自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 95990

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 08-6-11 15:43 |只看該作者
近排睇新聞, 小學派位, 家長以及小朋友都好大壓力, 我仔今年3歲, 仲有3年就要經過呢個階段, 諗起都驚.

我有同c6講過, 佢話無得驚, 必經階段.

我諗到時我緊張過生仔.....

不過, 都係o個句, 各位媽咪爹o地, 努力吧!


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


30#
發表於 08-6-11 17:43 |只看該作者
原文章由 Giant 於 08-6-11 17:32 發表



me2!!! 下次仲係靠實力, 冇得靠運條添, 仲驚。





睇見我個仔D成績表......我又同你一齊震.....


公爵府

積分: 28761

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


29#
發表於 08-6-11 17:40 |只看該作者
me3 la
原文章由 shirley73a 於 08-6-11 16:41 發表
me 2~我驚冇錢多d wor!!!
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


28#
發表於 08-6-11 17:33 |只看該作者
會唔會太過份緊張呢,學校姐...........


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 08-6-11 17:32 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-6-11 15:55 發表




我啱啱驚完 .....6年後再嚟過



me2!!! 下次仲係靠實力, 冇得靠運條添, 仲驚。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 08-6-11 17:25 |只看該作者
原文章由 wendy_ho 於 08-6-11 04:56 PM 發表

我地d小朋友都係3.3.4,所以只係需要驚升小一同升中一,升唔升到大學就唔係家長可以控制及擔心,係要靠小朋友自己啦,放鬆d啦,香港人媽媽

咁你放心我係一個好開通的媽咪黎, 我唉氣只係 D 嘢改黎改去要小朋友適應做白老鼠, 我又無錢比小朋友去外國讀, 咁唯有就係跟而家的遊戲規則去玩, 我只會講比個囡知好同唔好, 要佢自已去分析, 我從來都唔會迫佢做唔鐘意的嘢, 我講左佢自己選擇等佢自己去撞板, 但係好嚴重的事會由我就會落 order 做定唔做..... 所以而家個囡自己都好識唸..... 而家我多數都係比意見佢等佢自己決定..... 至於大學呢家嘢, 我就都係咁同個囡講, 讀到就讀讀唔到就出黎做嘢, 唔好呢住讀個 D 咁的副學士浪費金錢同時間.... 讀左都係唔應可....

[ 本文章最後由 catjeffcat 於 08-6-11 17:28 編輯 ]


子爵府

積分: 11765

好媽媽勳章


25#
發表於 08-6-11 16:56 |只看該作者
原文章由 catjeffcat 於 08-6-11 16:14 發表

係呀.... 驚完小學又到中學, 驚完中學又到中六跟讀到又要驚大學, 我就過左小學好耐唔使再驚, 不過囡囡而家五年班, 黎緊又要唸中學會點會點..... 唉..... ...

我地d小朋友都係3.3.4,所以只係需要驚升小一同升中一,升唔升到大學就唔係家長可以控制及擔心,係要靠小朋友自己啦,放鬆d啦,香港人媽媽


翡翠宮

積分: 95990

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 08-6-11 16:47 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-6-11 16:43 發表



咁又係 ....我個仔K1我淨係驚佢打人俾校長趕出校咋


我都知中間實有好多精彩嘢比我嘆架啦, 生仔容易養仔難, 係人媽咪都一定明白.

我驚我無耐性添呀! 我仔而家咩都問, 有時都唔知點答, 攪到我個樣同下面公仔一樣架.......

>>>


禁止訪問

積分: 34179


23#
發表於 08-6-11 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


22#
發表於 08-6-11 16:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


21#
發表於 08-6-11 16:39 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-6-11 16:18 發表



我之前同你一樣咁口響 .....到大抽獎前幾日咪騰囉



佢仲有三年至到呀, 咁早就震過猫王,點算呀.......


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 08-6-11 16:29 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-6-11 04:19 PM 發表
就算唔係名校...都會想自己小朋友入到岩心水學校既...

無錯.... 唔係名牌都係自己覺得覺得好..... 不過大抽獎就係咁架啦.... 有時都要睇彩數


大宅

積分: 3014


19#
發表於 08-6-11 16:24 |只看該作者
原文章由 上校車 於 08-6-11 16:03 發表
派位咋喎, 我驚窮多d

me 2.


翡翠宮

積分: 95990

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 08-6-11 16:23 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-6-11 16:19 發表
就算唔係名校...都會想自己小朋友入到岩心水學校既...


無錯, 人梗係要往上爬架麻! 有好就梗係想要, 好就一定有人爭既


翡翠宮

積分: 95990

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 08-6-11 16:21 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-6-11 16:18 發表



我之前同你一樣咁口響 .....到大抽獎前幾日咪騰囉


人生大抽獎


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


16#
發表於 08-6-11 16:19 |只看該作者
就算唔係名校...都會想自己小朋友入到岩心水學校既...

原文章由 nganc9 於 08-6-11 16:02 發表
唔好同人争名校咪唔洗驚囉


水晶宮

積分: 74667


15#
發表於 08-6-11 16:19 |只看該作者
小學派位咋喎, 我驚無錢同窮多一d

無人叫你地填頭三志願都爭崩頭名校架嘛

[ 本文章最後由 上校車 於 08-6-11 16:20 編輯 ]


翡翠宮

積分: 95990

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 08-6-11 16:18 |只看該作者
原文章由 雙子媽媽 於 08-6-11 16:04 發表
我同妳一樣, 亞囝都係3歲. 今年9月先讀k1, 但諗起小一派位, 真係 . 早排考幼稚園已經擔心都死, 好大壓力. 升小一同升中先真正黎料.


我都係, 呀仔o岩o岩選好幼稚園, 辦完註冊.

好似開始另一人生階段咁啦, 唔係bb啦, 唔可以"行行企企, 食飯幾味"咁嘆啦


禁止訪問

積分: 34179


13#
發表於 08-6-11 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


12#
發表於 08-6-11 16:18 |只看該作者
都有諗定邊幾間入三甲既...

原文章由 kc_01k 於 08-6-11 15:59 發表


出年就係啦? 好快咋喎, 係咪而家已經要選定志願啦?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo