烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


別墅

積分: 769


1#
發表於 14-4-30 13:29 |只看該作者
如題,如果4人食的份量要幾多呢?豬肉應該買邊個部份?要唔要加栗粉?請指教


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


10#
發表於 14-5-1 09:07 |只看該作者

回覆:梅菜蒸肉餅

加麥皮,加水,加生粉



請不要點評我,謝謝!


男爵府

積分: 8251


9#
發表於 14-5-1 08:38 |只看該作者

回覆:hkchannel 的帖子

我是在綱上食譜分享見到的,加左口感好好的,唔會好實,至於水,都是靠自己經驗加多小小,混埋後看上肉質是濕濕地便可。兩湯匙都是我過去的經驗而出的份量,試下你會知加左好味好多㗎!


大宅

積分: 3481

認識瑞士牛牛第二回


8#
發表於 14-5-1 00:58 |只看該作者
chairhair 發表於 14-4-30 22:17
一家三口連埋飯盒廿蚊都夠,買梅頭瘦或半肥瘦,加小小粟粉,最緊要加麥皮,約兩湯匙,好正的。

加2湯匙麥皮會唔會好索水,要比正常加番多d水?

加咗麥皮係咪會彈牙d?



男爵府

積分: 8866

畀面勳章


7#
發表於 14-5-1 00:52 |只看該作者

引用:一家三口連埋飯盒廿蚊都夠,買梅頭瘦或半肥

原帖由 chairhair 於 14-04-30 發表
一家三口連埋飯盒廿蚊都夠,買梅頭瘦或半肥瘦,加小小粟粉,最緊要加麥皮,約兩湯匙,好正的。

...
why 加麥皮?等覆


男爵府

積分: 9823

2024年龍年勳章


6#
發表於 14-5-1 00:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 chairhair 於 14-04-30 發表

原帖由 annexli 於 14-04-30 發表
請問點解加麥皮?
典解嘅我都想知


男爵府

積分: 7043


5#
發表於 14-4-30 23:18 |只看該作者

引用:一家三口連埋飯盒廿蚊都夠,買梅頭瘦或半肥

原帖由 chairhair 於 14-04-30 發表
一家三口連埋飯盒廿蚊都夠,買梅頭瘦或半肥瘦,加小小粟粉,最緊要加麥皮,約兩湯匙,好正的。

...
請問點解加麥皮?


子爵府

積分: 11332


4#
發表於 14-4-30 22:47 |只看該作者

回覆:chairhair 的帖子

係呀係呀!


男爵府

積分: 8251


3#
發表於 14-4-30 22:17 |只看該作者

回覆:梅菜蒸肉餅

一家三口連埋飯盒廿蚊都夠,買梅頭瘦或半肥瘦,加小小粟粉,最緊要加麥皮,約兩湯匙,好正的。


大宅

積分: 2125


2#
發表於 14-4-30 16:46 |只看該作者
我都好想知

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo