影視娛樂

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 32469


1#
發表於 20-5-19 00:04 |只看該作者
搞笑穿越甜寵劇

丁禹兮都幾靚仔
趙露思演開這類戲同角色
對她來說是無難度

劇情真的很不錯,輕鬆有趣節奏快
花垣城是女人當家
玄虎城是男人當家
兩城交戰,玄虎戰敗派王子去和親
看似體弱的韓爍實則腹黑去和親是有目的的
誤打誤撞跟三公主扯上故事就此展開

其實女主角現實中是編劇
以上是他寫的劇本
但女主角卻意外穿越自己所寫的劇本裡
成為她劇中的活不過三集的女配角色,她為了活命,開編了新本,逆轉人生

每周一二更新兩集,全劇共24集
女主初出場,大紅外衣同化妝好驚艷
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


水晶宮

積分: 59277


2#
發表於 20-5-19 03:17 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-5-19 00:04
搞笑穿越甜寵劇

丁禹兮都幾靚仔

你會看嗎?


珍珠宮

積分: 32469


3#
發表於 20-5-19 09:48 |只看該作者
Tebing 發表於 20-5-19 03:17
你會看嗎?

會呀,睇左兩集了
甜劇來的


大宅

積分: 3927


4#
發表於 20-5-19 20:28 |只看該作者

回覆樓主:

sweet! 睇到ep7


伯爵府

積分: 18331


5#
發表於 20-5-19 20:50 |只看該作者

回覆樓主:

報到。我尋晚開左ep1, 2


珍珠宮

積分: 32931


6#
發表於 20-5-19 22:51 |只看該作者

回覆樓主:

睇你介紹似乎唔錯,我鍾意呢類劇情 男主似乎很會撩妹
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


珍珠宮

積分: 32469


7#
發表於 20-5-20 07:05 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-5-19 22:51
睇你介紹似乎唔錯,我鍾意呢類劇情 男主似乎很會撩妹
...

係呀!第一集三公主出場好型
最初係講韓爍千方百計要殺死女主
但女主穿越後唔想死,所以又諗計避開
都好笑嘅
韓爍慢慢對女主角改觀,變護妻狂


珍珠宮

積分: 32469


8#
發表於 20-5-20 07:34 |只看該作者
bluebell22 發表於 20-5-19 20:28
sweet! 睇到ep7

睇到7集喇?
林七家的礦山炸了
果段幾笑,炸了炸了炸了


水晶宮

積分: 61030


9#
發表於 20-5-20 10:03 |只看該作者
思露我杯茶,
完全是可愛,靚女型.
如果我係男人,一定中意佢.

不過男主好似唔多靚仔,
我未開,

大陸而家好多甜寵劇.


水晶宮

積分: 59277


10#
發表於 20-5-20 10:37 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-5-19 09:48
會呀,睇左兩集了
甜劇來的

Oh 甜劇


珍珠宮

積分: 32469


11#
發表於 20-5-20 10:49 |只看該作者
李露眉 發表於 20-5-20 10:03
思露我杯茶,
完全是可愛,靚女型.
如果我係男人,一定中意佢.

我覺得男主樣貌都唔差
同女主都襯的
這套劇主要講女人係當家
都幾好笑
在這裡,生唔到女嘅男人會比女人嫌棄


珍珠宮

積分: 32469


12#
發表於 20-5-20 10:56 |只看該作者
第九集

女人,不是要一個懂她的人,是要一個疼她的人
我覺得最好是兩樣都有


子爵府

積分: 11443


13#
發表於 20-5-20 14:00 |只看該作者
李露眉 發表於 20-5-20 10:03
思露我杯茶,
完全是可愛,靚女型.
如果我係男人,一定中意佢.

佢套最動聽的事都好睇


珍珠宮

積分: 32469


14#
發表於 20-5-20 14:24 |只看該作者
thomaswop 發表於 20-5-20 14:00
佢套最動聽的事都好睇

我就係睇左最動聽先知趙露思很好戲


子爵府

積分: 10304


15#
發表於 20-5-20 15:05 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-5-19 00:04
搞笑穿越甜寵劇

丁禹兮都幾靚仔

是韞色過濃男主角


珍珠宮

積分: 30174


16#
發表於 20-5-20 15:15 |只看該作者
scso 發表於 20-5-20 15:05
是韞色過濃男主角
係啦,同時間兩部一齊上,
唔算靚仔,
韞色睇左2集,
女主太男人樣,
麻麻地,
決定改睇呢套,
始終較喜歡睇內地古裝劇


子爵府

積分: 10304


17#
發表於 20-5-20 15:48 |只看該作者
pigtwo 發表於 20-5-20 15:15
係啦,同時間兩部一齊上,
唔算靚仔,
韞色睇左2集,

本帖最後由 scso 於 20-5-20 15:48 編輯

韞色我睇咗幾集棄船
頂唔順女主太作狀太姣,以為自己好靚,整容膠樣,飽死


珍珠宮

積分: 32469


18#
發表於 20-5-20 18:01 |只看該作者
scso 發表於 20-5-20 15:05
是韞色過濃男主角

係呀,但我冇睇囉
對女主角冇興趣
可惜了丁禹兮了
佢樣貌唔差呀


珍珠宮

積分: 32469


19#
發表於 20-5-20 18:03 |只看該作者
scso 發表於 20-5-20 15:48
本帖最後由 scso 於 20-5-20 15:48 編輯

韞色我睇咗幾集棄船

本帖最後由 tpyjasmine 於 20-5-20 18:04 編輯

演得過分左?
我冇睇呀,唔知道
但如果想睇甜甜劇又多親吻戲
親愛的義祁君可以睇吓
一開始就親親抱抱

但暫時我都係覺得雙世寵妃多場面


子爵府

積分: 10304


20#
發表於 20-5-20 18:05 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-5-20 18:03
本帖最後由 tpyjasmine 於 20-5-20 18:04 編輯

演得過分左?

好,我遲啲開嚟睇,依家追緊四套劇好忙

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo