婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 713


1#
發表於 05-2-24 16:33 |只看該作者

有無人飲過 "太太口服液" 這類飲品, 你覺得好嗎? 有無邊隻補品好介紹呢?

如題!


大宅

積分: 1058


2#
發表於 05-2-25 12:09 |只看該作者

Re: 有無人飲過 "太太口服液" 這類飲品, 你覺得好嗎? 有無邊隻補品好介紹呢?


試過, 但太燥, 即時起非之及喉痛.停了再試都一樣.
其實每人體質不同, 要按情況調補才好.
(有人說有激so成分, 但不知真定假!)


別墅

積分: 713


3#
發表於 05-2-25 14:42 |只看該作者

Re: 有無人飲過 "太太口服液" 這類飲品, 你覺得好嗎? 有無邊隻補品好介紹呢?

Thank you! 林太太
該用戶已被刪除

4#
發表於 05-3-3 16:44 |只看該作者

Re: 有無人飲過 "太太口服液" 這類飲品, 你覺得好嗎? 有無邊隻補品好介紹呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 05-3-4 02:44 |只看該作者

Re: 有無人飲過 "太太口服液" 這類飲品, 你覺得好嗎? 有無邊隻補品好介紹呢?

網上流傳"太太口服液"對身體唔好,會刺激荷爾蒙,長期飲用對健康有影響.
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


男爵府

積分: 6954


6#
發表於 05-3-9 13:57 |只看該作者

Re: 有無人飲過 "太太口服液" 這類飲品, 你覺得好嗎? 有無邊隻補品好介紹呢?

我都試過同林太太講的一樣,但有冇激素就唔知,因為食過二次唔得就冇食.
林太太 寫道:

試過, 但太燥, 即時起非之及喉痛.停了再試都一樣.
其實每人體質不同, 要按情況調補才好.
(有人說有激so成分, 但不知真定假!)


男爵府

積分: 5574


7#
發表於 05-3-10 14:17 |只看該作者

Re: 有無人飲過 "太太口服液" 這類飲品, 你覺得好嗎? 有無邊隻補品好介紹呢?

我曾經聽過中醫講太太XX液不可以長期飲的, 他說這藥方只可飲一段時間, 如飲得太多會很燥同埋無效果, 唔知真唔真喎, 不過以常理都係不應長期食一隻藥O既


民房

積分: 18


8#
發表於 05-3-10 14:25 |只看該作者

Re: 有無人飲過 "太太口服液" 這類飲品, 你覺得好嗎? 有無邊隻補品好介紹呢?

太太口服液有冇益我就唔知,但我食左2次,2次都腸胃炎,我問返個醫生佢話太太口服液係有中藥成份,唔係個個適合。
我e+的補身方法就是,2星期煲1次燕窩食,我無日日早上食1匙,因為好多朋友話食得太過補,對身體來說並唔係一件好事


別墅

積分: 972


9#
發表於 05-3-14 01:37 |只看該作者

Re: 有無人飲過 "太太口服液" 這類飲品, 你覺得好嗎? 有無邊隻補品好介紹呢?

太太口服液我就唔知,但我個中醫話養命酒係攞命就真,點解就唔記得,我估都係太補呱


別墅

積分: 714


10#
發表於 05-3-22 20:45 |只看該作者

Re: 有無人飲過 "太太口服液" 這類飲品, 你覺得好嗎? 有無邊隻補品好介紹呢?

我响三年前試過飲太太口服液,果陣時係响屈臣氏度買既。

當年我身體好弱,又訓得唔好,見佢係全中藥成份,於是就去試下囉。我當時飲左都有三四盒,效果真係好好。
好既係D皮膚好左啦,最緊要係訓得好好,訓醒唔會仲好似好攰咁,仲好有精神。後來我見個人健康番晒,咁食左大約一年就無食喇。

不過隔左一段時間我見個身體好似又開始差,咁咪再買黎飲番啦,點知今次就飲左幾盒都無之前反應咁好lu,所以就無再繼續飲喇....

係咪年齡同體質既唔同影響左個效力我就唔知喇。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo