自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17891


1#
發表於 14-6-18 08:35 |只看該作者
本帖最後由 Candy_family 於 14-6-18 08:44 編輯

點好,星期一晚已經睇左醫生食左特效藥,尋日開仲發燒添,今日都發冷,全身好痛,個仔起左身喇,我仲喺張床度唔郁得,食住特效藥都燒,會唔會有菌呀?還是只係啲感冒太勁咋?有一刻諗過好唔好去私家急症/門診,不個無人湊仔喎,我仔得果3歲幾,唔想佢跟去,99去左旅行,阿媽要返工,今次真係叫天不應叫地不聞喇mg:" />


大宅

積分: 1992


5#
發表於 14-6-18 09:40 |只看該作者

回覆:Candy_family 的帖子

瞓覺就得啦,我之前都係咁




伯爵府

積分: 17891


4#
發表於 14-6-18 09:24 |只看該作者
Ansonmimi 發表於 14-6-18 09:13
我都剛剛開始好,又係一個人湊住個二歲仔。之前幾日都係揾Barney幫手湊仔,有tv睇唔痴住我無咁易傳染佢!食 ...
多謝你…係啦,一個人湊住小朋友,咩都會小朋友行先,真係怕佢出入診所醫院會唔係甘好,我終於起到身喇,不過啲燒又高左,要捱到c6返黎,一陣大仔考完試返黎又要同佢地食野,我周身骨痛+發軟蹄,希望攪得掂啦,而家手震震咁回覆


大宅

積分: 4560


3#
發表於 14-6-18 09:13 |只看該作者

回覆:唉…打敗仗!!

我都剛剛開始好,又係一個人湊住個二歲仔。之前幾日都係揾Barney幫手湊仔,有tv睇唔痴住我無咁易傳染佢!食住藥先,帶佢去睇醫生始終唔好,發燒打緊D菌,燒完會好好多啦!祝早日康復!



雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 14-6-18 08:41 |只看該作者
要再睇下醫生喎...

祝早日康復, 辛苦晒

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo