自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   20


男爵府

積分: 6241


1#
發表於 15-5-20 12:31 |只看該作者
本帖最後由 123ivy 於 15-5-20 15:06 編輯

佢有分4隻只, 我昨日買咗牛排骨果隻汁來醃牛仔骨, 好好味喎
你地又有沒試過?
或一齊分享下 其他好正嘅all-in-one 調味汁比我地依D在職媽媽, 可以快靚正煮

myphoto.jpg



++++++++++++++++++++++++++++++
地球不只是屬於人類的,請大家尊重各生物生命!
++++++++++++++++++++++++++++++
不滿地產霸權,但同樣討厭文革式既批鬥手段,兩者同樣可耻!
++++++++++++++++++++++++++++++


禁止訪問

積分: 73927


26#
發表於 15-5-22 13:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 雪菜肉c 於 15-05-22 發表有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 73927


25#
發表於 15-5-22 13:38 |只看該作者

引用:Quote:EVA222 發表於 15-5-21 16:33 759買

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58986

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


24#
發表於 15-5-22 12:28 |只看該作者
EVA222 發表於 15-5-21 16:33
759買,有辣那款,醃肉片,兩面煎上碟食得,研究到新主意,醃梅頭可以加埋叉燒醬去烤,無單用叉燒醬咁甜, ...
有辣那款, 可能用來整麻婆豆腐,

切埋幾條炸菜 (輕輕洗下就好, 唔好洗哂D河味) 落去一齊煮吊吊味,


再烚斤菜,


半個鍾頭可以食到碟頭飯





子爵府

積分: 10420

hashtag影視迷勳章


23#
發表於 15-5-22 12:21 |只看該作者

回覆:韓國醃肉汁 (all-in-one 調味汁)

我都有用,真係好好味




男爵府

積分: 6241


22#
發表於 15-5-22 12:09 |只看該作者
EVA222 發表於 15-5-22 11:45
可能是,只得辣同不辣。
Thx thx
++++++++++++++++++++++++++++++
地球不只是屬於人類的,請大家尊重各生物生命!
++++++++++++++++++++++++++++++
不滿地產霸權,但同樣討厭文革式既批鬥手段,兩者同樣可耻!
++++++++++++++++++++++++++++++


禁止訪問

積分: 73927


21#
發表於 15-5-22 11:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 EVA222 於 15-05-21 發表759

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 110


20#
發表於 15-5-22 11:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6241


19#
發表於 15-5-22 11:35 |只看該作者

引用:759買,有辣那款,醃肉片,兩面煎上碟食得

原帖由 EVA222 於 15-05-21 發表
759買,有辣那款,醃肉片,兩面煎上碟食得,研究到新主意,醃梅頭可以加埋叉燒醬去烤,無單用叉燒醬咁甜, ...

都係醃豬肉果只汁嗎?



++++++++++++++++++++++++++++++
地球不只是屬於人類的,請大家尊重各生物生命!
++++++++++++++++++++++++++++++
不滿地產霸權,但同樣討厭文革式既批鬥手段,兩者同樣可耻!
++++++++++++++++++++++++++++++


禁止訪問

積分: 73927


18#
發表於 15-5-21 16:33 |只看該作者

回覆:韓國醃肉汁 (all-in-one 調味汁)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3853


17#
發表於 15-5-21 16:25 |只看該作者

引用:Quote:大豆芽+發表於+15-5-20+18:09+我買左

原帖由 123ivy 於 15-05-21 發表
Really? 我都試下先.
呢個係製成品
myphoto.jpg



點評

123ivy    發表於 15-5-22 12:13


男爵府

積分: 6241


16#
發表於 15-5-21 14:52 |只看該作者

回覆:韓國醃肉汁 (all-in-one 調味汁)

今晚返去用味醂來試下整銀雪魚先
圖係係鬼嫁到capture 落黎
myphoto.jpg



++++++++++++++++++++++++++++++
地球不只是屬於人類的,請大家尊重各生物生命!
++++++++++++++++++++++++++++++
不滿地產霸權,但同樣討厭文革式既批鬥手段,兩者同樣可耻!
++++++++++++++++++++++++++++++


男爵府

積分: 6241


15#
發表於 15-5-21 14:45 |只看該作者
大豆芽 發表於 15-5-20 18:09
我買左豬肉果隻,我用黎醃豬腩肉 ,醃1晚用黎煎,老公話好好食 好似食韓燒咁



...
Really? 我都試下先.
++++++++++++++++++++++++++++++
地球不只是屬於人類的,請大家尊重各生物生命!
++++++++++++++++++++++++++++++
不滿地產霸權,但同樣討厭文革式既批鬥手段,兩者同樣可耻!
++++++++++++++++++++++++++++++


大宅

積分: 3853


14#
發表於 15-5-20 18:09 |只看該作者

回覆:韓國醃肉汁 (all-in-one 調味汁)

我買左豬肉果隻,我用黎醃豬腩肉 ,醃1晚用黎煎,老公話好好食 好似食韓燒咁




男爵府

積分: 6241


13#
發表於 15-5-20 17:54 |只看該作者

引用:韓國果隻汁759都有,+特價時就抵買.+其實李x

原帖由 小歪仔 於 15-05-20 發表
韓國果隻汁759都有, 特價時就抵買.

其實李x記定淘x一包包既韓式醃醬都好味架, 用來醃牛肋骨肉, 加埋洋蔥 ...
咁759 平時幾錢?



++++++++++++++++++++++++++++++
地球不只是屬於人類的,請大家尊重各生物生命!
++++++++++++++++++++++++++++++
不滿地產霸權,但同樣討厭文革式既批鬥手段,兩者同樣可耻!
++++++++++++++++++++++++++++++


伯爵府

積分: 16692

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


12#
發表於 15-5-20 15:37 |只看該作者


男爵府

積分: 7158

夏天玩到顛 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 15-5-20 15:01 |只看該作者

回覆:韓國醃肉汁 (all-in-one 調味汁)






男爵府

積分: 5277


10#
發表於 15-5-20 14:43 |只看該作者

回覆:韓國醃肉汁 (all-in-one 調味汁)




琥珀宮

積分: 152982


9#
發表於 15-5-20 14:38 |只看該作者


珍珠宮

積分: 40594


8#
發表於 15-5-20 14:35 |只看該作者
韓國果隻汁759都有, 特價時就抵買.

其實李x記定淘x一包包既韓式醃醬都好味架, 用來醃牛肋骨肉, 加埋洋蔥一齊炒

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo