樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 4338


1#
發表於 14-7-18 00:32 |只看該作者

1405614727425.jpg


男爵府

積分: 9359


82#
發表於 14-9-2 21:13 |只看該作者

回覆:大埔中心313尺放租

請問租左未?有意,請pm


大宅

積分: 4984


81#
發表於 14-8-27 12:28 |只看該作者

回覆:大埔中心313尺放租

有興趣 想知租金


大宅

積分: 4338


80#
發表於 14-8-26 20:26 |只看該作者

引用:幾錢租啊

原帖由 Jacqueline214 於 14-08-26 發表
幾錢租啊?麻煩回覆...
已租出


複式洋房

積分: 370


79#
發表於 14-8-26 16:55 |只看該作者
幾錢租啊?麻煩回覆...


大宅

積分: 1813


78#
發表於 14-8-26 15:59 |只看該作者

回覆:大埔中心313尺放租

請問租左未?


大宅

積分: 4338


77#
發表於 14-8-23 12:13 |只看該作者

回覆:大埔中心313尺放租

sorry已租出


男爵府

積分: 9359


76#
發表於 14-8-23 09:07 |只看該作者

回覆:大埔中心313尺放租

Pls pm me the details, thx.


子爵府

積分: 11412


75#
發表於 14-8-22 15:59 |只看該作者
請問幾錢租?


大宅

積分: 4338


74#
發表於 14-8-19 14:27 |只看該作者

回覆:大埔中心313尺放租

以上已回覆


伯爵府

積分: 16212

好媽媽勳章


73#
發表於 14-8-19 08:48 |只看該作者

回覆:大埔中心313尺放租

Pls pm, thx




複式洋房

積分: 149


72#
發表於 14-8-18 20:15 |只看該作者
請pm價錢,謝謝。


洋房

積分: 86


71#
發表於 14-8-17 13:05 |只看該作者
請問租左未?幾錢?thanks!


大宅

積分: 4338


70#
發表於 14-8-17 11:19 |只看該作者

回覆:大埔中心313尺放租

以上已pm

點評

venusbbb  pls pm me too thx  發表於 14-8-19 08:55


民房

積分: 8


69#
發表於 14-8-17 10:00 |只看該作者

回覆:catcatcho 的帖子

How $ ?


大宅

積分: 3121


68#
發表於 14-8-16 22:45 |只看該作者

回覆:大埔中心313尺放租

How much?


複式洋房

積分: 219


67#
發表於 14-8-16 18:53 |只看該作者

回覆:catcatcho 的帖子

請問租左未?幾錢?thanks!




民房

積分: 8


66#
發表於 14-8-16 17:41 |只看該作者

回覆:大埔中心313尺放租

How much?




大宅

積分: 4338


65#
發表於 14-8-15 21:56 |只看該作者

回覆:kuma_bubbu 的帖子

以上已pm


民房

積分: 14


64#
發表於 14-8-15 18:51 |只看該作者
唔該,幾錢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo