自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 88


1#
發表於 07-10-24 21:16 |只看該作者
我上網睇到話白事期間100 日內唔可以去祠廟/佛堂 ? 請問有無人知係咪真係架 ?
~ 南無阿彌陀佛 ~


大宅

積分: 1551


10#
發表於 07-10-25 07:28 |只看該作者
原文章由 學懂珍惜 於 07-10-25 07:20 發表
多謝咁多位, 明白哂....

我去佛堂, 出發點都係想大姑仔早登極樂, 想老爺身體健康, 增福延壽, 想佢病得無咁痛苦 ....


calla
早呀!晏d見!
寛恕別人等同善待自己~
憎恨別人等同虐待自己~


大宅

積分: 1551


9#
發表於 07-10-25 07:27 |只看該作者
SandyKL師兄
多謝妳的回應~我知喜歡睇日/韓劇~所以試吓
寛恕別人等同善待自己~
憎恨別人等同虐待自己~


民房

積分: 88


8#
發表於 07-10-25 07:20 |只看該作者
多謝咁多位, 明白哂....

我去佛堂, 出發點都係想大姑仔早登極樂, 想老爺身體健康, 增福延壽, 想佢病得無咁痛苦 ....

~ 南無阿彌陀佛 ~


民房

積分: 54


7#
發表於 07-10-25 02:24 |只看該作者
妳去佛堂無問題,又吾係去人地屋企.如果妳信佛家的話跟本就沒忌諱的.如果妳信嗰啲做白事嘅喃巫佬既說話,佢地一定叫妳唔好去的.佢地叫妳去道堂就無問題.妳信佛家還是信道家,妳自己想啦!
但最重要是妳自己今次去佛堂所為可事,明未.


琥珀宮

積分: 169761


6#
發表於 07-10-25 01:32 |只看該作者
edea師兄,

你人脈咁廣既?!你既朋友係另一個討論區捰到我,真係犀利!!

白事有禁忌,係中國人既規矩,家有白事期間,規矩係100日內唔可以去人屋企,話驚會帶俾其他人霉運?-( 。佛教冇理d規矩架喎。

中國人真係好恐懼死亡,認為死亡係一件凶事,成家人都陷於扼運。於佛家,死又有何懼?若修佛理,而能大澈大悟,便會了解生死乃大自然循環,生有時,死有時,若只有生沒死,世界變成怎樣?生死有如大自然中四季交替,再自然不過。

若家中有人去世,去佛堂聽佛理,對死者誦往生經,令死者不戀塵世,往西方世界,家人得以釋懷,係一種功德,一種施佈,焉會話唔去得之理呢?

除非咁,以白事家人為出發點,希望辭世者,多些時間留在世間!但對辭世者有好處咩? 不能早點涅盤(了結塵緣),係一件好事?


原文章由 edea 於 07-10-24 21:33 發表
唔係化....係咪迷信咋? 佛堂應該唔會忌呢d野喎..? Sandy師兄,見字請出黎解答


禁止訪問

積分: 19394


5#
發表於 07-10-24 23:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24890


4#
發表於 07-10-24 23:00 |只看該作者
重陽剛做完白事,呀娘叫我一家十四後去觀音廟裝香先好去人地屋企
原文章由 學懂珍惜 於 07-10-24 21:16 發表
我上網睇到話白事期間100 日內唔可以去祠廟/佛堂 ? 請問有無人知係咪真係架 ?


民房

積分: 88


3#
發表於 07-10-24 21:49 |只看該作者
原文章由 edea 於 07-10-24 21:33 發表
唔係化....係咪迷信咋? 佛堂應該唔會忌呢d野喎..? Sandy師兄,見字請出黎解答




我約左人聽日去佛堂, 又知d 唔知d , 所以問下先
~ 南無阿彌陀佛 ~


王國長老

積分: 119115

王國長老


2#
發表於 07-10-24 21:33 |只看該作者
唔係化....係咪迷信咋? 佛堂應該唔會忌呢d野喎..? Sandy師兄,見字請出黎解答
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo