婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 171


1#
發表於 05-3-16 21:39 |只看該作者

手術後怎樣洗澡

沖涼時用什麼方法遮住個傷口才能避免入水. 請有經驗的朋友告訴我丫! Thanks


禁止訪問

積分: 10763


2#
發表於 05-3-17 17:56 |只看該作者

Re: 手術後怎樣洗澡

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 171


3#
發表於 05-3-18 10:47 |只看該作者

Re: 手術後怎樣洗澡

唔該晒!

我都試過係屈x氏買左一隻叫做"全效防水膠膜"黎用, 但係仍然入水.
RebeccaChan 寫道:
响藥房買防水膠布貼住個傷口[要講做完手術o個隻],有好多size,都幾貴,最平要拾幾蚊1張,要買厚D,我試過買薄嘅,冲1次涼巳甩甩地,要成$15/1塊.[quote]
lulubabies 寫道:
沖涼時用什麼方法遮住個傷口才能避免入水. 請有經驗的朋友告訴我丫! Thanks
[/quote]


別墅

積分: 874


4#
發表於 05-3-20 01:16 |只看該作者

Re: 手術後怎樣洗澡

点解医生冇同你轉膠布?我医生有同我轉before我返屋企架!



大宅

積分: 1170


5#
發表於 05-3-20 10:15 |只看該作者

Re: 手術後怎樣洗澡

出院前醫生都有同我換左塊膠布,好防水.


洋房

積分: 171


6#
發表於 05-3-20 16:46 |只看該作者

Re: 手術後怎樣洗澡

因為我的皮膚很敏感, 不能長時間貼膠布, 所以醫生沒有替我貼, 只叫我沖涼時用保鮮紙封著傷口才沖. 但用保鮮紙封依然入水.


別墅

積分: 662


7#
發表於 05-3-20 23:38 |只看該作者

Re: 手術後怎樣洗澡

我都係開刀生的,我doctor話其實傷口表面埋口了就可以沖涼,根本唔使擔心傷口入水,(doctor 話我地平時d傷口都係貼塊膠帶就沖涼la)只要沖完涼用毛巾印乾傷口就ok.

我一生完第三日就沖涼, 傷口仲埋得好靚


大宅

積分: 4079

好媽媽勳章


8#
發表於 05-3-22 15:11 |只看該作者

Re: 手術後怎樣洗澡

我就只係先沖下半身,上半身就用水抹,一到拆左線就好以平時咁沖涼,抹身時唔好太用力,傷口位就印乾便沒問題!
歡迎大家參觀"李家的牧場物語"李家牧場,有隻好勤力賺錢既大老鼠,一隻兇惡既大白兔,一隻成日俾大白兔鬧既馬女,一隻入左金霸王電芯既雞女,而家多左隻豬仔添呀∼


大宅

積分: 1003


9#
發表於 05-3-23 12:33 |只看該作者

Re: 手術後怎樣洗澡

我同小巫女女差唔多, 我出院之後都係沖下半身,上半身就用水抹, 跟住覆診拆左線, 就用膠布蓋住傷口好似平時咁沖涼, 沖完涼用醫生比既消毒藥水洗傷口就得啦.


小巫女女 寫道:
我就只係先沖下半身,上半身就用水抹,一到拆左線就好以平時咁沖涼,抹身時唔好太用力,傷口位就印乾便沒問題!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo