烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10119


1#
發表於 20-3-4 13:43 |只看該作者
買咗茗香茶莊已溝好嘅紅茶想自己沖奶茶,請問每杯要落幾多g茶葉沖呢?沖茶嘅程序有無jm指教呢?Thx!


大宅

積分: 4347


2#
發表於 20-3-4 18:11 |只看該作者
hellokitty525 發表於 20-3-4 13:43
買咗茗香茶莊已溝好嘅紅茶想自己沖奶茶,請問每杯要落幾多g茶葉沖呢?沖茶嘅程序有無jm指教呢?Thx! ...

有興趣,幫推!


子爵府

積分: 10119


3#
發表於 20-3-4 22:00 |只看該作者
回覆 MSWONG1001 的帖子

平時每曰都要飲一杯大家落熱奶茶,疫情下只可在家沖,試過lipton黃罐頂級紅茶自己煲,不太好味,但總好過買三合一即沖嘅沖劑,不太健康化學嘢!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo