懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2526


1#
發表於 07-6-29 18:06 |只看該作者

Del

本帖最後由 ZY 於 11-5-24 15:41 編輯

Del


大宅

積分: 2291


2#
發表於 07-6-29 18:11 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我懷孕初期沒有嘔,
身體也沒有特別不適
舵得幾舒服,
幾個醫生都話我生仔 :-P


大宅

積分: 3507


3#
發表於 07-6-29 18:11 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我初初日日嘔 ~~係仔仔


大宅

積分: 4531


4#
發表於 07-6-29 18:14 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我生仔同生女都無嘔, 又食得又瞓得, 個個人都會唔同, 無一定 ga


複式洋房

積分: 399


5#
發表於 07-6-29 18:52 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我都係!!兩胎都冇嘔又食得訓得...第1胎係女.而家18w醫生又話好似女 開心


大宅

積分: 2899


6#
發表於 07-6-29 19:02 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我想不能用嘔與唔嘔來衡量是否生仔定生囡喇!我都冇嘔係仔來...

http://www.lifeconceptshk.com/


翡翠宮

積分: 77172

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 07-6-29 20:04 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我一次都冇嘔,係仔仔


男爵府

積分: 6011

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 07-6-30 09:29 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我嘔到pk, 係囡


大宅

積分: 2487

陪月勳章


9#
發表於 07-6-30 09:57 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我阿嫂勁嘔係女,而我都係勁嘔係仔
我覺得唔可以用嘔來決定仔定女囉


大宅

積分: 3126


10#
發表於 07-6-30 09:58 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我係生仔, 無嘔過, 只係日日頭痛.
我時刻都記掛著我那未能來到世上的bb, 他永遠在我心裡某個角落.


男爵府

積分: 6809


11#
發表於 07-6-30 10:00 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我第一胎生仔, 無嘔過,好舒服.
今胎..好辛苦.想嘔,嘔唔出 :-|


大宅

積分: 2213


12#
發表於 07-6-30 10:02 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

唔準,個個懷孕的體質都唔同
我陀第一二胎囡囡時,都嘔到見白泡,仲瘦咗好多。


大宅

積分: 3707


13#
發表於 07-6-30 10:03 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

Same as carmenbbb.

carmenbbb 寫道:
我懷孕初期沒有嘔,
身體也沒有特別不適
舵得幾舒服,
醫生話我生仔


My other friend who had severe morning sickness in the 1st 3-4 months, she is also carrying a boy. So really different people have different feelings/reactions ga.


男爵府

積分: 7818


14#
發表於 07-6-30 10:06 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

唔準,我上一胎同今胎都冇嘔,身體冇唔舒服,兩胎都好遲未見肚(依家六個月都未見),重得好慢...上胎係仔, 今胎係女


禁止訪問

積分: 910


15#
發表於 07-6-30 10:38 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1082


16#
發表於 07-6-30 10:43 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我由有左到依家都未嘔過...我個個都係仔仔

自家製手作仔,得閒來睇睇http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]


大宅

積分: 3011


17#
發表於 07-6-30 11:33 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我覺得唔準,,
其實係個個人唔同姐,,
我都係一路冇嘔過,,
不過我生左個女,,


大宅

積分: 2512


18#
發表於 07-6-30 12:44 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

咁我又想問下,如果初期勁嘔的話,會否同身體差都有關,定係年紀都有關嫁?
我現在只是6wk尾了(第一胎),5wk時已開始勁想嘔,胃氣頂得好屝害;食唔到野,今個星期已經好了小小,想聽人都好舒服,我真好羨慕點解陀得咁自在,我咁慘 :-(

http://hk.myblog.yahoo.com/sbukiwai


大宅

積分: 3507


19#
發表於 07-6-30 13:02 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

whywai, 忍受下啦 我初初都係同你一樣 有適當既害喜現象係好事來架 加油罷


複式洋房

積分: 156


20#
發表於 07-6-30 13:16 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

whywai:
我現在9wk,仲係twins,不過未嘔過,同平時一樣,無乜特別,我成日覺得唔似大肚,有時仲覺得自己唔正常,有d擔心呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo