自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 934


1#
發表於 14-5-22 23:54 |只看該作者
支裝飲品門口7仔買$9.x, 入到戲院賣18蚊,你地通常會買左先入去?自己帶水入去?定照比貴價入去先買?


大宅

積分: 4043


41#
發表於 14-5-24 16:57 |只看該作者

引用:通常係戲院買個爆谷餐,有埋野飲

原帖由 yummi_lam 於 14-05-22 發表
通常係戲院買個爆谷餐,有埋野飲
me too


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


40#
發表於 14-5-24 16:54 |只看該作者

引用:支裝飲品門口7仔買$9.x, 入到戲院賣18蚊,

原帖由 ego1103 於 14-05-22 發表
支裝飲品門口7仔買$9.x, 入到戲院賣18蚊,你地通常會買左先入去?自己帶水入去?定照比貴價入去先買?

...
想飲會買定,但好少買!


男爵府

積分: 9482


39#
發表於 14-5-24 16:43 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

會帶水,因我要飲好多,
食物,一時時買爆谷或帶薯片



禁止訪問

積分: 10676

陪月勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 14-5-24 16:30 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2733


37#
發表於 14-5-24 15:09 |只看該作者
戲院係唔俾帶出面D野入去食,我試過俾職員沒收D野食而家通常都會係入面買


禁止訪問

積分: 2734


36#
發表於 14-5-24 14:44 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 14-5-24 14:42 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

點評


大朋友 香港都幾多順民,聽教聽話,我就反叛D . 發表


我個人比較講道理 拒絕做野蠻人 一味淨係識野蠻咁同件厚多士有乜分別 讀過下書都明白 下話 難道大排檔到可以比你食煙 你走到餐廳到嘈點解禁煙咩


珊瑚宮

積分: 117745


34#
發表於 14-5-24 00:36 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?




珊瑚宮

積分: 117745


33#
發表於 14-5-24 00:36 |只看該作者

引用:題外話,點解戲院可以食野地鐵唔可以?

原帖由 大朋友 於 14-05-23 發表
題外話,點解戲院可以食野地鐵唔可以?
你應該問地鐵公司,唔係呢度問lor..

點評

大朋友  我唔係問,只係唔滿意地鐵唔俾人食野姐。  發表於 14-5-24 14:24


男爵府

積分: 6974


32#
發表於 14-5-24 00:08 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

我會買自己鍾意既嘢飲


禁止發言

積分: 10367


31#
發表於 14-5-23 23:51 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 14-5-23 23:50 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

想食爆谷會買餐有汽水
唔想食會買支膠樽飲品


珍珠宮

積分: 30274

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 14-5-23 23:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fuhk 於 14-05-23 發表好多人

原帖由 ego1103 於 14-05-23 發表
但戲院都有話不准外帶飲食喎,你地講到條例咁重要,點解會有分別?
嗰位朋友係問點解戲院可以食嘢地鐵唔可以喎,咁你分辨到戲院同地鐵有咩唔同嗎?

戲院例明唔可以帶外來食物,但有人照帶,冇問題,但畀人捉到要沒收或唔畀入場遲咁入場時唔好多多籍口就ok喇。

都咁大個人啦,做嘢唔好仲係好似初小生咁,人地話咁樣唔啱時就即時話點解嗰樣又得。。。各自修行,自己做好自己先啦~

點評

laiyuen  Agree  發表於 14-5-23 23:51


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 14-5-23 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小豬澄 於 14-05-23 發表因為

原帖由 ego1103 於 14-05-23 發表
但戲院有話不准外帶飲食
所以我會係戲院到買


別墅

積分: 934


27#
發表於 14-5-23 23:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小豬澄 於 14-05-23 發表咁直

原帖由 fuhk 於 14-05-23 發表
好多人歪理當真理,仲以為自己好有道理。。。。根本戲院同地鐵個類型都唔同,咁都可以攞嚟比,真係好"欽敬" ...
但戲院都有話不准外帶飲食喎,你地講到條例咁重要,點解會有分別?


別墅

積分: 934


26#
發表於 14-5-23 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 大朋友 於 14-05-23 發表題外

原帖由 小豬澄 於 14-05-23 發表
因為戲院無話唔比食野囉同埋2樣唔同既野黎喎
但戲院有話不准外帶飲食


珍珠宮

積分: 30274

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 14-5-23 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 大朋友 於 14-05-23 發表題外

原帖由 小豬澄 於 14-05-23 發表
咁直通車係去邊?戲院係用黎做乜 地鐵係用黎做乜 你個人都幾野蠻 每一樣野都有佢規則 你唔守係閣下既事 比 ...
好多人歪理當真理,仲以為自己好有道理。。。。根本戲院同地鐵個類型都唔同,咁都可以攞嚟比,真係好"欽敬"佢囉~


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


24#
發表於 14-5-23 22:50 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

我超~~~~鍾意食爆谷架,一定會買,

以前去元朗戲院, 無野食賣既, 睇一套2個半鐘,中午12點場, 全場我我一個, 食麥記


男爵府

積分: 7528

畀面勳章


23#
發表於 14-5-23 22:45 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

會,但一定再買熱狗,去睇戲我必食既


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo