跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 534


1#
發表於 08-3-19 13:51 |只看該作者
Hi All 060601 既bb 媽咪, 如果可以的話, 今年一齊玩下啦, 我記得之前我地e到有10個6月1日既bb, 今年6月1 日係星期日呀


複式洋房

積分: 107


26#
發表於 08-5-5 03:08 |只看該作者
i want to join together, can anyone tell me the details pls!!thx a lot!!


複式洋房

積分: 254


25#
發表於 08-4-29 12:58 |只看該作者
總結吓先, 時間同地點都未定, 請大家先confirm同投票吓時間先啦:

25/5 8/6
mariechen
bobo128...瑋瑋
amandylee2002
cherryyung...彤彤
可愛QQ...KiuKiu OK OK
Jenniferycn...Harris
Scmnhh...Tze Chung
pcpc...Spenser
Lenette...Alyssa OK OK
Queenie601...悠悠
ent12d...Jasmine OK OK
yau.yau OK OK
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid204/p485b77de116ccd2652c20571f5c4d13d/ef796fb5.jpg[/img]


複式洋房

積分: 128


24#
發表於 08-4-29 01:03 |只看該作者
喂喂喂, 我係ALYSSA媽咪呀, 好耐冇上黎啦, 因為湊細佬, 好忙好忙, 家下佢玩厭奶期, 想死, ANYWAY, 我會出席呀. 不過係幾多號呀???或者你地send email 比我呀. 我時時都會check email.
my address is: [email protected]


原文章由 ent12d 於 08-4-25 13:09 發表
終於搵番個Cuties 11 個list啦, 加埋yau.yau就12個啦. 各位靚媽, 請幫忙搵吓下面的靚仔靚女會唔會一齊攪生日會呀?

mariechen
bobo128...瑋瑋
amandylee2002
cherryyung...彤彤
可愛QQ...KiuKiu
Jenniferycn ...


複式洋房

積分: 254


23#
發表於 08-4-28 17:16 |只看該作者
Mariechen
不如麻煩你改改個標題為060601生日會, 咁樣可能反應會好啲喎, 同埋我唔知點題唔可以同你MSN, 不如你再PM你個msn或電郵給我呀!
ent12d




原文章由 mariechen 於 08-3-19 13:51 發表
Hi All 060601 既bb 媽咪, 如果可以的話, 今年一齊玩下啦, 我記得之前我地e到有10個6月1日既bb, 今年6月1 日係星期日呀 ...
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid204/p485b77de116ccd2652c20571f5c4d13d/ef796fb5.jpg[/img]


大宅

積分: 1582

好媽媽勳章


22#
發表於 08-4-26 00:21 |只看該作者
原文章由 ent12d 於 08-4-25 13:09 發表
終於搵番個Cuties 11 個list啦, 加埋yau.yau就12個啦. 各位靚媽, 請幫忙搵吓下面的靚仔靚女會唔會一齊攪生日會呀?

mariechen
bobo128...瑋瑋
amandylee2002
cherryyung...彤彤
可愛QQ...KiuKiu
Jenniferycn ...


ent12d﹕
我剛剛pm了cute 11其中5成員--
amandylee2002
Jenniferycn...Harris
pcpc...Spenser
Lenette...Alyssa
Queenie601...悠悠

希望減輕你工作


複式洋房

積分: 254


21#
發表於 08-4-25 13:09 |只看該作者
終於搵番個Cuties 11 個list啦, 加埋yau.yau就12個啦. 各位靚媽, 請幫忙搵吓下面的靚仔靚女會唔會一齊攪生日會呀?

mariechen
bobo128...瑋瑋
amandylee2002
cherryyung...彤彤
可愛QQ...KiuKiu
Jenniferycn...Harris
Scmnhh...Tze Chung
pcpc...Spenser
Lenette...Alyssa
Queenie601...悠悠
ent12d...Jasmine
yau.yau
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid204/p485b77de116ccd2652c20571f5c4d13d/ef796fb5.jpg[/img]


複式洋房

積分: 254


20#
發表於 08-4-24 11:21 |只看該作者
唔好咁客氣啦各位靚媽, 我都好期待可以帶佢哋見吓面. Mariechen我收到你個reply但唔知點攪, 等我今日下午忙埋少少嘢再覆你吧!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid204/p485b77de116ccd2652c20571f5c4d13d/ef796fb5.jpg[/img]


別墅

積分: 534


19#
發表於 08-4-23 15:44 |只看該作者
SORRY, SORRY 係ent12d 至啱, 比左個e-Mail 你la, 仲有個msn, 我返工可msn呀!
原文章由 mariechen 於 08-4-23 15:31 發表
Hi, ent21,

Thank you 呀, 搵都個甘好又平又有野玩既地方, 我兩日都可以, 但25/5 會好少少, 可預祝生日ma , 如可以我地留個e-mail 比你, 方便d聯絡la, 請check pm la ! ...


別墅

積分: 534


18#
發表於 08-4-23 15:31 |只看該作者
Hi, ent21,

Thank you 呀, 搵都個甘好又平又有野玩既地方, 我兩日都可以, 但25/5 會好少少, 可預祝生日ma , 如可以我地留個e-mail 比你, 方便d聯絡la, 請check pm la !


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 08-4-23 01:07 |只看該作者
我都無問題


大宅

積分: 1582

好媽媽勳章


16#
發表於 08-4-23 00:05 |只看該作者
原文章由 ent12d 於 08-4-22 19:02 發表
已經問過循道衛理啦, 詳情如下:

收費:
6月前 6月1日起
20-40人 $1,500 $1,800
41-60人 $1,700 $2,000
包節目, 生日咭 30 張, 禮品包, 生 ...



ent12d﹕
多謝你的資料,等我哋煩少好多。
我哋"lee"兩日都ok,方便大家沒所謂。


複式洋房

積分: 254


15#
發表於 08-4-22 19:02 |只看該作者
已經問過循道衛理啦, 詳情如下:

收費:
6月前 6月1日起
20-40人 $1,500 $1,800
41-60人 $1,700 $2,000
包節目, 生日咭 30 張, 禮品包, 生日帽, 1-2個導師加1個職員

每節1.5小時, 每多30分鐘收$300

節目:

可以因應當日出席的小朋友作安排, 當然我們這班壽星仔女就有專人帶佢地玩遊戲, 好似返PLAYGROUP咁.

日期:

暫時31/5同7/6都有位, 但31/5都有人問緊. 但是我諗諗吓好似星期日會好啲, 因為星期六的時間只有晚上6-8:30, 呢啲時間好多時都係食緊飯, 同埋玩得太開心佢地當晚會發惡夢呢! 所以就時間同日期, 我有以下建議:

2:30-4:30
25/5 OR 8/6 (端午節)

大家俾啲意見啦!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid204/p485b77de116ccd2652c20571f5c4d13d/ef796fb5.jpg[/img]


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 08-4-21 02:35 |只看該作者
好野,好野 預埋我,時間地點都無所謂


大宅

積分: 1582

好媽媽勳章


13#
發表於 08-4-20 15:03 |只看該作者
都好似幾好咁,最好係有主持同度身定做game(跟佢哋年齡),你哋有無其他介紹,我自己諗到頭都大。


複式洋房

積分: 254


12#
發表於 08-4-19 00:34 |只看該作者

回覆 #11 ent12d 的文章

加埋yau.yau同埋我個朋友仔咁咪有12個靚仔靚女囉 , 咁佢哋呢班Cutie Twelve咪型過Ocean Elevens!!!!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid204/p485b77de116ccd2652c20571f5c4d13d/ef796fb5.jpg[/img]


複式洋房

積分: 254


11#
發表於 08-4-19 00:13 |只看該作者

回覆 #9 mariechen 的文章

唔好意思呀, 之前忙到嘔, 好耐冇上嚟同咁多位靚媽傾計 遲到好過冇到, 我而家現身啦. 我唸正日可能好多親戚同朋友會同佢哋慶祝, 不如之前個星期六或者係攪龍曆呀,06年 6月1日咪就係端午節後嗰日囉, 呀, 唔得,我老爺話要慶祝龍曆 不如之前嗰個星期六7/6好唔好呢?

至於地點, 大家不防睇吓呢個網址: http://www.methodist-centre.com/fss/2_2_1.htm, 呢到係灣仔的循道衛理中心, 佢哋可以幫bb攪生日會, 仲有人帶活動添, 好似都幾好. 我星期六都會打電話問吓. 俾啲意見啦各位!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid204/p485b77de116ccd2652c20571f5c4d13d/ef796fb5.jpg[/img]


大宅

積分: 1582

好媽媽勳章


10#
發表於 08-4-17 21:28 |只看該作者
好呀,先商討日期,但正日因剛巧是sun.而我家人也打算跟囡囡慶祝。


別墅

積分: 534


9#
發表於 08-4-17 16:53 |只看該作者
Hi ent12d,
哈哈! 你終於出現la, 等緊你呀!
麥當當都好wor, 可以容納多d人, 睇下到時有幾多人Join啦, 先決定日期同地點? 之後再firm人數,

原文章由 ent12d 於 08-4-16 23:38 發表
好呀, 終於有人post啦, 我先嗰排post過一次都冇人覆。好呀一齊攪啦, 有冇諗過响MacDonald攪呀!


複式洋房

積分: 254


8#
發表於 08-4-16 23:38 |只看該作者

回覆 #1 mariechen 的文章

好呀, 終於有人post啦, 我先嗰排post過一次都冇人覆。好呀一齊攪啦, 有冇諗過响MacDonald攪呀!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid204/p485b77de116ccd2652c20571f5c4d13d/ef796fb5.jpg[/img]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo