婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 544


1#
發表於 15-4-7 00:21 |只看該作者
懷孕時曾有一段時間皮膚痕癢,擦潤膚cream就OK
寶寶一月出生,喂緊人奶

我3月開始出現皮膚痕癢
最初係耳仔好痕,我就勾勾勾⋯⋯
點知好快就兩隻耳仔外邊都又紅又腫又痕,
睇佐醫生話我可能皮膚發炎或濕疹@@開佐支藥膏同d藥

過佐幾日,突然兩邊膝頭果都又大範圍紅點,好痕好痕,越勾就越大範圍><

後來,我發現如果唔勾d紅點,過陣間就會消失

再後來,我雙手都會無規律不定期經常出現好痕紅點,
有時仲會突然起「難」甘腫佐⋯

今日條頸都會突然好痕了-_-#

HELP!⋯⋯請問有無邊位sis知道我可以點做?
每次出現紅點或起「難」,我都好擔心影響bb啊><


男爵府

積分: 8534


7#
發表於 15-4-10 13:44 |只看該作者

回覆:有無媽媽產後皮膚痕癢??無規律出現好多痕癢紅點⋯⋯

我都係生完皮膚好癢,我係背脊到


男爵府

積分: 9864


6#
發表於 15-4-10 00:12 |只看該作者
中e話我血虛,血氣5好,抵抗力下降,我之前由早出到晚,前身由頭出到腳,真是比死更難受,後來食中薬,調理一排,慢慢好番!


別墅

積分: 544


5#
發表於 15-4-10 00:02 |只看該作者
creambun 發表於 15-4-9 23:47
是否出風癱,我之前開刀生完兩,三個月開始突然出,後來看中醫調理一排才冇出!

另有朋友試過同樣情況,佢 ...
我都係開刀生啊
請問中醫師有無話點解會起呢個?

係米體內太多風就會出?

我bb食人奶,但係一直都好經常會吐奶,屋企人都話因為我好多風-_-#


男爵府

積分: 9864


4#
發表於 15-4-9 23:47 |只看該作者
是否出風癱,我之前開刀生完兩,三個月開始突然出,後來看中醫調理一排才冇出!

另有朋友試過同樣情況,佢睇西醫打針好快好番


禁止訪問

積分: 699


3#
發表於 15-4-9 23:14 |只看該作者

引用:求指教,謝謝~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 544


2#
發表於 15-4-8 01:57 |只看該作者
求指教,謝謝~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo