論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15270

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 陪月勳章


1#
發表於 07-11-6 20:32 |只看該作者
我想問工人合約到期日應該以咩來計算?係出visa個日定到港日期?我睇過佢本護照,有一頁係immigration,寫住批准逗留至18-08-2008,係唔係以呢個日期為合約到期日?


大宅

積分: 3202


2#
發表於 07-11-7 01:27 |只看該作者
原文章由 amysnlee 於 07-11-6 20:32 發表
我想問工人合約到期日應該以咩來計算?係出visa個日定到港日期?我睇過佢本護照,有一頁係immigration,寫住批准逗留至18-08-2008,係唔係以呢個日期為合約到期日? ...

visa 還 visa 既日期
你地簽既合約上有寫幾時開始架嘛,咁就知幾時到時啦~
基本上而家都唔洗點睇,通常都係做得個幾個月就走得(被炒)...
記得幾時同佢出糧好過...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo