自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 12-7-4 09:52 |只看該作者
你哋會由得小朋友食學校飯盒, 定喺會送飯去俾小朋友架


侯爵府

積分: 22766


2#
發表於 12-7-4 09:53 |只看該作者

你哋會由得小朋友食學校飯盒,+定喺會送飯去

原帖由 恩盈 於 12-07-04 發表
你哋會由得小朋友食學校飯盒, 定喺會送飯去俾小朋友架
送反




珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 12-7-4 09:55 |只看該作者
本帖最後由 恩盈 於 12-7-4 09:56 編輯
himhim0502 發表於 12-7-4 09:53
送反

真係好, 即日煮午飯時送過去?? 學校同屋企好近???


大宅

積分: 2367


4#
發表於 12-7-4 09:55 |只看該作者
我細仔今年讀小二,學校會轉全日,會留在學校食學校飯盒

點評

恩盈  有無諗過自己煮同帶過去??  發表於 12-7-4 09:56


男爵府

積分: 7789

畀面勳章


5#
發表於 12-7-4 09:56 |只看該作者

回覆:全職媽媽, 又有讀小學嘅小朋友, 你哋小朋友午餐 ...

學校訂飯因為我仲要湊多個…同埋佢學校個飯商唔錯嫁!應該煮得好食過我




公爵府

積分: 28881


6#
發表於 12-7-4 09:59 |只看該作者
朝早自己拎番學囉

無得送架,太遠LU


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


7#
發表於 12-7-4 10:00 |只看該作者

回覆:全職媽媽, 又有讀小學嘅小朋友, 你哋小朋友午餐 ...

訂飯




大宅

積分: 2367


8#
發表於 12-7-4 10:02 |只看該作者
恩盈媽,我要返工,如果叫工人煮,又要搭車去,要時間又要車錢,倒不如他留在學校,與其他小朋友一起食,同時大家可以溝通一下


琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-7-4 10:02 |只看該作者

回覆:全職媽媽, 又有讀小學嘅小朋友, 你哋小朋友午餐 ...

九月亞仔讀小一,打算送飯去,因為近




伯爵府

積分: 17490

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


10#
發表於 12-7-4 10:04 |只看該作者
訂飯,我仔自己要求,佢驚我煮得難食


子爵府

積分: 11887


11#
發表於 12-7-4 10:04 |只看該作者
訂飯,因為今年想搵份part-time做,而且我拎書簿全津,唔洗比飯錢~


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-7-4 10:05 |只看該作者
Mjames 發表於 12-7-4 10:02
恩盈媽,我要返工,如果叫工人煮,又要搭車去,要時間又要車錢,倒不如他留在學校,與其他小朋友一起食,同時大家 ...

無錯, 之前我都安排工人送, 但要搭車來回, 工人又唔食豬有時煮得一人飯, side時間又麻煩, 最終訂飯盒~
明天會更好~~


珍珠宮

積分: 33379

好媽媽勳章


13#
發表於 12-7-4 10:05 |只看該作者
我訂飯


如你真係想送飯去俾小朋友

1.多数近學校先咁做(Lunch時前送上)
2.又或者買過保温令d飯盒..早上煮埋兩餐飯(又當早餐及午餐)


侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-7-4 10:06 |只看該作者
送飯
幸福就是平淡


伯爵府

積分: 15470

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-7-4 10:06 |只看該作者
loloma 發表於 12-7-4 09:59
朝早自己拎番學囉

無得送架,太遠LU
咁個書包咪好重?

請問用咩飯盒可以好保溫?


禁止訪問

積分: 15551


16#
發表於 12-7-4 10:08 |只看該作者

回覆:恩盈 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 963


17#
發表於 12-7-4 10:10 |只看該作者

回覆:全職媽媽, 又有讀小學嘅小朋友, 你哋小朋友午餐 ...

我小朋友係帶飯




別墅

積分: 860


18#
發表於 12-7-4 10:14 |只看該作者

回覆:全職媽媽, 又有讀小學嘅小朋友, 你哋小朋友午餐 ...

起初訂反,但亞囡要求帶反,咁佢每日拎保溫反盒返學




公爵府

積分: 28881


19#
發表於 12-7-4 10:16 |只看該作者
LilianLegend 發表於 12-7-4 10:06
咁個書包咪好重?

請問用咩飯盒可以好保溫?
揾個保温袋另外裝住囉,唔係放响書包架

最好買TIGER/象印,保温較長時間

或者有D係3層既保温飯壺既
咁最底果層放熱水,咁下午食果時都熱架(呢個冬天我先會咁做)
中間放飯,最上面放餸


伯爵府

積分: 15470

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-7-4 10:25 |只看該作者
loloma 發表於 12-7-4 10:16
揾個保温袋另外裝住囉,唔係放响書包架

最好買TIGER/象印,保温較長時間
好方法!

但係d熱水會唔會流左去d飯菜度......??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo