論盡家傭

上勞工處 lsftsang 23-4-6 1 / 6775 shirley_chiang 23-4-7 16:35
印傭到港無期 PLB 23-4-4 1 / 7166 secyw 23-4-7 12:40
小朋友23個月大請印尼姐姐好定菲律賓姐姐好? MonieMoMo 23-2-19 31 / 17076 MonieMoMo 23-4-7 09:53
工人記憶力差 FWM 23-2-19 12 / 12581 beanbean7511 23-4-6 17:53
求好agent介紹 fishg 22-9-4 27 / 23362 leonlai5678 23-4-4 18:59
咁樣值唔值得換人? Cmyin 23-4-3 4 / 8002 mnhk 23-4-4 13:30
復活節假期 strawberry1975 23-4-3 4 / 6982 Mini20160607 23-4-4 09:15
獲的逗留條件並非外籍家庭傭工 mott 23-4-2 2 / 6726 mott 23-4-4 07:46
印傭放假回鄉機票 ahmi 22-9-13 8 / 10995 ahmi 23-4-3 12:31
宜家請海外姐姐, agent fee 都要一萬8-9千? 比之前貴左好多.. G98385TT 23-3-30 3 / 8128 mnhk 23-4-2 21:07
工人完約冇返印尼,續約要俾單程機票錢,應該俾幾多? whywclwtc 23-3-29 3 / 7176 whywclwtc 23-3-30 23:04
去澳門出入境 cch0928 23-3-29 0 / 6329 cch0928 23-3-29 14:38
姐姐四年約完,打算唔續 AudiQ7 23-3-27 2 / 7960 smallb2011 23-3-29 08:38
同工人續了第4個約,最近收過財仔信 little_kid 23-3-22 2 / 7447 Chunyan 23-3-28 23:41
請問有冇 荃、葵、青 跟得好嘅 agent 介紹? bb_cat 23-3-28 1 / 6436 Watertower 23-3-28 23:15
身份證 BB足月出世 23-3-28 1 / 6483 shirley_chiang 23-3-28 18:02
印尼機票邊到平? pearlying 23-3-1 7 / 10054 Mao..Mao.. 23-3-28 13:47
姐姐放假回港後,如何避免無中招入屋? whyl 23-3-25 2 / 6615 whyl 23-3-25 23:43
工人合約期內想放假回國,請問來回機票叫佢自付OK? happymina 23-3-25 0 / 6356 happymina 23-3-25 13:27
工人辭職可以直接飛UAE jwong327 23-3-23 4 / 7008 shirley_chiang 23-3-24 14:09
點樣最平請到工人? washipig 23-3-12 17 / 10212 Watertower 23-3-24 12:11
即將炒工人,有咩要準備 我捨不得你 22-7-4 34 / 34598 shirley_chiang 23-3-23 15:09
請問有冇jm知道如果工人貼响passport Yeta 23-3-23 1 / 6295 shirley_chiang 23-3-23 14:22
姐姐巳遞信原來借咗錢 attach_img RY28 23-3-21 10 / 7514 RY28 23-3-23 14:13
裝cam問題 mister.potato 23-3-16 12 / 8960 小小貓奴 23-3-23 05:23
考慮請唔請工人姐姐 kissyoubaby 23-2-22 23 / 15492 jenny729 23-3-22 19:49
Helper Place 請海外工人 josephine_bebe 23-3-22 0 / 6555 josephine_bebe 23-3-22 18:23
請咗個女王 pudgy22 23-3-16 9 / 8755 jigsaw118 23-3-22 14:40
工人保險 Douglasma 23-3-22 0 / 5614 Douglasma 23-3-22 09:30
菲律賓入境要求 Siulingmama 23-3-21 2 / 6315 Siulingmama 23-3-21 16:15
   返 回 發帖

首頁

尾頁

快速發帖

還可輸入 80 個字符
你需要登錄後才可以發帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo