爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 202


1#
發表於 15-8-26 08:51 |只看該作者
年尾會同家人到福崗自架遊,6大2小,打算租2架車,尋日忽發奇想不如帶對walkie, 方便2架車喺路上方便溝通,唔知work唔work呢?喺日本咁做又容唔容許呢?有冇師兄試過呢?


大宅

積分: 2280


34#
發表於 15-10-7 22:43 |只看該作者
polyu1986 發表於 15-10-7 19:57
年尾已經係天價.

GPS 係用電話、Mapcode... 搵出目的地,確認後就有箭咀指示. ...
Tks...


禁止訪問

積分: 2871


33#
發表於 15-10-7 19:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2280


32#
發表於 15-10-7 19:25 |只看該作者
其實個GPS點set架?因為年尾我都同有大有細4yrs去日本東京嗰邊, 依家諗緊跟團定自駕! Tks...


大宅

積分: 1799


31#
發表於 15-10-7 17:57 |只看該作者
kazz8981 發表於 15-8-26 08:51
應該係自駕遊先啱
伙你好優默


大宅

積分: 2957


30#
發表於 15-9-5 23:18 |只看該作者
我剛日本自駕回來。7大1小租左架serena, 都ok. 吾分兩架係吾想左等右等, 一架車有傾有講開心d, 當然冇兩架坐得咁舒服。


大宅

積分: 2176


29#
發表於 15-8-29 03:00 |只看該作者

回覆:日本自架遊

如果用walkie不如用whatsapp電話直接傾



點評

HOSOH    發表於 15-8-29 12:28


別墅

積分: 606


28#
發表於 15-8-28 18:57 |只看該作者

回覆:日本自架遊

我有一張富士卡可出讓,有需要可PM我


複式洋房

積分: 292


27#
發表於 15-8-28 14:20 |只看該作者
我都想知


子爵府

積分: 11587


26#
發表於 15-8-27 16:00 |只看該作者
HOSOH 發表於 15-8-27 11:51
回覆 Activehealth 的帖子

1)富士卡那裡買?
非常謝謝🙏


男爵府

積分: 6243


25#
發表於 15-8-27 11:51 |只看該作者
本帖最後由 HOSOH 於 15-8-27 11:53 編輯

回覆 Activehealth 的帖子

1)富士卡那裡買?
- 香港7仔有櫻花卡賣不過比較貴約2百幾蚊(7日4G無限上網, 但不可以share wifi); 富士卡港九各區好多中小型手機/電腦鋪及深水埗鴨記都有出售約賣$100-130, 淘寳最平約60-70人仔(7日3G 1.8GB有限上網, 不過就可以share wifi).
2)可以share 出去三部機一齊用嗎?
-sim卡放落一部手機, 這部手機可以3G上網, 富士卡同時又可share wifi比其他手機/電腦, 理論上比機多機都得, 但太多會慢就一定啦. 仲有要注意share wifi果部手機會好食電, 記得帶車用义機同後備電源.
3)幾錢?
-第一題已講
4)可以用來打電話嗎?
-在日本不記名sim卡一定不可以打電話, 只可用whatsapp/wechat等講電話.

我一般會帶多幾張富士卡去, 因價錢平又可以share一齊用, 係得1.8GB有限上網, 就算一兩日用完1.8GB咪開過一張都比租旦平呀!


禁止訪問

積分: 10968


24#
發表於 15-8-27 10:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14954


23#
發表於 15-8-26 20:59 |只看該作者

引用:感謝眾師兄資料提供!租2部sienta好冇呢?

原帖由 kazz8981 於 15-08-26 發表
感謝眾師兄資料提供!租2部sienta好冇呢?上toyota租車網睇sienta同ractics呢類5人車同grade, 同價錢。

...
两部sienta夠晒啦,每部坐四人,尾位四個28箱絶對無問題。




大宅

積分: 1844


22#
發表於 15-8-26 20:05 |只看該作者

引用:感謝眾師兄資料提供!租2部sienta好冇呢?

原帖由 kazz8981 於 15-08-26 發表
感謝眾師兄資料提供!租2部sienta好冇呢?上toyota租車網睇sienta同ractics呢類5人車同grade, 同價錢。

...
諗清楚帶幾多行李先,唔好貪平,否則到時唔夠位放行李出機場就搵自己嚟搞


複式洋房

積分: 202


21#
發表於 15-8-26 19:03 |只看該作者

回覆:日本自架遊

感謝眾師兄資料提供!租2部sienta好冇呢?上toyota租車網睇sienta同ractics呢類5人車同grade, 同價錢。


水晶宮

積分: 56944


20#
發表於 15-8-26 17:50 |只看該作者
日本同香港都各有民用對講機, 可以使用, 但兩者都要有當地認證才可使用, 所以去日本要在當地租或買, 才可合法使用, 但民用對講機, 一般功率較低, 自駕咁流動使用, 根本唔多適合, 所以用返當地電話咭比較好.


禁止訪問

積分: 10968


19#
發表於 15-8-26 17:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6521


18#
發表於 15-8-26 17:19 |只看該作者
kazz8981 發表於 15-8-26 11:29
另外都想八卦吓各位師兄有冇啲自駕遊嘅有趣經歷分享下,雖然網上有好多tips可以揾到,但個人經驗分享更加實 ...
雖然日本嘅GPS都算好準確, 但電子野都會有出錯機會, 我試過去東點左我去西, 九洲咁大行錯方向就煩, 入左code都要double check部GPS所示位置正確先開始, 8人計行李一定係租2架5人車, 祝旅途愉快.

自駕遊路線
http://www.navitime.co.jp/drive/

查Map Code
http://www.mapion.co.jp/


大宅

積分: 1844


17#
發表於 15-8-26 14:51 |只看該作者

回覆:日本自架遊

租兩架細7人車係最基本,否則車到人車唔到行李,最好諗定去有幾多行李同買唔買得多嘢
最好兩架車各自有日本SIM/Wi-Fi蛋再用zello app聯絡
ppan行程記得抄定當地電話,到時入GPS用


大宅

積分: 1037


16#
發表於 15-8-26 14:45 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 15-8-26 15:00 編輯
HOSOH 發表於 15-8-26 11:32
回覆 bbqyou 的帖子

由日本仲邊有人租WiFi蛋架, 去買張"富士卡", 幾十蚊7日任上WiFi, 唔洗去租去還, 在日 ...

唔合法架咩??????
剛剛去完日本都係用WIFI 蛋,
係TOCOO租, 又唔知犯法喎,

富士卡係咪有數據限制 ?



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo