爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 49


1#
發表於 15-9-27 17:02 |只看該作者
照顧孩子當中有苦有樂;
你有為了照顧孩子, 放棄你的興趣嗎?


大宅

積分: 1844


43#
發表於 16-3-2 19:00 |只看該作者

回覆:因為照顧孩子, 有放棄你的興趣嗎?

影相:部body仲係450D,每年先用三幾次(旅行,小朋友友活動)
車:由揸車返工變搭車返工,車聚時間cut晒
運動:ball games無晒,而家自己plan時間跑步
打機:4年無喺PC打機,部PC都丟咗,買咗部PS Vista都係擺多過玩,最近嫌阻住俾我拆走pack起..而家用僅餘時間打mobile games
Hea:無得hea
行街:除非出街開會,否則無私人行街時間




大宅

積分: 1186


42#
發表於 16-3-2 16:03 |只看該作者
knightwp 發表於 15-10-19 11:09
部PS3 封左塵,PS4都無買。
無得開大大聲同勁低音睇戲......得番個head phone....
...
同我100% MATCHED
SUBWOOFER 只係用黎睇 PEPPA PIG, THOMAS......


大宅

積分: 3711


41#
發表於 15-11-5 23:44 |只看該作者

回覆:因為照顧孩子, 有放棄你的興趣嗎?

我放棄的是自己最大的興趣:揸車

自己18歲便考車牌,一直揸車揸左10年有多,去旅行歐美日本都自駕遊,大女出世後更換埋7人車四處去,不過直到細仔出世,開支更大,加了為了搬間大D嘅屋,2房換3房(市區屋苑),讓他們有更大空間,加了新屋苑月租車位長期滿額,所以⋯最後連車都賣埋,轉眼間已經是第二年了,雖然最後覺得都是值得,但真係好唔捨得





洋房

積分: 97


40#
發表於 15-11-5 11:41 |只看該作者
BB 而家7個月, 冇做運動成年, 覺得行路都好易攰
我近幾日先決心開始做返運動, 跑下步
覺得有健康先可以湊好呀B


複式洋房

積分: 180


39#
發表於 15-11-4 20:16 |只看該作者

回覆:因為照顧孩子, 有放棄你的興趣嗎

Up


別墅

積分: 680


38#
發表於 15-10-22 22:38 |只看該作者

回覆:jonathanwg 的帖子

仍然keep住最大興趣--踢波
但都要就返d仔考試時間。


複式洋房

積分: 180


37#
發表於 15-10-22 17:36 |只看該作者

回覆:因為照顧孩子, 有放棄你的興趣嗎

Group已開
歡迎pm小弟


別墅

積分: 708


36#
發表於 15-10-21 18:59 |只看該作者

回覆:因為照顧孩子, 有放棄你的興趣嗎

之前有玩HiFi,而家冇時間聽賣晒了!


複式洋房

積分: 180


35#
發表於 15-10-21 17:48 |只看該作者

回覆:因為照顧孩子, 有放棄你的興趣嗎

如果有興趣,請pm電話號碼給我


複式洋房

積分: 241


34#
發表於 15-10-21 17:04 |只看該作者

回覆:kenwong0602 的帖子

贊成,Ken 會否開group,我第一個加入




複式洋房

積分: 180


33#
發表於 15-10-21 09:35 |只看該作者

回覆:因為照顧孩子, 有放棄你的興趣嗎

咁不如係whtapps開group囉


禁止訪問

積分: 625


32#
發表於 15-10-20 13:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1013


31#
發表於 15-10-19 11:09 |只看該作者
部PS3 封左塵,PS4都無買。
無得開大大聲同勁低音睇戲......得番個head phone....


別墅

積分: 954


30#
發表於 15-10-18 19:57 |只看該作者

回覆:kenwong0602 的帖子




複式洋房

積分: 180


29#
發表於 15-10-15 22:54 |只看該作者

回覆:Thor 的帖子

咁不如我地搞返個爸爸group
一班男人吹下水好,講下揍仔經又好



複式洋房

積分: 210


28#
發表於 15-10-12 00:08 |只看該作者
jonathanwg 發表於 15-9-28 08:16
回覆 大頭爸爸 的帖子

同班朋友傾下湊仔經,也是不錯。
最慘我班fd,九個七個都未結婚,做宅男!


民房

積分: 4


27#
發表於 15-10-11 18:46 |只看該作者
單單處理小朋友的問題,已經消耗每天大部分時間與精力,都沒暇去做想做的事了


大宅

積分: 1288


26#
發表於 15-10-11 09:45 |只看該作者

回覆:因為照顧孩子, 有放棄你的興趣嗎

打機,影相,影音,砌模型。全部都隨住有孩子一一無惦好耐~

一來放工返嚟都好累,想休息吓。同埋見到我對寶貝都想同佢哋玩吓~


複式洋房

積分: 263


25#
發表於 15-10-10 20:18 |只看該作者

引用:有呀!以前一個月一盒模型,現家一年都無一

原帖由 kenwong0602 於 15-10-04 發表
有呀!以前一個月一盒模型,現家一年都無一盒,以前都會去影下相,現家影仔仔。以前都有同朋友打下邊爐,飲 ...
百分百認同


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo