親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2312


1#
發表於 15-7-27 23:09 |只看該作者
一樣遊戲大概排幾耐?
謝謝


珍珠宮

積分: 41839


46#
發表於 15-8-24 23:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 咖央 於 15-08-24 發表好多入

原帖由 Pinkmoon 於 15-08-24 發表
只是第一次去才有这感覺。每次去也觉得好商業化,D野食又貴。
仲有最痛苦係由正門(火車下面)行去巴士站,好遠,要10分鐘!r8仲要20分鐘先一班,我坐鐵路又唔啱,每次我一定要計好時間,正點趕上r8巴士再轉a車,趕唔遲就會miss埋a車有排等!


子爵府

積分: 11863


45#
發表於 15-8-24 23:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Pinkmoon 於 15-08-24 發表下

原帖由 咖央 於 15-08-24 發表
好多
入面太多幻想,脫離現實,只需要飲飲食食同玩,忘記晒屋企仲有咩做 。我每次去完返出嚟好痛 ...
只是第一次去才有这感覺。每次去也觉得好商業化,D野食又貴。


珍珠宮

積分: 41839


44#
發表於 15-8-24 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 瀟灑兔兔 於 15-08-23 發表我

原帖由 Pinkmoon 於 15-08-24 發表
下,一星期去一次唔悶咩?車$都唔平。
好多
入面太多幻想,脫離現實,只需要飲飲食食同玩,忘記晒屋企仲有咩做 。我每次去完返出嚟好痛苦 。可能每星期去一次嗰啲人就係想有個地方脫離現實。



子爵府

積分: 11863


43#
發表於 15-8-24 23:03 |只看該作者

引用:我超增大熱天時去排隊,仲要至少半個鐘。都

原帖由 瀟灑兔兔 於 15-08-23 發表
我超增大熱天時去排隊,仲要至少半個鐘。都唔明個Fd渣住張年卡一個禮拜去一次,比我去一次已經唔想去第二次 ...
下,一星期去一次唔悶咩?車$都唔平。


大宅

積分: 2698


42#
發表於 15-8-23 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leungheicat+於+15-08-19+發

原帖由 紫蘿蘭 於 15-08-23 發表
請問walkin 排咗幾耐呀?
1個鐘!第二場!之後個d要等幾個鐘




大宅

積分: 2967


41#
發表於 15-8-23 17:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 POSM 於 15-08-19 發表Oh no.

原帖由 leungheicat 於 15-08-19 發表
今早9點9去到~入場要時間!條條隊超多b6!9點55入到去⋯跑去frozen village 拎飛再排10mins..拎到2點幾個場 ...
請問walkin 排咗幾耐呀?


伯爵府

積分: 17486


40#
發表於 15-8-23 14:04 |只看該作者

回覆:Pmother 的帖子

我超增大熱天時去排隊,仲要至少半個鐘。都唔明個Fd渣住張年卡一個禮拜去一次,比我去一次已經唔想去第二次。




珍珠宮

積分: 41839


39#
發表於 15-8-22 07:35 |只看該作者

引用:Oh no...,仲諗住下星期平日去添,想帶阿女

原帖由 POSM 於 15-08-19 發表
Oh no...,仲諗住下星期平日去添,想帶阿女去frozen village,因為至到30/8咋
暑假我去了5次。係多人,不過多唔過聖誕假嘅週末


珍珠宮

積分: 41839


38#
發表於 15-8-22 07:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ah80327 於 15-08-20 發表星

原帖由 Pinkmoon 於 15-08-20 發表
Yes, D大陸小孩好鈡意闪去前面试探,父母見得手便扮揾仔走向前。
琴日我就係遇到


珍珠宮

積分: 41839


37#
發表於 15-8-22 07:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ah80327 於 15-08-20 發表星

原帖由 Pinkmoon 於 15-08-20 發表
Yes, D大陸小孩好鈡意闪去前面试探,父母見得手便扮揾仔走向前。
琴日我就係遇到


大宅

積分: 4003

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


36#
發表於 15-8-22 02:45 |只看該作者
回覆 Pinkmoon 的帖子

我都有出聲話班細路(十幾歲), 周身郁,撞到人總之就玩到好火


子爵府

積分: 11863


35#
發表於 15-8-21 08:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ah80327 於 15-08-20 發表回

原帖由 Pinkmoon 於 15-08-21 發表
㗎啡杯小孩打尖,鬧鬼佢。史迪仔小孩行前面一个位,我冇出声,到个大人(广東話)又借D2走前,我同另一个香港 ...
走,搭mtr, 个大陸小孩又打我和bb尖。入到去大家也冇位全,个港男人讓坐比我。


子爵府

積分: 11863


34#
發表於 15-8-21 08:45 |只看該作者

引用:回覆 Pinkmoon 的帖子我個日就係大媽直接打

原帖由 ah80327 於 15-08-20 發表
回覆 Pinkmoon 的帖子

我個日就係大媽直接打尖,不停向前行,激死
㗎啡杯小孩打尖,鬧鬼佢。史迪仔小孩行前面一个位,我冇出声,到个大人(广東話)又借D2走前,我同另一个香港媽媽便出声,佢大声夾恶話一陣你行先,洗唔洗鬧人。泰山舢舨又一班大媽大爸又向前走上來,其實一定上到船,冇气出声了。


大宅

積分: 4003

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


33#
發表於 15-8-20 23:34 |只看該作者
回覆 Pinkmoon 的帖子

我個日就係大媽直接打尖,不停向前行,激死


子爵府

積分: 11863


32#
發表於 15-8-20 20:55 |只看該作者

引用:星期二入去,好似返左大陸,前後左右都講普

原帖由 ah80327 於 15-08-20 發表
星期二入去,好似返左大陸,前後左右都講普通話,成日打尖逼向前,超討厭

...
Yes, D大陸小孩好鈡意闪去前面试探,父母見得手便扮揾仔走向前。


珍珠宮

積分: 38504

牛年勳章


31#
發表於 15-8-20 18:49 |只看該作者
我星期一去,又係好似番左大6咁
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


大宅

積分: 4003

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


30#
發表於 15-8-20 02:56 |只看該作者
星期二入去,好似返左大陸,前後左右都講普通話,成日打尖逼向前,超討厭


大宅

積分: 2698


29#
發表於 15-8-19 19:58 |只看該作者

引用:Oh+no...,仲諗住下星期平日去添,想帶阿女

原帖由 POSM 於 15-08-19 發表
Oh no...,仲諗住下星期平日去添,想帶阿女去frozen village,因為至到30/8咋
今早9點9去到~入場要時間!條條隊超多b6!9點55入到去⋯跑去frozen village 拎飛再排10mins..拎到2點幾個場fast pass!不過walk in排11點幾個場仲快!




大宅

積分: 1380


28#
發表於 15-8-19 18:12 |只看該作者

回覆:請問暑假平日迪士尼多人嗎?

Oh no...,仲諗住下星期平日去添,想帶阿女去frozen village,因為至到30/8咋




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo