興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2641

畀面勳章


1#
發表於 15-6-2 19:14 |只看該作者
月尾同阿仔去日本,講咗好耐想買部細機,終於有籍口行動去百X滙睇過,細機款唔多,原本想買Olympus e-p17但一攞上手都幾重,sales哥哥介紹我睇Sony 5100,拎上手都好輕,而且各方面都唔錯,請問用緊呢款機嘅朋友,覺得好用嗎? 或者有其他型號介紹嗎



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


男爵府

積分: 7326


27#
發表於 15-7-3 10:51 |只看該作者
本帖最後由 amymail 於 15-7-3 14:05 編輯

可以zoom遠少少, 邊部好啲, A5100, A6000, Cyber-shotHX400V


別墅

積分: 741


26#
發表於 15-6-29 21:41 |只看該作者

回覆:想買sony 5100同阿仔去旅行

我想今日係百x匯睇完a5000,鍾意佢夠輕,依架考慮緊 Sony a5000 / Olympus EPL7 / Canon M3。
如果唔換鏡頭,只用原裝鏡,邊部好呀?


大宅

積分: 2458


25#
發表於 15-6-26 13:13 |只看該作者

回覆:ruby1386 的帖子

想問係咪NEX新版?

我用緊NEX6,都係嫌大,但唔換鏡頭的相機我又怕相質差了。





珍珠宮

積分: 34732


24#
發表於 15-6-23 07:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 choco_soup 於 15-06-09 發表

原帖由 anniefish 於 15-06-22 發表
請問支kit鏡夠唔夠wide?
我覺得ok, 唔夠wide 咪買鏡


瑪瑙宮

積分: 139322

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 15-6-22 22:44 |只看該作者

引用:Quote:我愛Corina 發表於 15-6-22 11:16 送

原帖由 hitmanlau 於 15-06-22 發表
冇錯
Thank you, 好用嗎?

我想買部簡單易用的,canon 同sony唔知點揀。(價錢都要考慮)


男爵府

積分: 5955

減齡達人勳章


22#
發表於 15-6-22 22:15 |只看該作者

引用:我買左A5100+,+對焦好快

原帖由 choco_soup 於 15-06-09 發表
我買左A5100 , 對焦好快
請問支kit鏡夠唔夠wide?




大宅

積分: 2412


21#
發表於 15-6-22 11:34 |只看該作者
我愛Corina 發表於 15-6-22 11:16
送coupon係只有呢個model 嗎?
冇錯


瑪瑙宮

積分: 139322

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 15-6-22 11:16 |只看該作者

引用:Quote:kk20 發表於 15-6-21 17:43 請問而家

原帖由 hitmanlau 於 15-06-22 發表
上星期 fortxxxx 買$5130, 中銀信用卡5%rebate, 送32GB卡, mon貼, 腳架
6月30日前買sony再送$1000 coupon(W ...
送coupon係只有呢個model 嗎?


瑪瑙宮

積分: 139322

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 15-6-22 10:55 |只看該作者

引用:我都睇緊A5100,但SALES推介A5000,話而定特

原帖由 hitmanlau 於 15-06-08 發表
我都睇緊A5100,但SALES推介A5000,話而定特價, 連單鏡Around $3400,而家心大心細中
5100同5000有咩分別呢?


大宅

積分: 2412


18#
發表於 15-6-22 09:27 |只看該作者
kk20 發表於 15-6-21 17:43
請問而家rx100m3幾錢?
上星期 fortxxxx 買$5130, 中銀信用卡5%rebate, 送32GB卡, mon貼, 腳架
6月30日前買sony再送$1000 coupon(Wellcome / Mannings)及原裝電


大宅

積分: 2818


17#
發表於 15-6-21 17:43 |只看該作者
請問而家rx100m3幾錢?


子爵府

積分: 11364

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 15-6-17 14:25 |只看該作者
RX100M3嘅zoom range 其實同部A6000kit set 一樣。如果唔換鏡,A6000kit set 就是一部大小小嘅傻瓜機!

RX100M3 和 A6000 價格相若。RX100M3細好多。不過A6000塊sensor比RX100M3大兩倍,而且上年係全球最快相機。
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.


大宅

積分: 2412


15#
發表於 15-6-16 12:52 |只看該作者
ruby1386 發表於 15-6-16 11:50
哈哈~我一路都係睇緊5100,但係最後同老公都係決定買呢部,因為真係好細部



...
因為有部大機,我原本睇呢部同g7x,但sales 又推介a5100,但最後都選番呢部


大宅

積分: 2641

畀面勳章


14#
發表於 15-6-16 11:50 |只看該作者

引用:最後入了RX100M3

原帖由 hitmanlau 於 15-06-16 發表
最後入了RX100M3
哈哈~我一路都係睇緊5100,但係最後同老公都係決定買呢部,因為真係好細部



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


大宅

積分: 2412


13#
發表於 15-6-16 11:46 |只看該作者
最後入了RX100M3


大宅

積分: 3193


12#
發表於 15-6-11 23:30 |只看該作者

回覆:LuciaC 的帖子

請問雙 kit 而家大約咩價錢?


子爵府

積分: 12669


11#
發表於 15-6-10 21:50 |只看該作者

回覆:goolima 的帖子

我買kit(双鏡),都唔算大光圈,但夠用,tele+wide都ok


大宅

積分: 4868


10#
發表於 15-6-10 00:11 |只看該作者

引用:我用A6000對焦快,Sony好用。A5100+basic+D

原帖由 LuciaC 於 15-06-06 發表
我用A6000對焦快,Sony好用。A5100 basic D, 如不用view finder, 我覺得唔會買錯
我都打算買a6000, 但仲未諗掂用咩鏡,請問有冇建議呀?鍾情大光圈,主要1拖2出街,去公園用。謝謝




珍珠宮

積分: 34732


9#
發表於 15-6-9 15:31 |只看該作者
我買左A5100 , 對焦好快

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo