嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4894


1#
發表於 14-4-2 18:45 |只看該作者
想買米糊,點知呢盒落幾多都係好稀
myphoto.jpg




大宅

積分: 4894


8#
發表於 14-4-4 10:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meito_128+於+14-04-03+發表9

原帖由 吉蒂寶寶 於 14-04-03 發表
可以呀!平時我都俾BB食下糊仔,等佢冇咁悶,我會加生果或者蔬菜之数。你BB開始食粥未呀?



...
開始喇,5個月開始食緊lu, 有時懶煲一日粥咪比糊仔




大宅

積分: 3334


7#
發表於 14-4-3 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂寶寶+於+14-04-02+發表你

原帖由 Meito_128 於 14-04-03 發表
9個月呀,之前食holle 4個月果隻,轉呢隻可以嗎?
可以呀!平時我都俾BB食下糊仔,等佢冇咁悶,我會加生果或者蔬菜之数。你BB開始食粥未呀?




大宅

積分: 4894


6#
發表於 14-4-3 00:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meito_128+於+14-04-02+發表

原帖由 吉蒂寶寶 於 14-04-02 發表
你BB幾大呀?依款係stage 2 , 如果BB試左stage 1 食得好先再試依款!
9個月呀,之前食holle 4個月果隻,轉呢隻可以嗎?





大宅

積分: 4894


5#
發表於 14-4-3 00:15 |只看該作者

回覆:healthy tines呢盒咩黎?

唔怪得......我當普通米糊咁開




大宅

積分: 3334


4#
發表於 14-4-2 23:38 |只看該作者

引用:想買米糊,點知呢盒落幾多都係好稀+ +

原帖由 Meito_128 於 14-04-02 發表
想買米糊,點知呢盒落幾多都係好稀
你BB幾大呀?依款係stage 2 , 如果BB試左stage 1 食得好先再試依款!




珊瑚宮

積分: 100407

畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


3#
發表於 14-4-2 22:06 |只看該作者

回覆:healthy tines呢盒咩黎?

可以參考下,不過我通常溝好少水
1396447954991.jpg


複式洋房

積分: 190


2#
發表於 14-4-2 21:16 |只看該作者


mixed grain,米+燕麥+大麥,係要落好少水。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo