懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 58


1#
發表於 20-1-20 10:00 |只看該作者
我依家14週 上星期同先生都已抽血 等報告係confirm咩型地貧,我想等幾耐 同等到電話幾耐見醫生,之後再抽羊水confirm? 有無經驗既媽媽🙏🏻🙏🏻


大宅

積分: 1662


2#
發表於 20-1-20 13:36 |只看該作者
YeeHwy_FB 發表於 20-1-20 10:00
我依家14週 上星期同先生都已抽血 等報告係confirm咩型地貧,我想等幾耐 同等到電話幾耐見醫生,之後再抽羊 ...

我係alpha 先生係beta
因為我地本身婚檢都知道係隱性基因
所以政府一早就做左分析
話A&B應該係比較安全
唔會變重型地貧
兩胎都係定期正常檢查就Ok
冇抽過羊水


洋房

積分: 58


3#
發表於 20-1-20 13:53 |只看該作者
winnie0126 發表於 20-1-20 13:36
我係alpha 先生係beta
因為我地本身婚檢都知道係隱性基因
所以政府一早就做左分析

即係如果同型就要再等,再抽??
我第一胎 好擔心 等電話又夾住新年 唔知要等幾耐


大宅

積分: 1662


4#
發表於 20-1-20 14:05 |只看該作者
YeeHwy_FB 發表於 20-1-20 13:53
即係如果同型就要再等,再抽??
我第一胎 好擔心 等電話又夾住新年 唔知要等幾耐
...

如果同型就有機會重型
但我就冇呢個經驗
所以答你唔到要等幾耐
不過個陣我好快就收到電話啦

其實醫生話超聲波檢查都睇到bb有冇重型嘅特徵
唔好太緊張



洋房

積分: 58


5#
發表於 20-1-20 15:37 |只看該作者
winnie0126 發表於 20-1-20 14:05
如果同型就有機會重型
但我就冇呢個經驗
所以答你唔到要等幾耐

謝謝你,希望bb健健康康出世


洋房

積分: 58


6#
發表於 20-1-20 16:04 |只看該作者
有其他媽媽有相同經驗嘛?


男爵府

積分: 5495


7#
發表於 20-1-20 16:52 |只看該作者
回覆 YeeHwy_FB 的帖子

我同先生同一類型,都係婚前檢查先知大家都有隱性地貧,之後醫院會keep住幫你照超聲波睇住,之前嚇到我死,好彩最後都冇事。希望大家BB健健康康


洋房

積分: 58


8#
發表於 20-1-20 16:58 |只看該作者
Rainbow0709 發表於 20-1-20 16:52
回覆 YeeHwy_FB 的帖子

我同先生同一類型,都係婚前檢查先知大家都有隱性地貧,之後醫院會keep住幫你照超 ...

唔需要抽羊水?keep住照超聲波ok?


男爵府

積分: 5495


9#
發表於 20-1-20 17:49 |只看該作者
回覆 YeeHwy_FB 的帖子

本身我要求醫生幫我抽羊水,佢拒絕我,話照超聲波就OK,可能驚風險大掛


洋房

積分: 58


10#
發表於 20-1-20 18:27 |只看該作者
Rainbow0709 發表於 20-1-20 17:49
回覆 YeeHwy_FB 的帖子

本身我要求醫生幫我抽羊水,佢拒絕我,話照超聲波就OK,可能驚風險大掛 ...

明白了,即刻其實就算同一類型,有1/4機會 ,佢都唔建議你抽羊水? 唉..我擔心到日日都睏得唔好,除左等,都唔知可以點 ,私家醫生都係叫我等政府報告


男爵府

積分: 5495


11#
發表於 20-1-20 22:34 |只看該作者
回覆 YeeHwy_FB 的帖子

係呀,1/4機會,果陣我都日日好驚,老公唯有安慰我冇咁易中,向正面看。


洋房

積分: 58


12#
發表於 20-1-20 22:42 |只看該作者
Rainbow0709 發表於 20-1-20 22:34
回覆 YeeHwy_FB 的帖子

係呀,1/4機會,果陣我都日日好驚,老公唯有安慰我冇咁易中,向正面看。 ...

我都想禁諗,但我諗只有媽媽自己先感受到有幾擔心... 其他人唔明白


男爵府

積分: 9635


13#
發表於 20-1-21 00:39 |只看該作者
我同老公都係隱性甲型,婚前檢查一早就check到,
第一胎,好好釆無事,到第二胎,由14週開始照,就好多野都踩介,心知不妙,16週抽胎水,3日後通知重型地貧,18週忍痛引產


洋房

積分: 58


14#
發表於 20-1-21 00:44 |只看該作者
wingwing515 發表於 20-1-21 00:39
我同老公都係隱性甲型,婚前檢查一早就check到,
第一胎,好好釆無事,到第二胎,由14週開始照,就好多野都 ...

踩介?即係數據方面唔理想? 我依家都未知咩型 淨係2個既Mcv 唔達標,已經再抽左血,估計2個都係有地貧,但咩型咩情況都未知 唔知等幾耐 已經14週啦今日


男爵府

積分: 9635


15#
發表於 20-1-21 16:12 |只看該作者
YeeHwy_FB 發表於 20-1-21 00:44
踩介?即係數據方面唔理想? 我依家都未知咩型 淨係2個既Mcv 唔達標,已經再抽左血,估計2個都係有地貧, ...

我係數據唔理想呀,bb心跳偏快,胎盤少少厚,全部都係重型地貧特徵,只係我個胎較快現出黎


洋房

積分: 58


16#
發表於 20-1-21 16:18 |只看該作者
wingwing515 發表於 20-1-21 16:12
我係數據唔理想呀,bb心跳偏快,胎盤少少厚,全部都係重型地貧特徵,只係我個胎較快現出黎
...

明白,thanks
我依家唯一希望就係bb 無事 岩岩前2日流啡去左照佢 唔知係咪個人勁擔心,喊左2日,影響到 佢


男爵府

積分: 9635


17#
發表於 20-1-21 17:23 |只看該作者
YeeHwy_FB 發表於 20-1-21 16:18
明白,thanks
我依家唯一希望就係bb 無事 岩岩前2日流啡去左照佢 唔知係咪個人勁擔心,喊左2日,影響到 ...

唔使擔心咁多,一切順其自然,努力安胎


洋房

積分: 58


18#
發表於 20-1-21 17:45 |只看該作者
wingwing515 發表於 20-1-21 17:23
唔使擔心咁多,一切順其自然,努力安胎

謝謝你..


複式洋房

積分: 204


19#
發表於 20-7-12 08:43 |只看該作者

回覆樓主:

想請教下之前你哋有做過檢查知道有地貧嗎?我之前年年body check mcv都係正常,但尋日政府醫院打嚟話我有隱性地地貧,好擔心


大宅

積分: 3617


20#
發表於 20-7-12 10:01 |只看該作者
mrscliu 發表於 20-7-12 08:43
想請教下之前你哋有做過檢查知道有地貧嗎?我之前年年body check mcv都係正常,但尋日政府醫院打嚟話我有隱 ...

我同老公有做婚前檢查。
老公驗一次血就知道有地貧。
遺傳來,我奶奶都有。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo