烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   9


男爵府

積分: 5380


1#
發表於 20-2-12 10:55 |只看該作者
醃左一個月,終於食得
myimage.jpg


複式洋房

積分: 222


2#
發表於 20-2-12 18:16 |只看該作者
回覆 AppleDeeDee 的帖子

好勁呀, 可唔可以分享醃法? thanks


公爵府

積分: 25680

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 20-2-12 19:00 |只看該作者
AppleDeeDee 發表於 20-2-12 10:55
醃左一個月,終於食得

請問有冇試過用鷄旦醃,蛋黃會唔會唔夠實?
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5380


4#
發表於 20-2-12 22:08 |只看該作者
山邊一隻羊 發表於 20-2-12 18:16
回覆 AppleDeeDee 的帖子

好勁呀, 可唔可以分享醃法? thanks

1)煲水,放入粗鹽。一直加,直到鹽不能溶解。放涼。
2)蛋浸一陣,用百潔布擦乾淨,抹乾,再浸一浸米酒,之後掠乾。
3)等鹽水放涼及蛋吹乾後就可以浸,有人會用玻璃樽,不過我懶,就咁用保鮮袋。要確保整隻蛋要比鹽水浸住。一個月後就食得!


男爵府

積分: 5380


5#
發表於 20-2-12 22:09 |只看該作者
wawaliluk 發表於 20-2-12 19:00
請問有冇試過用鷄旦醃,蛋黃會唔會唔夠實?

我就係用雞蛋,蛋黃實㗎。不過我用佢煲湯,睇唔到有無流油


公爵府

積分: 25680

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 20-2-13 02:42 |只看該作者
AppleDeeDee 發表於 20-2-12 22:09
我就係用雞蛋,蛋黃實㗎。不過我用佢煲湯,睇唔到有無流油

咁我試用雞蛋整。
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


禁止訪問

積分: 648


7#
發表於 20-2-13 17:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21396


8#
發表於 20-2-13 19:42 |只看該作者
AppleDeeDee 發表於 20-2-12 22:08
1)煲水,放入粗鹽。一直加,直到鹽不能溶解。放涼。
2)蛋浸一陣,用百潔布擦乾淨,抹乾,再浸一浸米酒, ...
請問完成第三個步驟後,使唔使放落雪櫃?唔該!


男爵府

積分: 5380


9#
發表於 20-2-18 13:43 |只看該作者
aprilabc 發表於 20-2-13 19:42
請問完成第三個步驟後,使唔使放落雪櫃?唔該!

唔洗,室温就得㗎啦

點評

aprilabc    發表於 20-2-18 14:32


象牙宮

積分: 200211

2021可愛聖誕B勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


10#
發表於 20-2-18 18:24 |只看該作者

回覆樓主:

yummy

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo