自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 2244


1#
發表於 15-1-3 17:46 |只看該作者
如題.請各位分享意見
[img align=right]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD5/86639/bb2.gif[/img]


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


42#
發表於 15-1-5 01:20 |只看該作者

回覆:Tiger/Thermos/象印,邊個牌子保温杯好用?

Thermos好襟用,我中學個飯壺仍然偶爾服役,Tiger保暖唔錯,象仔用燜燒杯感覺不過不失



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


男爵府

積分: 5111


41#
發表於 15-1-5 01:10 |只看該作者

回覆:Tiger-Thermos-象印,邊個牌子保温杯好用

我仔女返學就用thermos, 我覺得好保暖啊。


子爵府

積分: 12503


40#
發表於 15-1-5 01:07 |只看該作者
好多人話象仔好,我未試過!
我有個thermos(保溫飯壺),用左成14年
由小學開始用到依家返工~
仲勁保溫!燜燒功能不明…未試過~


子爵府

積分: 13898


39#
發表於 15-1-5 00:00 |只看該作者

回覆:evahui619 的帖子

大少少好d....


伯爵府

積分: 15572


38#
發表於 15-1-4 18:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fitfit@fatfat+於+15-01-03+

原帖由 Mbaby 於 15-01-04 發表
邊間吉吉島有400ML 藍色?仲可以$251.5咁平?
荃灣aeon 我個日藍色係last one 唔知有無返貨 個日係唔知咩周年減價又係星期三 aeon card 折上折 所以251.1




男爵府

積分: 7118

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


37#
發表於 15-1-4 17:27 |只看該作者

回覆:Tiger/Thermos/象印,邊個牌子保温杯好用?

0.36ml x2, 粉紅同銀,或者銀同粉紅...千色,不過係舊款,有少少大個,掙扎中...
myphoto.jpg




男爵府

積分: 7329


36#
發表於 15-1-4 16:41 |只看該作者

引用:現在象印入邊個咩炭涂層塗層+我覺得裝熱水+

原帖由 fitfit@fatfat 於 15-01-03 發表
現在象印入邊個咩炭涂層塗層 我覺得裝熱水 唔保暖
一向用呢個細裝 剛在吉吉島買了呢個 $251.1埋單
邊間吉吉島有400ML 藍色?仲可以$251.5咁平?




大宅

積分: 2244


35#
發表於 15-1-4 09:49 |只看該作者
本帖最後由 Nicole1982 於 15-1-4 10:00 編輯

thx for all usef information
[img align=right]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD5/86639/bb2.gif[/img]


伯爵府

積分: 15983

最關心BB問題熱投勳章 DHA勳章 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 15-1-4 00:11 |只看該作者

回覆:Tiger-Thermos-象印,邊個牌子保温杯好用

好多人都話象象粉紅革命個款既保護功能唔好,我就鐵意膳魔

<img src&quot;http://winnie.invoice2u.com/picture/winnie45.jpg&quot;>


禁止訪問

積分: 49718


33#
發表於 15-1-4 00:06 |只看該作者

回覆:Tiger/Thermos/象印,邊個牌子保温杯好用?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6471


32#
發表於 15-1-3 23:56 |只看該作者

回覆:Tiger-Thermos-象印,邊個牌子保温杯好用

Tiger真係好勁,我係公司飲慣熱水,拎到番屋企,第二朝先洗,啲水仲keep到熱!


大宅

積分: 1069

畀面勳章


31#
發表於 15-1-3 23:54 |只看該作者
個人喜歡Thermos(星巴克個D款)


子爵府

積分: 11350


30#
發表於 15-1-3 23:54 |只看該作者

回覆:Tiger/Thermos/象印,邊個牌子保温杯好用?

象印,返工前入熱水,下午4點還燙口要慢飲,有時加凍水




珍珠宮

積分: 47280


29#
發表於 15-1-3 23:54 |只看該作者
象印


子爵府

積分: 13898


28#
發表於 15-1-3 23:52 |只看該作者

回覆:suisuisui 的帖子

tiger而家出左輕身既杯……好用呀


珍珠宮

積分: 32587

醒目開學勳章


27#
發表於 15-1-3 22:47 |只看該作者
象印


男爵府

積分: 9489


26#
發表於 15-1-3 22:45 |只看該作者

回覆:Tiger/Thermos/象印,邊個牌子保温杯好用?

Tiger 好用,但重。thermos 輕,但廢。




珍珠宮

積分: 34159


25#
發表於 15-1-3 22:34 |只看該作者

回覆:Tiger-Thermos-象印,邊個牌子保温杯好用

三個牌子都有,我返工用果隻係tiger,我試過放工唔記得洗杯,第二日返工先洗,杯水仲係暖。亞仔冬天返學就用象印,但唔係好夠暖,我晚上會先放熱水暖左個杯先,第二日早上才換上返學的暖水,但係發現杯水已凍了。


侯爵府

積分: 22284


24#
發表於 15-1-3 22:34 |只看該作者

回覆:Tiger-Thermos-象印,邊個牌子保温杯好用

象印


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo