自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 72793

虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1#
發表於 14-11-7 09:28 |只看該作者
而家係m記食緊早餐,上上下網有個飽擺左落黎,之後先問有冇人坐。
頭先又已經有2個亞婆係咁,一個餐盤擺左落人地張枱,問都冇問就坐左落去

點評

心蕾    發表於 14-11-7 11:32
樂癲肥熊餅    發表於 14-11-7 09:41


男爵府

積分: 7649


46#
發表於 14-11-7 15:00 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

習慣了


禁止訪問

積分: 1298


45#
發表於 14-11-7 13:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MaibubuuG+於+14-11-07+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4404


44#
發表於 14-11-7 13:29 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

我明樓主!個point係,佢覺得人無禮貌!唉,不過算啦,無謂少少野激親自己。



男爵府

積分: 7746


43#
發表於 14-11-7 13:26 |只看該作者

引用:我仲頂癮,前日係樓下飲茶,通常都係老公去

原帖由 爽爽 於 14-11-07 發表
我仲頂癮,前日係樓下飲茶,通常都係老公去攞位先,跟手叫野食,我係屋企做完D手尾才到茶樓,去到見到有兩 ...
阿婆咁厚多士呀。。。

好悶呀...


大宅

積分: 3365


42#
發表於 14-11-7 13:21 |只看該作者


男爵府

積分: 9200


41#
發表於 14-11-7 13:18 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

我仲頂癮,前日係樓下飲茶,通常都係老公去攞位先,跟手叫野食,我係屋企做完D手尾才到茶樓,去到見到有兩個阿婆一齊座,好平常,我攞起碟米粉食,點知有個厚多士阿婆指住我食碟粉話,咁耐先落黎食,碟粉都凍洒啦,有乜好食,我頂......我就眼都唔望佢一眼一路食一路話:食個果都唔出聲,關妳鬼事咩,多事,佢即時無癮收聲。


子爵府

積分: 14098


40#
發表於 14-11-7 13:11 |只看該作者

引用:搭枱都算我上次去大快活三個人坐相連四人枱

原帖由 kitnana 於 14-11-07 發表
搭枱都算

我上次去大快活三個人坐相連四人枱
我都遇过咁情况!超嬲!


大宅

積分: 2648


39#
發表於 14-11-7 13:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MaibubuuG 於 14-11-07 發表

原帖由 stepchobb 於 14-11-07 發表
基本禮貌都唔識



男爵府

積分: 8407


38#
發表於 14-11-7 12:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 michelle071180 於 14-11-07

原帖由 MaibubuuG 於 14-11-07 發表
嫌人地冇水準咁反感去四季食早餐啦!麥記咩人去多先得㗎!人地可能唔知個位冇人遲咗問D人都會介意特登上BK ...
基本禮貌都唔識


子爵府

積分: 12506


37#
發表於 14-11-7 12:44 |只看該作者
我都有試過咁樣,係外國人,坐低左完全冇野咁,仲繼續傾計(2母女),果一刻我都覺得佢好冇禮貌


水晶宮

積分: 52885

2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


36#
發表於 14-11-7 12:39 |只看該作者
唔嬲得咁多, 係快餐店就預左搭枱架啦, 有人咪同佢講有人囉, 佢地多數都會起身搵過個位架


水晶宮

積分: 71755

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章


35#
發表於 14-11-7 12:28 |只看該作者

引用:我有D明白點解會咁而家好多人太CHEAP,+你出

原帖由 Charlotte_mom 於 14-11-07 發表
我有D明白點解會咁

而家好多人太CHEAP, 你出到聲問, 明明無人都話有人, 一味要霸





大宅

積分: 1740


34#
發表於 14-11-7 11:16 |只看該作者

回覆:michelle071180 的帖子






象牙宮

積分: 227979

2024年龍年勳章


33#
發表於 14-11-7 11:12 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲




伯爵府

積分: 16393


32#
發表於 14-11-7 11:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 michelle071180 於 14-11-07

原帖由 MaibubuuG 於 14-11-07 發表
嫌人地冇水準咁反感去四季食早餐啦!麥記咩人去多先得㗎!人地可能唔知個位冇人遲咗問D人都會介意特登上BK ...
哦……咁樓主都係呻下啫,我地都睇開d喇 太離譜嗰d我先會出聲話,例如開鋪話自攜食物去快餐店打邊爐仲要認為自己冇問題嗰d


伯爵府

積分: 16393


31#
發表於 14-11-7 11:07 |只看該作者

引用:我有D明白點解會咁而家好多人太CHEAP, 你出

原帖由 Charlotte_mom 於 14-11-07 發表
我有D明白點解會咁

而家好多人太CHEAP, 你出到聲問, 明明無人都話有人, 一味要霸
我都有少少咁諗 有d人好 cheap, 霸成張檯睇報紙、做功課

利申,我會問左先嘅,不過都遇過以上講嘅人


珍珠宮

積分: 44337


30#
發表於 14-11-7 11:00 |只看該作者
回覆 michelle071180 的帖子


翡翠宮

積分: 82105

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 14-11-7 10:56 |只看該作者
香港租金貴 , 除非好高級既地方先無得撘枱 , 所以好多人都費事問 , 見你食得一半都知你一條冷 , 我就無咩所謂 , 好過比待應趕去一角坐


伯爵府

積分: 15123

畀面勳章


28#
發表於 14-11-7 10:48 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

我又唔會介意,好少事啫,算啦


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo