1. 開工前佢要求我哋準備唔同藥材及用品,大部份都有買足買齊,當中包括為「4兩」嘅冬蟲夏草,最後我地用左4萬蚊去買「4兩」,但係買完黎到佢無乜點用先話自己原來係「老花」寫錯,其實係「4錢」…,只係講句sorry就無左件事。根本佢實際上要用幾多都無概念, 因為其他好多藥材材料都用剩左係度無用,呢D清單應該都係copy and paste,期間亦多次打爛嘢,解釋話自己「老花」
總括嚟講佢性格藉口多多、唔易服從中意否定人,做事斤斤計較,經驗不足,令我坐月期間情緒被操控,身心俱疲。作為雙胞胎媽媽,我一開始已經想請佢離開,但擔心工人姐姐一個人應付唔到先忍耐到最後。我請陪月係希望有人可以指導我、令坐月期間舒服啲,可以幫我解決到問題而唔係製造更多問題,我都明白陪月只係打份工,但唔應該令你每日咁難受… 真心希望大家遇到好嘅陪月,坐月可以安心舒服,知道佢7月同9月有客… 如果你咁好彩已經請左佢… Good luck