論盡家傭

想搵工人 pri_yan1010 11-2-21 1 / 484 gl 11-2-21 17:53
台灣簽證 lsftsang 11-2-21 0 / 1685 lsftsang 11-2-21 16:55
BUN BUN 話提供比佢的食物唔值$700,要我比Allowance佢 charlielee 11-2-16 67 / 5953 MugTung 11-2-21 16:47
印尼機票 charmingkitty 11-2-21 4 / 730 Malu 11-2-21 16:31
急~ 請泰傭 mison 11-2-21 0 / 754 mison 11-2-21 16:26
賓賓玩野,我應該點做 yybb09 11-2-19 14 / 1227 foggyao 11-2-21 16:01
印印自己一間房,可唔可以叫佢開住門瞓? winniecws 11-2-21 17 / 934 foggyao 11-2-21 15:53
賓賓好 定印印好 cy23 11-2-21 0 / 377 cy23 11-2-21 15:30
Urgent - 點樣伸請請一個在港未完約既印傭? wealth 11-2-21 0 / 367 wealth 11-2-21 15:29
衰工人,應該搵緊工 ..小心唔好請佢!! ckymimi 11-2-21 1 / 640 abbykong 11-2-21 14:53
如果要換工人 momofish2002 11-2-21 1 / 413 Woojojo 11-2-21 14:41
若果是你, 會否續約? 皓媽 11-2-18 13 / 851 方方媽媽 11-2-21 14:08
x成, x光 咁大支野!? 熹曈媽咪 11-2-20 6 / 779 方方媽媽 11-2-21 13:55
Down Jacket for maid GAT 11-2-21 10 / 536 方方媽媽 11-2-21 13:48
有冇人為咗英語問題唔用菲傭而用印傭? jellomama 11-2-17 13 / 1573 bbJP 11-2-21 12:46
如果2月炒工人... tachiya 11-2-21 1 / 371 Hebefish 11-2-21 12:21
污糟工人正搵工,請留意,特別是屯門區 koala_917 11-2-21 0 / 560 koala_917 11-2-21 12:01
假期OT應該點計? SmartCandy 11-2-20 8 / 745 tachiya 11-2-21 11:54
開BANK ACCOUNT PP_Couple 11-2-13 15 / 985 cclpoon 11-2-21 11:34
This agency is pissing me off... Joorkai 11-2-14 23 / 2434 Joorkai 11-2-21 10:48
請工人經AGENY要注意D咩? charliebaba 11-2-21 0 / 343 charliebaba 11-2-21 10:28
發現工人用雇主電腦 PIG1031 11-2-20 7 / 761 dada3210 11-2-21 10:25
在印尼買一部小童(8歲)單車要多少錢?? beebe 11-2-20 4 / 683 beebe 11-2-21 10:20
自己搞菲傭續約~~除了去灣仔入境處,還可以去哪個辦事處? olimo 11-2-21 1 / 1122 abc231 11-2-21 08:42
有無終止合約去入境處份Form? kelvinli0311 11-2-20 1 / 446 avyyue 11-2-21 05:07
del 傻鴨菇芝 11-2-21 0 / 672 傻鴨菇芝 11-2-21 00:55
發現賓賓的facebook, post 好多自己的性感相 Smicersmicer 11-2-15 15 / 1563 Smicersmicer 11-2-21 00:40
工人無記性 bb360 11-2-20 1 / 498 熹曈媽咪 11-2-20 23:31
約左勞署同工人傾,到時點做好? Ritajj8 11-2-19 2 / 695 333s 11-2-20 18:56
有無借據的sample? fian0320 11-2-18 9 / 23681 333s 11-2-20 18:43
   返 回 發帖

首頁

尾頁

快速發帖

還可輸入 80 個字符
你需要登錄後才可以發帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo