家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   26


子爵府

積分: 12592


1#
發表於 14-2-7 21:34 |只看該作者
好早退休(55歲前)唔係指做ftm果種, 係靠投資收入生活唔駛再返工, 我自住樓仲供緊, 打算買多2層樓收租用, 想50前可以退休, 唔知自己做唔做到

有冇人教下路, 買樓收租好定做其他收息投資好?


珍珠宮

積分: 44166


95#
發表於 14-3-3 00:09 |只看該作者

引用:我真係計唔到可以三十多歲,怎可以每年穩定

原帖由 大力大力 於 14-02-15 發表
我真係計唔到可以三十多歲,怎可以每年穩定有400萬收入 ??

除非父母大畢淨下~
中六合彩?


別墅

積分: 537


94#
發表於 14-2-28 20:16 |只看該作者
回覆 codeblue 的帖子

從來都不相信運氣,亦唔信六合彩可以令人致富


男爵府

積分: 8044


93#
發表於 14-2-27 11:15 |只看該作者

引用:Quote:ismandy+發表於+14-2-25+22:08+齋擺

原帖由 xirain 於 14-02-26 發表
投資錢搵錢,講就容易,實行起黎就非常困難,始終有太多難以預測的變數,影響到投資回報。 ...
首要條件都要儲到錢,搵適合自己既投資,有人買樓,有人買股票,...

要自己摸索,容易既話,呢个世界沒窮人。政府唔使扶貧了。



男爵府

積分: 8044


92#
發表於 14-2-27 11:12 |只看該作者

引用:回覆+xirain+的帖子仲有~~六合彩...+總是有

原帖由 codeblue 於 14-02-26 發表
回覆 xirain 的帖子

仲有~~
呢個就個個都有機會


瑪瑙宮

積分: 139334

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


91#
發表於 14-2-27 02:11 |只看該作者

引用:Quote:我愛Corina+發表於+14-2-25+18:35+我

原帖由 xirain 於 14-02-26 發表
你所講的三個條件,我一個都無,但係咪咁樣就表示唔可以提早退休呢
哈哈!仲有中六合彩及.....拎公援




大宅

積分: 3124


90#
發表於 14-2-26 22:12 |只看該作者
回覆 xirain 的帖子

仲有~~

六合彩... 總是有人會中的, 但願中的人懂得理財, 不至於幾年後打回原形...


別墅

積分: 537


89#
發表於 14-2-26 21:14 |只看該作者
我愛Corina 發表於 14-2-25 18:35
我估唔靠物業,都要做生意,一係做d幾百萬年薪果d工啦,否則靠慳都好難慳

...
你所講的三個條件,我一個都無,但係咪咁樣就表示唔可以提早退休呢


別墅

積分: 537


88#
發表於 14-2-26 21:09 |只看該作者
ismandy 發表於 14-2-25 22:08
齋擺錢落銀行做儲蓄,好難做到,除非人工好高,開支好低。

要投資,錢搵錢,先易d。
投資錢搵錢,講就容易,實行起黎就非常困難,始終有太多難以預測的變數,影響到投資回報。


男爵府

積分: 9774


87#
發表於 14-2-25 23:12 |只看該作者

引用:Quote:oneonemama+發表於+14-2-8+18:10+我

原帖由 HL7646 於 14-02-25 發表
which industry you are operating for your own business ? (in canada or in hong kong) ?
My business is in Hk.



http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=forumdisplay&action=list&fid=10533


子爵府

積分: 13994


86#
發表於 14-2-25 22:53 |只看該作者
oneonemama 發表於 14-2-8 18:10
我都開始唸退休。之前同老公係享受一族,但而家有左BB, 要作打算。希望10年後帶bb返canada讀書。目標係每年 ...
which industry you are operating for your own business ? (in canada or in hong kong) ?


男爵府

積分: 8044


85#
發表於 14-2-25 22:08 |只看該作者

引用:好多人都係靠買/抄樓黎置富,唔知有無人剩

原帖由 xirain 於 14-02-25 發表
好多人都係靠買/抄樓黎置富,唔知有無人剩係靠打工儲蓄來達到提早退休呢? ...
齋擺錢落銀行做儲蓄,好難做到,除非人工好高,開支好低。

要投資,錢搵錢,先易d。


男爵府

積分: 8044


84#
發表於 14-2-25 22:06 |只看該作者

引用:Quote:ismandy+發表於+14-2-23+16:03+level

原帖由 codeblue 於 14-02-23 發表
本帖最後由 codeblue 於 14-2-23 21:46 編輯



瑪瑙宮

積分: 139334

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


83#
發表於 14-2-25 18:35 |只看該作者

引用:好多人都係靠買/抄樓黎置富,唔知有無人剩

原帖由 xirain 於 14-02-25 發表
好多人都係靠買/抄樓黎置富,唔知有無人剩係靠打工儲蓄來達到提早退休呢? ...
我估唔靠物業,都要做生意,一係做d幾百萬年薪果d工啦,否則靠慳都好難慳


子爵府

積分: 10661


82#
發表於 14-2-25 17:56 |只看該作者

引用:我老婆一早做左FTM,我現在不做也有足夠资

原帖由 大力大力 於 14-02-07 發表
我老婆一早做左FTM,我現在不做也有足夠资產/收入退休~

秘决係……年青時两夫婦悭家,祗做定期,儲到定夠 ...
年青是指几時?我已經30+,儲得手期黎樓價已升到買唔起


別墅

積分: 537


81#
發表於 14-2-25 16:56 |只看該作者
本帖最後由 xirain 於 14-2-26 20:59 編輯

好多人都係靠買/抄樓黎致富,唔知有無人剩係靠打工儲蓄來達到提早退休呢?


大宅

積分: 3124


80#
發表於 14-2-23 16:29 |只看該作者
本帖最後由 codeblue 於 14-2-23 21:46 編輯
ismandy 發表於 14-2-23 16:03
level 12 是千億?

真是好有難度。

oh, sorry, 原來我一直數錯左 @@, 應該係 Level 11 先岩,
如果千億就已經係近乎李+x 既 Level...



男爵府

積分: 8044


79#
發表於 14-2-23 16:03 |只看該作者

引用:噢,+慚愧,+既然自知七分來自運氣,+就冇咩好

原帖由 codeblue 於 14-02-23 發表
噢, 慚愧, 既然自知七分來自運氣, 就冇咩好值得驕傲,
而且世事無常, 隨時都可能發生咩天災人禍令一切突然改 ...
level 12 是千億?

真是好有難度。


大宅

積分: 3231


78#
發表於 14-2-23 15:42 |只看該作者
codeblue 發表於 14-2-23 13:56
噢, 慚愧, 既然自知七分來自運氣, 就冇咩好值得驕傲,
而且世事無常, 隨時都可能發生咩天災人禍令一切突然改 ...
一般中產可以有9位數到10位數(億到10資產)?那一年5%回報就有500萬至5000萬?


大宅

積分: 3634

畀面勳章


77#
發表於 14-2-23 14:33 |只看該作者

引用:回覆+cadamom+的帖子其實我都唔係+expert,+

原帖由 codeblue 於 14-02-22 發表
回覆 cadamom 的帖子

其實我都唔係 expert, 不過我知好多 private bank 都可以做, 另外大証劵行如輝立, 中 ...
唔該晒



Mommy's Ramble

Sharing useful learning resources for kids

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo