嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1028


1#
發表於 18-9-18 15:03 |只看該作者
本帖最後由 love_bbbabe 於 18-9-18 15:04 編輯

有無媽媽用緊?


禁止訪問

積分: 806


2#
發表於 18-9-19 14:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9263


3#
發表於 18-9-23 00:47 |只看該作者
love_bbbabe 發表於 18-9-18 15:03
有無媽媽用緊?

我用緊好方便,唔駛怕一時唔記得試水溫,不過有時d奶粉會溶唔哂,一定要搓多幾下先得!


大宅

積分: 1028


4#
發表於 18-9-23 10:34 |只看該作者
EudyptulaMinor 發表於 18-9-23 00:47
我用緊好方便,唔駛怕一時唔記得試水溫,不過有時d奶粉會溶唔哂,一定要搓多幾下先得!
...

請問有無邊個牌子推介?想買番部


男爵府

積分: 9263


5#
發表於 18-9-25 00:06 |只看該作者
love_bbbabe 發表於 18-9-23 10:34
請問有無邊個牌子推介?想買番部

我果部係淘寶的


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


6#
發表於 18-9-28 23:58 |只看該作者
love_bbbabe 發表於 18-9-23 10:34
請問有無邊個牌子推介?想買番部

我買左部 rasonic 有得set 60,70,80,90度水
聽講70度最好 我打算set 70 但未開黎用,仲未生
大事化小, 小事化毛.........

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo