twinsma 發表於 20-2-24 11:05 
回覆 rose-mag 的帖子
好多謝妳成日教煮餸, 我成日都跟妳煮架。 我同妳住同一國家, 不過唔同洲, 因為無中 ...
你喺邊個州呀?我係好彩,加州多亞洲人,華人尤其多,就算老外超市都有華人嘢賣,菲律賓同墨西哥超市都買到豬耳牛柏葉呢D。
超市唔肯將排骨切半,成排肋排切開一條條骨都得架,唔好俾呢D外在嘢局限自己,反而我去唐中超市買肋排,店員聽到我唔駛切或者只切一半好驚奇咁。
我都係整家常菜多,不過屋企三個ABC,佢地口胃比較麻煩,我又想遷就自己父母,加埋會拎嘢食俾奶奶,以前仲要就埋弟婦(佢係北方人,口味完全唔同)所以有時R晒頭,不過最煩係要留意每個人食物上要注意嘅,例如要避開致敏食材、健康指示呢D,所以我屋企冇蠔油,少用魚露,亦都冇白糖,少用樽裝醬料。。。
我其實好懶嘅C9,可以省嘅步驟都想省,所以好唔專業架。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。