工具人


別墅

積分: 969


7#
發表於 4 小時前 |只看該作者
無限同情,如你所講,都無得搞,小朋友如何,寄望向小朋友將來,挨到佢大啲 照顧到自己多啲,應該係愈來愈舒服既,到時再搵返多啲自己既興趣

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo