論盡家傭

黑臉是姐姐的常態? ylo626 22-10-3 35 / 20815 ylo626 23-2-2 22:35
三寶壟來回機票大概幾錢? 美味 23-1-31 1 / 5685 Etcetc 23-2-2 17:32
工人喊住辭職, 話要返屋企 (決定請新姐姐!!) haymanbabi 23-1-18 15 / 10289 AWma 23-2-2 15:52
姐姐大假要比錢? Troublewoman 22-10-12 5 / 10474 Troublewoman 23-2-1 11:50
想菲傭學煮中餐 sasa7 23-2-1 1 / 5588 Mini20160607 23-2-1 11:02
海外菲傭申請需時多久? cookingmummy 22-10-22 10 / 13015 Ikki_n 23-2-1 00:28
尚亞Asia One hchu06 23-1-31 0 / 4838 hchu06 23-1-31 13:16
新手請工人照顧new born Wendy2017a 23-1-25 4 / 7096 玢兒 23-1-31 12:03
工人姐姐保險, 大家通常買邊間? simoncheungbaba 22-12-16 9 / 12474 hang_918 23-1-31 00:22
肯亞工人好唔好用? cc123123 20-2-29 47 / 66918 ymc 23-1-28 09:57
合約完但態度惡劣 lsftsang 23-1-10 13 / 8442 lily-of-valley 23-1-27 23:46
屋企收到寄俾工人嘅信 little_kid 23-1-26 1 / 5739 bivian_bivian 23-1-27 18:47
請姐姐最近行情 bayb2015 23-1-20 1 / 7201 Mrswing 23-1-26 15:53
暖炉 20161115 23-1-5 2 / 6619 PonyMom 23-1-26 10:15
安X窩僱傭中心是否黑店? cc1516 23-1-18 1 / 13106 sweetpotatozzz 23-1-25 22:19
工人放假,我心情好好 honglong 23-1-24 2 / 6151 Liuvyn 23-1-25 09:36
Top Famous ktsang1994 23-1-22 2 / 5991 ktsang1994 23-1-23 16:48
洗衣機問題 Hoyizi 23-1-16 5 / 7115 Tinny 23-1-20 22:48
姐姐要求放一個月假, annmummy 23-1-16 7 / 6736 充裕 23-1-18 12:24
工人確診完,會唔會叫佢煮飯 little_kid 23-1-9 7 / 6833 Holidaykiki 23-1-16 21:38
還要SWAB / PCR Test嗎? JustForty 23-1-16 0 / 5027 JustForty 23-1-16 19:18
請問有冇人用過HelperMatch (e到家僱傭中心) gpgp 21-11-18 11 / 27439 Powerpuffy123 23-1-16 14:01
. iamdreaming 23-1-13 2 / 6093 Mini20160607 23-1-16 13:34
點解個爐可以搞成咁 attach_img moonday 23-1-15 2 / 6597 shirley_chiang 23-1-15 10:19
新請工人回鄉后才開始新工 yankimama 23-1-15 0 / 5273 yankimama 23-1-15 10:10
姐姐出境要求 KoneyB 23-1-15 0 / 5210 KoneyB 23-1-15 08:15
炒姐姐俾record入境處 KoneyB 23-1-12 2 / 6245 lily-of-valley 23-1-14 22:44
. why-123 23-1-13 0 / 5187 why-123 23-1-13 20:33
Domestic helper Agency cutiecutiebb 23-1-13 1 / 5930 cutiecutiebb 23-1-13 13:05
想炒姐姐 KoneyB 23-1-10 1 / 6154 豬女83 23-1-12 23:09
   返 回 發帖

首頁

尾頁

快速發帖

還可輸入 80 個字符
你需要登錄後才可以發帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo