烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13446


1#
發表於 14-11-30 15:20 |只看該作者
有冇人試過大棧既加拿大臘腸呀?好唔好食?


子爵府

積分: 13446


5#
發表於 14-12-2 13:57 |只看該作者
回覆 濛查查 的帖子

咁我唔試了!


伯爵府

積分: 17001


4#
發表於 14-11-30 17:11 |只看該作者

回覆:大棧

千祈唔好買,一d都唔似臘腸,買咗包你後悔



點評

coobo    發表於 14-12-3 00:23
LUCKYO    發表於 14-12-2 13:56


子爵府

積分: 13446


3#
發表於 14-11-30 15:28 |只看該作者
回覆 redelmo 的帖子

咁恐怖!


琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


2#
發表於 14-11-30 15:26 |只看該作者

回覆:大棧

超級難食

點評

LUCKYO    發表於 14-11-30 15:27

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo