立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 95990
水晶宮
積分: 67077
原文章由 Giant 於 08-6-11 17:32 發表 me2!!! 下次仲係靠實力, 冇得靠運條添, 仲驚。
公爵府
積分: 28761
原文章由 shirley73a 於 08-6-11 16:41 發表 me 2~我驚冇錢多d wor!!!
珍珠宮
積分: 42413
積分: 67220
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-6-11 15:55 發表 我啱啱驚完 .....6年後再嚟過
積分: 30558
原文章由 wendy_ho 於 08-6-11 04:56 PM 發表 我地d小朋友都係3.3.4,所以只係需要驚升小一同升中一,升唔升到大學就唔係家長可以控制及擔心,係要靠小朋友自己啦,放鬆d啦,香港人媽媽
子爵府
積分: 11765
原文章由 catjeffcat 於 08-6-11 16:14 發表 係呀.... 驚完小學又到中學, 驚完中學又到中六跟讀到又要驚大學, 我就過左小學好耐唔使再驚, 不過囡囡而家五年班, 黎緊又要唸中學會點會點..... 唉..... ...
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-6-11 16:43 發表 咁又係 ....我個仔K1我淨係驚佢打人俾校長趕出校咋
禁止訪問
積分: 34179
積分: 24331
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-6-11 16:18 發表 我之前同你一樣咁口響 .....到大抽獎前幾日咪騰囉
原文章由 貝貝 於 08-6-11 04:19 PM 發表 就算唔係名校...都會想自己小朋友入到岩心水學校既...
大宅
積分: 3014
原文章由 上校車 於 08-6-11 16:03 發表 派位咋喎, 我驚窮多d
原文章由 貝貝 於 08-6-11 16:19 發表 就算唔係名校...都會想自己小朋友入到岩心水學校既...
積分: 64943
原文章由 nganc9 於 08-6-11 16:02 發表 唔好同人争名校咪唔洗驚囉
積分: 74667
原文章由 雙子媽媽 於 08-6-11 16:04 發表 我同妳一樣, 亞囝都係3歲. 今年9月先讀k1, 但諗起小一派位, 真係 . 早排考幼稚園已經擔心都死, 好大壓力. 升小一同升中先真正黎料.
原文章由 kc_01k 於 08-6-11 15:59 發表 出年就係啦? 好快咋喎, 係咪而家已經要選定志願啦?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy