懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 84


1#
發表於 前天 15:21 |只看該作者
本帖最後由 twk530 於 26-6-24 15:28 編輯


各位媽媽,想藉由以下貼錢買難受經驗去提醒大家,我已賠足錢請呢位陪月提早離開,希望唔會再有人遇到同樣情況。請大家盡量用朋友用過/介紹嘅陪月,千祈唔好單靠係上網平台搵,因為我係其中一個受害者。

陪月:莊X美 (May 姐)
收費:$82,000 一個月,24 小時照顧孖胎
安排:獨立 BB 房 (陪月訓沙發床同 BB 一間房), 有一位工人姐姐幫手
情況:在第二個月尾提前終止三個月合約,已賠足 7 日通知金及訂金$10,000 (2026.03.24 - 05.18)


1. 開工前佢要求我哋準備唔同藥材及用品,大部份都有買足買齊,當中包括為「4兩」嘅冬蟲夏草,最後我地用左4萬蚊去買「4兩」,但係買完黎到佢無乜點用先話自己原來係「老花」寫錯,其實係「4錢」…,只係講句sorry就無左件事。根本佢實際上要用幾多都無概念, 因為其他好多藥材材料都用剩左係度無用,呢D清單應該都係copy and paste,期間亦多次打爛嘢,解釋話自己「老花」


2. 我哋交代每次沖涼後要佢幫 BB 清潔鼻哥、磨指甲,但係佢又係會話自己「老花」, ”叫工人姐姐做啦,佢對眼好過我”,之後仲俾我發現佢叫工人姐姐做但交代叫姐姐唔好同我哋講返。被發現後佢反駁仲推卸責任,佢份人工係多過工人姐姐十幾廿倍嫁... 面試果陣點解無提到有老花問題,然後而家可以乜都唔做?


3. BB 有臍疝、黃疸未退、皮膚敏感、頭唔圓等問題,佢從來唔會主動匯報,通常係我哋發現再問佢先再講,問起佢先講係呀有呢D問題,但從來冇提供實際處理方法,另外佢有自備一款硬身斜坡枕方便佢湊BB,我開頭以為淨係飲完奶先要用,但係佢係長時間俾BBs使用包括夜晚訓教既時候,我有問過咁樣得唔得嫁佢話無問題,搞到而家兩個BB都頭型都扁左

4. 本身對買餸冇概念,每次轉數俾錢佢買餸再拎收據。第一個月買餸用咗成 $10,000,佢聲稱每日去街市買新鮮餸,但其實好多食材都只係冰鮮,買咗好多醬料只用完一次半次就放左係度無用過。蒸嘢多次蒸唔熟,蒸肉餅、蒸雞都係生嘅,食落口會唔舒服,加上其實我係需要泵人奶… 佢照顧 BB 嘅方法係任由佢喊,重視食飯多過安撫 BB;反而工人姐姐一聽到BB喊就會主動去安撫 BB之後先食飯,感覺上佢做既野同所有安排都係為左方便自己,而唔係真心對bb好, 自問自己已經算係準備充足一應俱全,但係都俾佢嫌三嫌四

5. 對佢專業性同經驗非常有疑問:面試時展示好多cert,聲稱自己湊過廿幾個bb好中意湊bb,但實際上佢連奶粉同人奶點樣調配、點樣換奶樽佢都話唔識,要我哋自己去問醫生/朋友;面試時講識煮嘢,但實際表現完全唔同,希望大家面試陪月時真係要佢地prove到俾你地睇佢地既所謂經驗,最好係拎到前僱主們既推薦信 (佢仲好意思問我地會唔會寫俾佢, 我地係無寫推薦信俾佢 )


6. BB 對乳糖敏感,飲奶後有幾次唔舒服,我哋要求佢每晚幫 BB 搽印尼保身油,佢口頭答應但經常冇做,仲搵藉口話唔需要日日搽,佢會知道要做排氣操但係又唔會日日幫BB做… 次次都係我問起先做… 每日我都要係度check住邊有D有做邊D無做我真係覺得身心疲憊


7. 第一個月每晚 8 點就閘埋 BB 房門訓教,爸爸其實放工返到黎都想望下 BB 都唔好意思敲房門但明明係我地自己屋企,問佢原因佢話想訓好D, 我同佢講我希望爸爸希望放工都可以望下BB, 佢最後仲要補多句「希望我訓得著啦」,第二日開始實行夜少少先閘門訓,大概10點左右佢仲要俾說話我地聽,「咁我可以閘門未?」感覺非常差,我真係心諗你係黎做野定vacation? (利申:下午有時間俾佢補眠)


8. 入屋前我曾問及薑醋同沖涼薑水安排,佢態度顯得非常斤斤計較,好似以為我要搵佢幫手整薑醋去派街坊,其實我只係問下佢意見同點準備,最後薑醋以及沖涼薑包我哋自己係外面買好完全唔洗佢整,但係已經俾人感覺非常差。

9. 偶爾用電話覆message無問題,但俾我見到佢成日戴住個耳機里係廚房/BB房係度睇直播我就覺得唔應該,包括餵緊bb奶既時候,有次仲俾我撞到正佢就即刻先收埋個電話,其實我見到已經唔止一次半次!

10. 一入屋就話自己每日要飲咖啡,但又唔用屋企 espresso 機,反而用買餸錢去買咖啡同面包,包括佢自己用嘅綿花棒;借用嘅拉尺亦不見。屋企嘅日常用品(沖涼洗頭在內) 我已講明可以用,但額外要使用既用品難道不應該自備嗎?

11. 面試時話放假好 flexible,但實際上一d都唔flexible,調假時又有好多藉口,成日俾說話你聽…


總括嚟講佢性格藉口多多、唔易服從中意否定人,做事斤斤計較,經驗不足,令我坐月期間情緒被操控,身心俱疲。作為雙胞胎媽媽,我一開始已經想請佢離開,但擔心工人姐姐一個人應付唔到先忍耐到最後。我請陪月係希望有人可以指導我、令坐月期間舒服啲,可以幫我解決到問題而唔係製造更多問題,我都明白陪月只係打份工,但唔應該令你每日咁難受… 真心希望大家遇到好嘅陪月,坐月可以安心舒服,知道佢7月同9月有客… 如果你咁好彩已經請左佢… Good luck


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo