婆媳關係

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


大宅

積分: 4128


1#
發表於 15-6-10 12:52 |只看該作者
本帖最後由 lala_ly 於 15-6-12 17:16 編輯

我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成9k!要俾自己屋企4K家用!再俾99嗰邊3k家用 佢有收入,又大使,成日出國旅行!仲要返黎同我曬命!話去咗邊度邊度駛咗幾多錢!。。。。其實我真係唔想俾99。。。。。 


公爵府

積分: 26389


112#
發表於 15-6-17 11:51 |只看該作者

回覆:Jnam 的帖子

同意


大宅

積分: 2674


111#
發表於 15-6-17 08:36 |只看該作者
我地冇得唔俾,99強迫,俾少d都話c6係衰人


男爵府

積分: 8836


110#
發表於 15-6-16 23:05 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾99家用?

我唔會比,老公比啊

點評

dadachan143    發表於 15-6-17 12:11


子爵府

積分: 14768


109#
發表於 15-6-16 22:13 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾99家用?

經濟壓力大都買過萬一個手袋,講緊係1個月租金。

講真,你媽幫你湊仔你都只係俾4000,我真心覺得少。不過唔知你家庭收入。咁你可以話,湊仔俾4000,唔湊孫的99俾少啲,都可以同c6傾下。

所謂家用,你99有錢,未必一至在你嗰3000,但如果你哋俾,其實都係回饋99對c6養育之恩的心意,佢有錢係佢嘅事。

你想第時個仔同新抱點對你,你而家就點對99啦。


男爵府

積分: 9660


108#
發表於 15-6-15 17:05 |只看該作者
回覆 lala_ly 的帖子

咁大經濟壓力都仲買過萬一個手袋, 但唔想俾三仟99, 你預咗俾人插啦


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


107#
發表於 15-6-15 16:11 |只看該作者
比得3000已經甘呻。。。


大宅

積分: 4128


106#
發表於 15-6-15 12:58 |只看該作者
timtim2003 發表於 15-6-13 20:54
唔通有自己一個家庭
我比左家用父母之後
但已經無錢養自己小朋友,又無錢交租開飯

agree~
其實我都係純呻,點都會俾~~

不過之前同佢有d牙齒印,我哋宜家經濟壓力都大,所以會覺得點解佢唔體諒我哋~
雖話係C6俾返自己阿媽,但係C6無錢咪又係問我攞錢~點分邊個俾邊個啊!

純呻純呻



大宅

積分: 4128


105#
發表於 15-6-15 12:50 |只看該作者
Him.mama 發表於 15-6-15 09:55
回覆 lala_ly 的帖子

HAHA,我個意思咪就係3k比你奶奶囉, 自己呀媽係講緊你c6個呀媽, sorry, 表達得唔好, ...
純呻,始終都會俾~~~其實有講過可唔可以少d,不過C6唔同意~~hahhaha~~~~


禁止訪問

積分: 657


104#
發表於 15-6-15 10:24 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾99家用?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16757


103#
發表於 15-6-15 10:10 |只看該作者
你c6應該比


大宅

積分: 1907


102#
發表於 15-6-15 09:55 |只看該作者
回覆 lala_ly 的帖子

HAHA,我個意思咪就係3k比你奶奶囉, 自己呀媽係講緊你c6個呀媽, sorry, 表達得唔好, 其實就算奶奶係幾有錢, 象徵式都可以比少少老人家買下野食, 或者同c6傾下可唔可以比少d囉


侯爵府

積分: 20347


101#
發表於 15-6-13 23:32 |只看該作者

回覆:lala_ly 的帖子

Hit post留毛
樓主老公係咪食軟飯?如果係,呢3000真係唔應該比


伯爵府

積分: 16188


100#
發表於 15-6-13 22:56 |只看該作者
回覆 lala_ly 的帖子

生嚟d仔女.唔生好過生.浪費時間同金錢.


大宅

積分: 1572


99#
發表於 15-6-13 22:54 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 15-6-13 22:46
你睇返樓主個case, 佢有錢買個萬幾蚊嘅袋證明經濟都唔困難啦…



有睇
我自己就真係冇能力買咁貴既袋


我而家講既只係舉緊例子



珍珠宮

積分: 31496


98#
發表於 15-6-13 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sizzlers 於 15-06-13 發表Si

原帖由 timtim2003 於 15-06-13 發表
唔通有自己一個家庭
我比左家用父母之後
但已經無錢養自己小朋友,又無錢交租開飯
你睇返樓主個case, 佢有錢買個萬幾蚊嘅袋證明經濟都唔困難啦…


大宅

積分: 1572


97#
發表於 15-6-13 20:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+timtim2003+於+15-06-13+發表

原帖由 sizzlers 於 15-06-13 發表
Sigh...你都係唔明我講乜,我只好話各人有各人價值觀,有人睇自己比父母重要,冇話錯嘅



...
唔通有自己一個家庭
我比左家用父母之後
但已經無錢養自己小朋友,又無錢交租開飯
咁係咪又覺得無問題?

唔係話對父母睇得唔重要
孝順父母係講有無心
唔係睇你比家用
有比就孝順,無比就唔孝順?

唔係咁計咯

比家用都要睇能力先得架




公爵府

積分: 27460


96#
發表於 15-6-13 20:45 |只看該作者

回覆:lala_ly 的帖子

咁你都俾外家喇,唔俾你99你老公肯乜


大宅

積分: 1572


95#
發表於 15-6-13 20:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+timtim2003+於+15-06-13+發表

原帖由 sizzlers 於 15-06-13 發表
Sigh...你都係唔明我講乜,我只好話各人有各人價值觀,有人睇自己比父母重要,冇話錯嘅



...
一家唔知一家事
每個家庭都有自己負擔

我慶幸我娘家唔係等我地d仔女開飯

我媽在我地做女個陣已同我地講
結左婚有頭家
都預左我地第時唔使比家用佢喇
因為佢都知婚後負擔會大好多
佢想當年都無能力比到家用我婆婆架
尤其是第時有小朋友既話仲更多使費添
仲話有錢都自己留返黎家庭開支

我妹係ftm
得老公返工搵錢
屋企又要供
都係無乜餘錢可以比娘家家用

反而我媽有時仲會問返我地夠唔夠錢用添
當然我地梗係唔會要啦
我同我妹都係,如果果個月有鬆動
返開娘家時都會比返少少錢阿媽當家用
但未必月月比
而大時大節一定請阿媽飯啦,再比利是媽咪




男爵府

積分: 6192


94#
發表於 15-6-13 20:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sizzlers+於+15-06-11+發表經

原帖由 timtim2003 於 15-06-13 發表
我成日會覺得如果有自己家庭

扣除左租金、燈油火爉、交通等等日常必要既基本生活開支之後( ...
Sigh...你都係唔明我講乜,我只好話各人有各人價值觀,有人睇自己比父母重要,冇話錯嘅




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo